מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

עניינים חברתיים ומערכות יחסים יצברו תאוצה החל מיום שני. יתרחשו חיבורים בלתי צפויים, חברתיים וגם רומנטיים, היכרויות בלתי צפויות ו/או ניתוקים. חוסר הסבלנות והעצבנות לאט־לאט נרגעות. זהו זמן טוב לרומנים חדשים ולא מתוכננים שיתהוו מחוג החברים.

הירח במזלכם בשישי עד ראשון בצהריים יביא עמו אנרגיות של עשייה, יוזמות והתלהבות. זהו זמן טוב להתחלות חדשות. אופטימיות מחלחלת לתחומים השונים בחייכם. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

נוכחותכם תתחזק, בעיקר בקריירה, בזכות קשרים שיתהוו במפתיע. ייתכנו חיבורים רומנטיים. קסמכם בולט, וכוח המשיכה שלכם מתחזק. שמרו על ראש פתוח בכל הקשור ליצירת קשרים ואל תתקבעו על עמדות לא רלוונטיות. הקשרים החדשים יהיו שונים ממה שהתרגלתם אליו.

מבחינה חברתית, אתם מתחזקים וזהו זמן טוב להיכרויות ולהפצת ידע לקבוצות. בראשון בצהריים עד שלישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות והיצירתיות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

החל משני תחושו הקלה רגשית - התהליך שאתם עוברים ביחסים משנה כיוון, ותפיסתכם את הזוגיות משתנה, מה שיוצר הזדמנויות חדשות לקשרים מפתיעים ובלתי שגרתיים, שמתאימים לאופייכם הקליל והסקרן. ייתכנו היכרויות בנסיעות או בלימודים.

בקריירה זהו זמן טוב לפרסום ולשיווק של הדברים שאתם עושים. ברביעי־חמישי הירח במזלכם יביא עמו התרוצצויות, אירועים ואנשים חדשים. אל תתפזרו. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון בצהריים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

מיום שני תחושו הקלה במערכות היחסים. היחסים עוברים שלב ואתם מתחילים להסתכל על הדברים באופן אובייקטיבי יותר. זה יכול להעמיק את היחסים, וגם להכניס אתכם לפרופורציות.

נקודת מבטכם על עצמכם אופטימית, ואתם מתחזקים באמונותיכם. זהו זמן טוב ללימודים, נסיעות והרחבת אופקים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

מערכות היחסים שלכם ישנו פאזה החל מיום שני: התנהלותכם משתנה והופכת להיות יותר אובייקטיבית ופחות רגשית. אתם מבינים איפה אתם עומדים ביחסים. כתוצאה מכך ייתכנו ניתוקים או נתק רגשי אך גם חיבורים חדשים ובלתי צפויים.

מבחינה רגשית אתם מתחזקים ומתחילים לראות דברים בצורה יותר אופטימית, וזה יעזור לכם ליצור שינוי. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, ורביעי–חמישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

מערכות יחסים ושותפויות מחזקות אתכם. לפנויים ייפתחו הזדמנויות לזוגיות. בסביבת העבודה צפויים להתהוות החל מיום שני קשרים חדשים ומפתיעים שיחזקו אתכם. עם זאת, התקשורת לא במיטבה בסביבת העבודה. נסו להיות יותר פתוחים וגמישים, בכל הקשור להיכרויות חדשות, גם רומנטיות וגם חברתיות במקום העבודה. השתדלו לצמצם את הביקורת ולהיות פחות סלקטיביים.

ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

היחסים יתפסו מקום מרכזי השבוע, בעיקר מיום שני. היכרויות וחיבורים רומנטיים בלתי צפויים יכולים להתרחש, אך נדרש מכם להיות פתוחים, נטולי דעות קדומות וללא תנאים, כי מה שיגיע יהיה שונה מהעבר. משהו לא שגרתי יאפיין את הקשרים או ההיכרויות.

בעבודה אתם דומיננטיים ומשפיעים, תוכלו להתפתח ואולי לשפר את התנאים. עם זאת, הציבו לעצמכם גבולות, כי יש לכם נטייה לאבד אותם. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

מערכות יחסים בבית ובקרב המשפחה משתנות, בעיקר מיום שני. נדרשת סבלנות לסביבה המשפחתית. קשרים ישתנו או יתנתקו. תצטרכו ללמוד לתת חופש ומרחב לקרוביכם, אף שזה לא תמיד קל לכם, כי אתם זקוקים לשליטה. בתחום הרומנטי אתם בתקופת פריחה.

זהו זמן טוב לביטוי עצמי, הגשמה יצירתית והוצאה לאור. שישי עד ראשון יהיו טובים בעבודה ובכל הנוגע לבריאות; ראשון בצהריים עד שלישי יהיו מאתגרים בשותפויות; ברביעי־חמישי תחושו חוסר שקט פנימי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

קשרים חדשים, מפתיעים ומעניינים עם אפשרויות רומנטיות יגיעו מסביבתכם הקרובה, בעיקר מיום שני. אתם בתקופת התבגרות בנוגע לסביבתכם, כולל אחים וקרובי משפחה.

בשבועות הקרובים ייפתחו הזדמנויות להיכרויות יוצאות דופן ותוכלו לפתח קשרים אישיים עם אנשים חדשים שמתאימים לכם. אירועים משמחים עשויים להתרחש במשפחה בשבועות הקרובים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

השבוע תחושו הקלה במערכות יחסים, והאינטנסיביות שאפיינה את השבועות האחרונים תירגע. מיום שני תידרשו לעסוק בעניינים כלכליים. ייתכן שייווצרו קשרים מפתיעים שיסייעו לכם בעניינים הכלכליים. נדרשת סבלנות בכל הנוגע לרעיונות שצצים, כי לא את כולם ניתן ליישם כרגע.

אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה והרבה הזדמנויות נפתחות. נסיעות ישמחו אתכם וימלאו אתכם אופטימיות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

תיפתח בפניכם הזדמנות להתפתחות במערכות היחסים: מצד אחד, ניתוקים הכרחיים, ומצד שני, היכרויות מפתיעות ויוצאות דופן שישנו את חייכם. כוח המשיכה שלכם מתחזק, וזהו זמן טוב לסיים ו/או להתחיל יחסים נכונים לכם.

מבחינה כלכלית, אתם בתנופת הזדמנויות להתרחבות. זהו זמן טוב לקחת סיכונים בהשקעות ובמימוש רעיונות כלכליים כי הסיכויים להצלחה גבוהים. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון, ורביעי־חמישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

 19.2־20.3

השמש צמודה ליופיטר ומביאה עמה אופטימיות, הצלחה ושפע הזדמנויות לביטוי עצמי. נצלו זאת כדי להוציא את עצמכם לאור בכל דרך. מי שייקח סיכון וילך עם החלום שלו, יוכל להצליח. עם זאת, חשוב להיות מחוברים למציאות ועם רגליים על הקרקע.

זהו זמן טוב לפרסום, שיווק והפצת ידע או הוצאה לאור של יצירות. כדאי להיות תכליתיים ולא לאבד זמן חשוב כדי שתוכלו לראות תוצאות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.