מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

יופיטר במזלכם מעניק לכם חיזוק אנרגטי ומוטיבציה אבל גם יגרום לדרמות במשפחה. מערכות יחסים בסביבה הקרובה מתחזקות, אך יש סביבכם אנשים שאינם כנים לחלוטין ונוטים לשאוב אנרגיות. שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית. ראשון־שני צפויים להיות אופטימיים ומתאימים לטיולים; הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי יסגור לכם מעגלים ותהליכים בקריירה ובעבודה. חמישי צפוי להיות טוב מבחינה חברתית, אך ייתכנו התפרצויות רגשיות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

 21.4־20.5
אתם נוטים להיות פעילים ויוזמתיים אף שזה דורש מכם שינוי פאזה. נוכחותכם בולטת ואתם מושכים. שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית במערכות יחסים ובשותפויות. יש לכם נטייה להתפרץ ולפוצץ יחסים בצורה קיצונית, הימנעו מלפגוע באחרים.
בראשון־שני תחושו הקלה ואופטימיות; הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי ישנה תפיסות מקבעות לקראת שינוי גדול שצפוי להגיע; בחמישי תחושו עצבנות וחוסר שקט בקריירה, אל תחששו לבצע את השינוי המתבקש.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

מערכות יחסים מתחזקות אך יש לכם נטייה לשיפוט לקוי של היחסים, לא תמיד המסרים ברורים וכנים, ייתכן שאתם או הצד השני מפחדים ממחויבות ומהאמת. שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית. השתדלו לצמצם את השליטה כדי לא להיפגוע מבחינה פיזית.
ראשון־שני צפויים להיות אופטימיים, אל תהיו אימפולסיביים וחסרי טקט במערכות יחסים קרובות. הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי ישפיע על מצבכם הרגשי, תחושו כובד ותסגרו מעגלים רגשיים עם העבר.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
האינטואיציות בשיאן, נוכחותכם מתחזקת, ואתם נוטים להראות דברים שנוגדים את אופייכם הביישני והמופנם. זה הזמן להוציא לאור את עצמכם בכל דרך שתחזק אתכם. שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים בתחום הרומנטי, תיתכן היכרות שתשפיע עליכם באופן עמוק.
ראשון–שני צפויים להיות אופטימיים בעבודה ותיתכן הטבה בתנאים; הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי בבית הזוגיות והשותפויות יאפשר התחלות חדשות והזדמנויות חדשות ביחסים. בחמישי תחושו חוסר שקט רגשי ועצבנות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

 23.7־22.8
הקריירה מנווטת אתכם לשינוי יסודי. יש לכם נטייה לשמור על הקיים, שחררו והקשיבו לסימנים. שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים בבית ובקרב המשפחה, יש לכם נטייה להתפרצויות ולשבירת כלים. אתם חשים בשינוי מתקרב ומפחדים לשחרר שליטה, אבל בסופו של דבר השינוי יגיע.
בראשון־שני תחושו אופטימיות, כדאי לחזק את ההגשמה האישית, אלה ימים טובים גם מבחינה רומנטית. הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי יביא לסגירת מעגלים קרמתית בעבודה. בחמישי תחושו עצבנות וחוסר שקט.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית ותקשורתית. אם אתם מטפלים או עובדים עם קבוצות, ביכולתכם להשפיע כעת על אחרים. שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית בסביבה הקרובה; ראשון־שני צפויים להיות אופטימיים בבית ובקרב המשפחה, האווירה בבית מעניקה לכם ביטחון.
הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי יביא לסגירת מעגלים קרמתיים בתחום הרומנטי ולפתיחת מעגלים חדשים. חמישי יהיה לא רגוע בעבודה, השתדלו להיות סבלניים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
הזדמנויות נפתחות בזוגיות ובשותפויות. אתם דומיננטיים בקריירה ויש לכם הזדמנויות להצלחה. זהו זמן טוב לנסיעות אל מעבר לים עם בני זוג. שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית בתחום הכלכלי. שינוי משמעותי עשוי לסייע לכם לצבור כוח.
ראשון־שני צפויים להיות אופטימיים. הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי ישפיע על התחום הרגשי במשפחה ויביא לסגירת מעגלים קרמתיים. חמישי יהיה בלתי צפוי בתחום הרומנטי, ייתכנו גם ניתוקים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11
מתחים ועצבנות מצד בני הזוג משפיעים עליכם מבחינה רגשית ויש נטייה להיפרדות ונתק. הירח במזלכם בשישי־שבת גורם לרגישות גבוהה במערכות יחסים. הימנעו מהתפרצויות שעלולות להיות הרסניות.
בראשון־שני תחושו הקלה רגשית ואופטימיות, צפויות הזדמנויות כלכליות. הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי יביא לסגירת מעגלים ולסיום תהליכים בסביבה הקרובה לקראת פתיחת מעגלים חדשים; חמישי צפוי להיות לא שקט בבית ובקרב המשפחה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
מערכות היחסים מתחזקות אך יש נטייה לחוסר בהירות לגבי היחסים מצדכם או מהצד השני. השתדלו להיות ישירים כפי שאתם בדרך כלל, זה יעזור ליציבות ולאיזון הקשר. שישי־שבת צפויים להיות רגישים ואינטינסיביים מבחינה רגשית. שמרו על רוגע פנימי.
הירח במזלכם בראשון־שני יגרום להתחזקות אנרגטית ולאופטימיות. הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי יסגור תהליכים קרמתיים בתחום הכלכלי - ייתכנו סגירת חובות וקבלת כספים; חמישי צפוי להיות לא שקט.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

 22.12־20.1
נוכחותכם נדרשת במערכות יחסים זוגיות ומשפחתיות. היחסים בעבודה מתחזקים, אך היזהרו מרכילויות ומהתנהגות לא ישרה. שישי־שבת צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים מבחינה חברתית.
בראשון־שני תחושו הקלה רגשית, והאופטימיות תחזור. הירח המלא במזלכם בשלישי־רביעי סוגר תהליכים קרמתיים ופותח חדשים, שחררו את מה שחוסם אתכם בפני התחלות חדשות בכל התחומים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
חוסר שקט בבית ובקרב המשפחה. אתם חשים צורך בשינוי, אך העקשנות לא מאפשרת לכם להתקדם, מה שעלול ליצור משבר. מערכות יחסים רומנטיות מתחזקות אך אתם חשים חוסר כיוון, היו כנים והימנעו ממניפולציות.
שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית בקריירה; בראשון־שני תחושו הקלה ואופטימיות. הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי יסיים תהליכים רגשיים פנימיים וגם יגרום לעומס רגשי. הירח במזלכם בחמישי יגרום לחוסר שקט בעיקר בבית ובקרב המשפחה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
זהו זמן טוב להתחזקות התחום הרומנטי, אתם בולטים ויצירתיים. זהו זמן טוב להזדמנויות רומנטיות ולביטוי רגשות דרך יצירה. יש ביכולתכם להצליח כלכלית באמצעות הפצת היצירתיות שלכם.
שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית; בראשון־שני תחושו אופטימיות ויהיו לכם הזדמנויות להצלחה בקריירה. הירח המלא בגדי בשלישי־רביעי יסגור מעגלים קרמתיים מבחינה חברתית. בחמישי תחושו חוסר שקט ועצבנות לא מובנת.