כן, כל מה שאתם יודעים עומד להשתנות (אם לא כבר השתנה). טוב, אני אולי קצת מגזים, אבל זה בטח נכון לגבי חלקכם. רבים מכם יזכו בתקופה זו בהבנה מחודשת על החיים, תובנות שלא היו קודם. לפעמים זה בגלל דברים רעים שקורים, כמו אכזבות או בעיות, ועד כדי החיים שקצת התהפכו. ולפעמים זה כי עשינו תהליך מחשבתי פנימי עמוק, או שמישהו שינה לנו משהו בצורת החשיבה.

גם אם הרקע לשינוי החשיבה הוא רע, אנחנו חכמים יותר עתה. זה יכול להיות ברמה הפשוטה וברובד הקליל. למשל מגלים איך לשפר את הארוחה, איך להכין מאכל, או להיעזר בדרך או כלי בישול חדש. פקחו את העיניים, האוזניים והראש, נסו עכשיו לכוון לכך, כי ניתן להרוויח ידע חדש (בכל תחום).

זה הזמן לייעל כל תהליך, לקצר או לשפר את הדרך בה אנחנו עושים דברים, את העבודה או את הדרך, וכדומה. לפעמים מתגלה מידע חדש שמשנה את החשיבה, למשל אנחנו פתאום מבינים שאם ניקח משכנתא או הלוואה, ההחזר יהיה הרבה יותר גבוה משחשבנו. או כל גילוי אחר שמשנה את התוכניות וכיוון החשיבה.

לעוד מאמרים בנושא אסטרולוגיה באתר של עמי גוטמן>>>

ברובד היותר עמוק אנחנו עשויים לגלות תובנות ממש על החיים. הצורך הוא להבין מה עומד מאחורי דברים, לחשוף נסתר, ולגלות שורש לדברים. זה יעזור לפיצוח חידות, למשטרה לפענח תעלומות, לתחקירנים למצוא אמת, למדענים לעלות על חידושים, וכן הלאה.

ומה אתם תוכלו לפצח ולהבין בחייכם?
עכשיו הזמן להשקיע מאמץ ומחשבה בכך. היזהרו רק לא לחפור מדי למישהו באופן שמציק. הצורך לדעת לפעמים מעורר מחשבות טורדניות, או שאנחנו מטרידים מישהו בשאלה ולא משחררים. לפעמים זה מישהו שלא משחרר מאיתנו. טוב נו, גם עליו משפיע אותו מצב שמיים. גלו סלחנות והרחיקו עצמכם מהוויכוח הכפייתי. בכלל, קשה בתקופה זו להבין באמת זה את זה, אבל נדמה שכרגע יש רצון עז לעשות זאת. רצון להעביר מסר ולתהות על קנקנו של השני.

מצב השמיים שמביא זאת מורכב. אבל נאמר מה שרוב האנשים מכירים: "כוכב מרקורי נמצא בנסיגה!" אבל האמת, אגלה לכם שהכוכבים לעולם לא נסוגים, הם תמיד נעים באותו הכיוון סביב השמש. הכל הרי עניין של פרספקטיבה בחלל (כמו בחיים). מנקודת מבטנו מרקורי נראה נסוג, כי בתקופה זו כדור הארץ נע בקצב מהיר ממנו סביב השמש. לכן ביחס אלינו הוא נסוג (כמו רכבת שנוסעת מהר יותר מהרכבים שלצידה, שנראים נסוגים). מרקורי בהילוך אחורי כבר מה-10 במאי. אבל בשלב זה הוא יוצר יחסים עם כוכב פלוטו, ממנו לא יתנתק עד אמצע יוני. לכן הוא עוזר לנו לחשב מסלול מחדש. עלינו לקבל מה עשינו לא נכון, או דרך שאינה יעילה יותר, ולשפר. עכשיו ניתן למצוא פתרונות חכמים, בין אם זה למשהו קטן או גדול. לשפר צורת עבודה, לימודים, או האופן בו מתאפרים.

אפשר להישאר בתחומים השטחיים, אך אפשר גם לקבל תובנות עמוקות על החיים, אחרים, או עצמנו. ההמלצה היא לעשות תהליכי חשיבה שונים, אבל לא להגיע למסקנות סופיות עד סיום נסיגת מרקורי, כיוון שדעתנו טרם התייצבה, וצריך לוודא שסיימנו לחשוב או לראות את כל הנתונים. ב-3 ביוני מרקורי יסיים נסיגתו, וניתן יהיה להתחיל כל דבר חדש. מאותו הזמן ניתן לקבל החלטות, לבצע רכישות, לחתום על חוזים, וכן הלאה. אבל כאמור תהליכי הגילוי החכמים, המשנים, החופרים והמייעלים ימשכו עד אמצע החודש.

נמצאים בצומת דרכים וצריכים לקבל החלטה? רוצים לגלות עוד מידע? הנה עוד מידע חדש שתוכלו לגלות ברוח תקופה זו של תובנות. כמו שניתן להציב מפת לידה של אדם לפי פרטי לידתו, ניתן להציב מפה אסטרולוגית הוררית (הורה=שעה בלטינית) לשאלה ספציפית שיש, או לאירוע שקרה (כמו ראיון עבודה, דייט, בית שראינו לרכישה וכדומה). את המפה מציבים לרגע השאלה או לרגע האירוע.

עוד על מפת שאלה ומפת אירוע>>>