סקס זה לא רק חדירה ושפיכה! זה לא פעם ראשונה וגם לא פעם אחרונה שתשמעי אותי אומרת את זה. אפילו אפשר להגיד שההפך הוא הנכון. חדירה ושפיכה זה עוד עונג מיני, אבל מסביב יש עוד כל כךךךךך הרבה דברים שמרכיבים מיניות ועונג. אז הלכתי לשאול מעל 3.5K גברים מה מענג אותם, חוץ ממגע באיבר המין ובאשכים (כי זה הברור מאליו)ואלו היו התשובות.

בנות, הקשיבו ולימדו – *כן* אפשר לנסות את זה בבית! גברים, מוזמנים להעביר לבנות הזוג את המאמר שלי עם קריצה וכמובן שאפשר להגיד להן מה יהיה לכם הכי כיף לנסות מתוך הרשימה.

האם יש שדברים שאסור לומר במיטה? כך תדעו מה מתאים לבת הזוג

הקשיבו ולמדו (צילום: ingimage ASAP)
הקשיבו ולמדו (צילום: ingimage ASAP)

פיקוד העורף

מסתבר שהרבה גברים אוהבים שנוגעים, מלטפים, מעסים, נושכים ומענגים להם את העורף. זה נשמע לא טריוויאלי, אבל זה עובד! אז כשהוא יושב ואת יושבת עליו, תאחזי עם שתי ידייך את העורף שלו ותמשכי אותו לנשיקה מלאה בתשוקה. אח"כ תעסי, תלטפי ותטיילי עם האצבעות על העורף ואת כבר תראי איך הוא משתגע. אם בא לך פיק של עונג ככה פתאום כשאתם יחד בבית – גשי אליו כשהוא יושב במחשב או רואה טלויזיה תקרבי את הפה שלך לעורף שלו ותני לו ביס שובב עם נשיקה. 

אורגזמטרון

עיסוי או "קיצי" בקרקפת, כשנעשה נכון, זה אחד הדברים המגרים ביותר. לא סתם קוראים לידית עיסוי הזאת שמעסה את הקרקפת אורגזמטרון, פשוט כי היא מעודדת אורגזמות. אז בעזרת אורגזמטרון או עם אצבעות ידייך תעסי לו את הקרקפת. אני מתגרה רק מלחשוב על זה ובטוחה שגם הוא ירטוט מאושר. הראש זה האזור שאחראי על העונג שלנו ככה שאת מנכיחה את החיבור שלו לגוף שלו.

חיבוקים

להתחבק ואם אפשר בלי בגדים תוך כדי מבט עמוק בעיניים. כן, אולי תתפלאי, אבל גם גברים אוהבים להתחבק. חיבוק הוא הדבר הראשון שאנחנו רוצים לקבל כשאנחנו נולדים ולאורך כל החיים, כל אחד הכי רוצה שפשוט יאהבו אותו, ואין כמו חיבוק כדי להראות אהבה. חיבוק פותח את הלב ומשחרר הורמוני אהבה ליצירת חיבור ריגשי שיעורר את התשוקה שלו אליך. חבקי אותו ארוכות, עם או בלי בגדים ועם מבט בעיניים או נשיקה חמה, ואם ממש בא לך לפנק אותו, תלחשי לו באוזן תוך כדי: "מרגיש לי בית להיות בזרועותיך!".

חיבוק (צילום: אינג'אימג')
חיבוק (צילום: אינג'אימג')

הלשון בייבי

נשיקה צרפתית מתוקה ומלאה בתשוקה עם הלשון וכל השאר..כןף כן. נשיקה אירוטית זה הדבר הראשון שזוגות מפסיקים לעשות עם השנים – אבל הוא לא רוצה לוותר על העונג הזה. זוכרת את הנשיקה הראשונה שלך? זאת עם הלשון? כמה זה היה מרגש, נכון? אז לא צריך להפסיק להתנשק עם הלשון רק כי התבגרנו, ההפך! הלשון החמה שלך עם הלשון החמה שלו זה מגע מגרה בטירוף, אפילו שאתם כבר לא בני 16, נסי את זה ותראי איך הגבר שלך עף – מבטיחה ניצוצות.

אל תהיו אגואיסטים: גברים, זו השיטה שתביא את בת הזוג שלכם לסיפוק מיני

אל תשכחי גם נשיקות עדינות

נשיקה זה לא רק בפה (או במצ"ח, מי ילידת שנות ה-80? הי מיכל ינאי).נשיקות עדינות ומרפרפות בכל הגוף זה יופי של מגע אוהב וחם – נסי להעניק לו מידיי פעם נשיקות בעפעפיים, באוזן, בפופיק, בירכיים, בבטן, בכפות הידיים... פנקי אותו בנשיקות עד דלא ידע.

מסאז'– בכל מקום בגוף!

גברים אוהבים מסאג'. חלקם אוהבים מגע חזק, עמוק ונוכח. אין כמו מסאז' מרגיע אחרי יום עבודה קשוח ואפשר לעשות אותו גם בעירום מלא (רק זורקת רעיון😉) אבל לא חייבים בכלל. הגבר שלך ישמח לקבל מסאז' בכפות הרגליים, בפנים, בכתפיים ובצוואר וגם בכפות הידיים.

מסאז' בכל מקום בגוף (צילום: ingimage ASAP)
מסאז' בכל מקום בגוף (צילום: ingimage ASAP)

ליקוק של הפטמות 

הפטמות הן אזור ארוגני (מעורר מינית) במיוחד, מלא ברגש! ליקוק ואפילו נשיכות קלות של הפטמות זה מגרה בטירוף ולא רק נשים! אז לכי על זה ותראי כמה שהוא מתגרה. את הפטמות שלו את יכולה גם למצוץ ולנשוך, אחרי ברור קצר מולו שהוא אוהב קצת כאב בעונג שלו.

מה זה גֻּמָּץ?

גֻּמָּץ זה גומה וגֻּמָּץ של הברך הוא החלק האחורי של הברך. זה אזור רגיש בטירוף, ולא בטוח שכל אחד יאהב שם מגע, אבל אם לא תנסי איך תדעי? האזור הזה מחובר ישירות למרכז העונג של הגבר שלך ואח"כ שהוא יחווה אורגזמה הוא כבר יעדכן אותך מה זהה עשה לו! ע"י רעידות בכל הגוף!

התנוך של האוזן

אוחחחח האוזניים, האוזניים... גרררר... תמיד רצית שהוא יקשיב לך? זה הרגע לגרות אותו באוזן כשאת מתקרבת אליה לאט, לאט אם ע"י מגע ו/או במילים – תלקקי, תנשפי, תנשכי ותלחשי מילות אהבה ותשוקה לאוזניים היפות שלו.

ירכיים הם האנדרדוג

על הירכיים שלנו הנשים מדברים כל הזמן, ומה עם הירכיים שלהם, הגברים? גברים סיפרו לי שזה אזור סופר ארגוני, גם אצלהם! ומשום מה נשים מתעלמות ממנו לחלוטין. אז מה תוכלי לעשות לו בירכיים:  ליטופים, טפיחות עם האצבעות, שריטות עם הציפורניים, מסאז' עמוק עם כל כף היד ולאמיצות (או לאמיצים) משחק עם נוצה! כןןןן שם ועוד פעם שם, זה מגרה בטירוף (חלק מהגברים).

רגע לפני שאנחנו נפרדות...

לגברים יש הרבה יותר מפין ואשכים. אצל גברים, כמו אצל נשים, יש עוד הרבה נקודות ארגוניות ואיברים בגוף, שאפשר לפנק ולגרות במגוון סוגי מגע, ליטוף והנאה. אז אם שאלת את עצמך פעם איך לפנק אותו באמת ואיך הסקס יראה אחרת, מאשר זבנג וגמרנו, זה הזמן לעשותאת השינוי הזה!

אז איך עושים את זה? איך נהנים מסקס אחר? מתשוקה של ממש?

דרך אחת היא להנות ממגע בלי לגעת באיברי המין. בסוף בסוף אפשר גם, אבל לא חייבים!

תתחילו עם בגדים, תפנקי אזורים חשופים בגוף כמו העורף, הקרקפת, האוזניים וכפות הידיים. 
אח"כ תתחילו להתפשט, קודם החולצה, פנקי לו את הפטמות, נשקי אותו בבטן ובפופיק. עסי לו את הגב הכאוב במגע עמוק. בהדרגתיות תורידו עוד ועוד שכבות של בגדים ורגש. לטפי לו את הירכיים, עם נוצה, אם את נועזת!
שחקי עם סוגי המגע השונים  – ליטוף רך, אחיזה חזקה, נשיקה, ליקוק, נשיפה או נשיכה... אל תשכחי את המבט בעיניים כשאת מנשקת, כשאת נוגעת, כשאת אוהבת אותו.

מאחלת שתהנו מהצד הפראי שלכם על מלא,
שלכם

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.