מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
השבוע יהיה בסימן התחזקות הביטוי האישי וההגשמה. עם זאת, עומדים בפניכם שבועות של חולשה ועייפות. זה יהיה זמן טוב לעבודה פנימית ולעבודה על הגוף. עליכם להיות בפוקוס לגבי מה שאתם רוצים ואיך אתם רוצים להוציא את זה לפועל.

אתם חשים רגישות יתר ונוטים להתכנסות. תחושו בלבול וצורך בסדר פנימי. הירח המלא במאזניים בחג יגרום למתח במערכות יחסים, השתדלו להיות סבלניים. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים מבחינה רגשית.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
אתם חשים עצבנות וחוסר שקט, ובמקביל עולים אצלכם רעיונות חדשים. אל תתקבעו וקבלו את שינויי התפיסה, עקשנות תוביל למשבר. מבחינה חברתית, אתם סוחפים ומלאי קסם ויכולים להוביל ולהשפיע. נצלו זאת להובלת מהלכים חברתיים משפיעים. הירח המלא במאזניים ישפיע על העבודה ו/או הבריאות. יש לכם נטייה לחוסר איזון. שיא רגשי עלול לגרום לבעיה פיזית. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים במערכות היחסים; בשלישי עד חמישי תחושו הקלה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
בקריירה אתם יוזמתיים ונוכחים, וגם המזל לצדכם. זהו זמן טוב להפצה ופרסום. הציבו גבולות לעצמכם, אחרת תהיו מותשים, כי יש לכם נטייה כזו לאחרונה. מערכות יחסים בקריירה דומיננטיות ומשפיעות על מעמדכם. מבחינה חברתית, אתם דומיננטיים ומשפיעים. הירח המלא במאזניים בחג משפיע על היחסים וגורם לרגישות יתר. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים בעבודה ו/או בבריאות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
אתם נפתחים לרעיונות חדשים, וזה גורם לכם לאופטימיות. שחררו את הישן ואל תיצמדו לעבר. בקריירה השפעתכם מורגשת, אל תפחדו להביע את עצמכם ולהימצא בקדמת הבמה, אף שזו לא הנטייה שלכם. הירח המלא במאזניים בחג ישפיע על האווירה בבית ובקרב המשפחה ויגרום לרגישות יתר. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים בתחום הרומנטי. שלישי עד חמישי יהיו ימים אופטימיים בעבודה ו/או בתחום הבריאותי.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
אתם עוברים תקופה רגשית וחשים בלבול פנימי והצפות רגשיות כחלק מתהליך שאמור להוביל להתבהרות. ייתכן חיבור זוגי לפנויים וחיזוק של האינטימיות למי שנמצאים בקשר. השבוע יהיה בסימן התחזקות האמונה העצמית שלכם. נוכחותכם בולטת. הירח המלא במאזניים בחג יגרום לרגישות גבוהה לסביבתכם. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים בבית ובקרב המשפחה; שלישי עד חמישי יהיו ימים אופטימיים ומחזקים, ותוכלו לבטא את עצמכם.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
הזוגיות שואבת מכם אנרגיה, ואתם צריכים לשמור על הגבולות למרות האהבה והחיבור. היזהרו לא לאבד את עצמכם בתוך היחסים. אתם נפתחים לרעיונות חדשים. אל תתעקשו על המוכר והידוע, לכו עם הרעיונות. הירח המלא במאזניים בחג ישפיע על התחום הכלכלי. שלישי עד חמישי יהיו ימים אופטימיים בבית ובקרב המשפחה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
עליכם להציב גבולות לעצמכם בעבודה, כי יש לכם נטייה לתת מעצמכם בלי גבול, וזה עלול להתיש אתכם ולפגוע בכם פיזית, ולא תקבלו על זה שום קרדיט. בשישי־שבת הירח במזלכם יגרום לרגישות יתר ויביא לסיומם של תהליכים רגשיים פנימיים. מעתה המקום שלכם והרצון שלכם ביחסים יהיו יותר דומיננטיים. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים בתחום הכלכלי. תקשיבו לאינטואיציות שלכם.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11
התקשורת ביחסים לא רגועה. יש לכם נטייה לעקשנות ולחוסר גמישות, כדאי להיפתח ולהתגמש, אם אתם רוצים לשמור על היחסים. נפתחות בפניכם אפשרויות לפרסום ולהצלחה. היצירתיות בשיאה. בראשון־שני הירח במזלכם יגרום לאינטנסיביות רגשית וישפיע על מערכות היחסים. יש לכם נטייה להקצין מצבים לא מאוזנים, כדאי לשים לב לכך. הירח המלא בחג עלול לגרום לעומס רגשי ולכן עדיף לנוח. בשלישי עד חמישי עשויות להגיע הזדמנויות כלכליות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
אירועים משמחים עשויים להתרחש במשפחה, אך אתם עלולים לחוש הצפות רגשיות. שמרו על הגבולות במשפחה. בשלישי עד חמישי הירח במזלכם יגרום לאופטימיות מידבקת, אך תצטרכו להציב גבולות לאנשים לא מפרגנים בסביבתכם. הירח המלא במאזניים בחג יגרום לרגישות. תיתכן סגירת מעגל. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים מבחינה רגשית, ותזדקקו להתכנסות ולשקט.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
הסביבה הקרובה שואבת מכם אנרגיות, הציבו לה גבולות. אתם נוטים לעזור ולקחת אחריות על כולם, אך רצוי לשחרר ולא להתיש את עצמכם. בחמישי הירח במזלכם יגרום לרגישות ולכובד. השתדלו להיות במנוחה. הירח המלא במאזניים בחג ישפיע על הקריירה: תהליכים מסתיימים ומעגלים נסגרים. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים מבחינה רגשית בתחום החברתי. שחררו את המעורבות הרגשית שלכם. בשלישי עד חמישי בבוקר תחושו אופטימיות בלתי מוסברת.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
התחום הכלכלי מעסיק אתכם, ויש בפניכם אופציות להתרחבות כלכלית. תידרשו לקחת סיכון, אז רצוי להיות זהירים. התקשורת בבית חסרת שקט ומלווה בעצבנות, תידרשו לשנות את התפיסה ולהתגמש. הירח המלא בחג יגרום לכם להסיק מסקנות ולסגור מעגלים. ראשון־שני יהיו ימים אינטנסיביים בקריירה, השתדלו לא להיות מושפעים מכך רגשית. שלישי עד חמישי יהיו ימים אופטימיים וטובים מבחינה חברתית. חברים ייתנו לכם תחושה טובה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
מרס, ונוס, נפטון ויופיטר בדגים, מה שגורם לרגישות יתר במערכות יחסים. יש לכם אפשרות להתאהבות אך אם אתם ביחסים לא מאוזנים, ייתכן שתחוו עייפות. אל תשכחו את עצמכם במערכת היחסים ואל תאבדו גבולות, זה עלול לפגוע בכם בהמשך. התקשורת עם הסביבה הקרובה לא רגועה, וכדאי להתגמש. הירח המלא בחג יגרום לרגישות יתר ולצורך בהתכנסות ובשקט. ראשון־שני יהיו אינטנסיביים מבחינה רגשית. שלישי עד חמישי יהיו ימים אופטימיים בקריירה.