ודאי הבחנתם/ן כי פעמים רבות באקטים מיניים בין גברים ונשים, הגבר מגיע לסיפוק מיני מהר יותר מהאישה. אם זה קרה גם לכם/ן דעו שאתם לא לבד, ומדובר בתופעה נפוצה בכל העולם. השאלה העיקרית במקרים שכאלה היא פשוט - למה? מה מביא את הגבר לשופכה מהירה יותר מהאישה? האם מדובר בתופעה ביולוגית, פיזיולוגית או שמא סתם סטטיסטיקה? אלון גושן, מדריך לעונג ומיניות מועצמת, ענה על כל התשובות. 

גברים, אתם צריכים לדעת את זה: נקודת ה-G של נשים היא ממש לא איפה שחשבתם שהיא>>>

באופן כללי, גברים נוטים להתרכז בעצמם בצורה הרבה יותר טובה ועוצמתית בזמן אקט מיני. לדבריו של אלון, אורגזמה היא תופעת לוואי שמתרחשת בגוף כאשר התודעה שלנו נמצאת במצב של עונג מטורף - וזה בדיוק מה שגברים יודעים לעשות, לטוב ולרע. אלון סיפר כי גברים שמתרכזים יותר בעצמם וכך הם מצליחים להגיע לאורגזמה בצורה מהירה, ולפעמים מהירה מדי.

זה ודאי מצלצל לחלקכם מוכר מבדיחות כאלו ואחרות, לפיהן כדי למנוע שפיכה מוקדמת יש לחשוב על סיטואציה עצובה או מגעילה שתוציא אתכם מתודעת העונג, וכך תוכלו לעכב את האורגזמה.

לעומתם, במקום שנשים יתרכזו רק בעונג שלהן, המחשבות שלהן נוטות לנדוד יותר למקומות אחרים כמו משפחה, ילדים, עבודה, אם הפרטנר נהנה או אפילו איך היא נראות במיטה. העיסוק המוגבר בנושאים אחרים בזמן האקט המיני יגרום לנשים להיות פחות מרוכזות במגע, בתחושות ובעונג שבהם, ולכן היא תחווה עיכוב באורגזמה או לחילופין אפילו לא תצליח להגיע אליה. 

אלון הוסיף כי לאחרונה פורסם מחקר, במסגרתו בחנו את הפעילות המוחית של גברים ונשים בזמן סקס. התוצאות הראו כי החלק במוח אצל גברים שאחראי על המחשבות נכבה, בעוד אצל נשים הוא רק נדלק ואף עבד "שעות נוספות". כלומר, נשים החלו להפעיל את המוח באופן מואץ, מה שגרם להן להתנתק מתודעת העונג והקשה עליהן לחוות אורגזמה מספקת.