ב-2008 מחירי הנדל"ן בישראל החלו לטפס, ומאז לא עצרו. בכל פעם סיפרו לנו שאין להם כבר לאן לעלות, והבועה תתפוצץ, אבל אז הם שברו עוד תקרת זכוכית, והוכיחו שהשמיים הם הגבול. אז אם כבר שמיים, זה בדיוק המצב בו כדאי לבדוק מה אומרים הכוכבים. אז מה השמיים חושבים על מחירי הנדל"ן. ימשיכו לטפס?

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כשבודקים את מצב השמיים, מגלים עובדה מעניינת. האסטרונומיה יודעת לדייק לנו מהלכי כל כוכב, ולספר מהו הרגע בו הוא מדלג ממזל אחד לשני. כוכב פלוטו, נכנס למזל גדי ב-26 בינואר 2008, לשהות של כ-15 שנה. מזל גדי אחראי על הדיור ספציפית במפת מדינת ישראל, אך גם באופן כללי מבטא צורך להחזיק בדברים, לשמר נכסים, ולהשיג ביטחון. בין היתר זה הצורך בביטחון שנותנת קורת-גג, וישראלים רבים עשו הכל להגיע לדירה.

לעוד מאמרים בנושא אסטרולוגיה באתר של עמי גוטמן>>>

אך גדי מבטא גם מחסור, ופלוטו שם העצים את המחסור בצד ההיצע. יש יותר קונים מדירות, ולכן המחירים לאורך כל התקופה האמירו עוד ועוד. מצד אחד רוצים ביטחון חומרי וקונים, ומאידך מחסור של היצע דירות שגורם לעליית מחירים. אבל לאחר מסע ארוך של 15 שנה, ב-23 במרץ 2023, כוכב פלוטו יעבור למזל דלי, ויעזוב סוף-סוף את הגדי. גדי מזל איטי ועקבי שעושה דברים אט-אט, והוא העלה באופן קונסיסטנטי את מחירי הדיור לאורך שנים. לעומתו הדלי מזל מהיר ומהפכן, והוא עשוי להוריד את מחירי הדיור בצורה חדה. זה עשוי להיות המפץ במחירי הדיור, או לפחות היפוך מגמה מובהק ומוחלט שלהם.

אבל אל תצפו שזה יהיה עניין של יום מסוים. ובכל-זאת, החל מהאביב של 2023 נראה את השינוי מתרחש בקצב די מהיר. כיום אין איש המאמין שהמצב ישתנה, אך אגלה לכם שלא נצטרך לחכות אפילו עד האביב הבא. כבר עתה מתחיל שינוי מסוים, ולמעשה כבר לא נראה עוד המשך עליות מחירים, או לפחות לא עליות משמעותיות. האם אנחנו כבר בעצירה? מה מביא אותה?

צריך לומר שממש עתה כוכב מרקורי מסיים נסיגה שליוותה אותנו בשלושת השבועות האחרונים. רבים מכם הרגישו המון שיבושים. הלו"ז שלנו השתנה, תקלות ואי-הבנות, ודברים שלא התפתחו או יצאו כמתוכנן. בין היתר בלטו ביטולי הטיסות, וביטולים היו בכל תחום. אחד הדברים שהשתבש הוא עסקאות הנדל"ן, ויש המון ביטולים לצד משאים-ומתנים שלא התקדמו. המידע על כך תמיד מגיע באיחור לציבור, אך השוק בעצירה. גם בשבועות הקרובים, רבים מהתהליכים שהחלו בזמן הנסיגה, לא יבשילו. אבל נחשו מי עוד החל נסיגה?!

נכון, זהו פלוטו שלנו, אותו פלוטו שנכנס לגדי ב-2008, ומאז מחירי הדיור לא הפסיקו לטוס. לפני כחודש פלוטו החל בנסיגתו, ולמעשה הוא כבר מעכב את המשך עליית המחירים. לכן עוד בטרם נגיע לירידות המשמעותיות, כבר לא נראה ממש עליות. אם מספרים לכם שהמחירים ממשיכים לטוס, אגלה לכם שגם הם כבר "ביטלו טיסה". לכן גם אם אתם צריכים לקנות דירה בכל מקרה, אין מה למהר. עכשיו אפשר יותר להתווכח, ותתפלאו לגלות יותר גמישות מצד מוכרים וקבלנים. דירות יעמדו יותר זמן "על המדף", כהכנה לשינוי הכיוון וירידת מחירים עתידית. לכן גם מי שחייב לקנות דירה, לא צריך להיות בלחץ לסגור עסקה, כבר לא חוטפים דירות. ואיך נדע אם נצליח להתמקח, או איזו דירה לקנות?

גם על זה האסטרולוגיה עונה באמצעות מפה הוררית. לרגע בו ראיתם את הדירה בפעם הראשונה (או תוכניות פרויקט לבנייה), מציבים "מפת אירוע". המפה הזו תספר איך הדירה, האם היא מתאימה לכם ותאהבו לגור בה, האם תעמדו בתשלומי המשכנתא, איך השכנים, הצנרת, וכן הלאה. ניתן להציב מפת אירוע לכל מאורע שהתרחש בחיינו (כמו ראיון עבודה, דייט, משפט וכן הלאה).

עוד על מפת אירוע>>>