מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
נסיגת מרקורי מציבה את התקשורת במערכות יחסים על הכוונת, השתדלו להיות סבלנים. אתם פעילים, יוזמים ותקשורתיים בסביבתכם הקרובה, אך רצוי להיזהר מאימפולסיביות. הירח המלא בדגים בשבת עלול להביא עמו הצפות רגשיות, חששות ורגישות יתר.

ראשון עד שלישי יהיו אינטנסיביים. הירח במזלכם יעניק לכם אנרגיה והתלהבות אך צפויה רגישות ביחסים; בשלישי בצהריים עד חמישי תתעסקו בכספים, ייתכן שיפור בתחום, אך נדרשים זמן וסבלנות כדי לראות תוצאות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
ייתכנו יוזמות כלכליות אך כדאי להמתין לפני ביצוע החלטות משמעותיות. קשרים רומנטיים משתנים, המצב לא ברור ולא כדאי לסגור חשבונות. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יחזק את הרגישות החברתית, הציבו גבולות, שכן אתם נוטים לא לראות את המציאות כפי שהיא.

בראשון עד שלישי תרצו לפעול ולהזיז דברים אך תתקשו להוציאם לפועל, גם התקשורת מבלבלת אתכם. הירח במזלכם בשלישי בצהריים עד חמישי יגרום לרגישות ולעצבנות אך גם להתייצבות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

רצוי לשים לב לכל יוזמה ופעולה ולהביא בחשבון שלא הכל יקרה לפי התכנונים וצפויים שינויים בדרך. שמרו על גמישות. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יגרום לרגישות בקריירה. למי שעוסקים באומנות, בטיפול או במקצועות הרוח תהיה הזדמנות לפרסום.

בראשון עד שלישי תהיו דומיננטיים מבחינה חברתית, אך ייתכנו אי־הבנות וקצרים בתקשורת; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות יצירתיים, תחושו צורך בשקט פנימי, אפשרו לעצמכם את זה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

התקשורת בבית ובקרב המשפחה דורשת תשומת לב, ייתכנו אי־הבנות וקצרים בתקשורת. השתדלו להיות מתחשבים ומנומסים מהרגיל. אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה, אך ייתכן שתפעלו באימפולסיביות בלתי צפויה.

הירח המלא בדגים גורם לרגישות יתר ולחיבור לצד הרוחני. זהו זמן טוב להחליט על לימודים. ראשון עד שלישי צפויים להיות אנרגטיים בקריירה, אך אי־הבנות עלולות לצוץ, ורצוי להיזהר מאימפולסיביות; שלישי בצהריים עד חמישי יתאפיינו ברגישות מבחינה חברתית.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

ייתכנו אי־הבנות וקצרים בתקשורת בשל נסיגת מרקורי, וזה עלול לפגום ביחסים עם הקרובים לכם. תלמידים ומורים ירגישו זאת במיוחד. מידע שיועבר לא יהיה ברור ויגרום לאי־הבנות. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יגרום לרגישות ולהצפה של פחדים וחששות. תצטרכו שקט ורוגע. גם עניינים כלכליים עלולים להשפיע עליכם.

בראשון עד שלישי האנרגיה תחזור אליכם, אך התקשורת לא במיטבה, היזהרו מאימפולסיביות; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו בסימן יצירתיות בקריירה והתחזקות רגשית.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

התחום הכלכלי מושפע מנסיגת מרקורי, ולכן רצוי להיות שקולים. אתם פעילים ויוזמים בקריירה, רק הביאו בחשבון שלא הכל ילך כמתוכנן, אז רצוי להיות גמישים ולצפות לשינויים. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יביא עמו אינטימיות ורגישות במערכות יחסים. הציבו גבול, בשל נטייתכם להיות לא מחוברים למציאות ולטעות בשיפוט.

בראשון עד שלישי תחושו חוסר שקט וייתכנו כעסים. דברים יכולים לצאת מהקשרם; בשלישי בצהריים עד חמישי תתחזקו, ותבניות חשיבה ישתנו ויתגבשו.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

נסיגת מרקורי במזלכם גורמת לרגישות בתקשורת ולאי־הבנות. לא הכל כדאי לומר כרגע. יש לכם נטייה להיות כנים, אך זה לא הזמן ליותר מדי כנות. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יגרום לרגישות גבוהה בעבודה ולנטייה לאבד גבולות. אל תיתנו יותר ממה שצריך.

ראשון עד שלישי צפויים להיות מאתגרים במערכות יחסים, התקשורת לא במיטבה, ודברים נוטים לצאת מפרופורציות; בשלישי צהריים עד חמישי תחושו התחזקות רגשית.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

השבוע תגיעו לאיזון ביחסים, ודברים ייכנסו לפרופורציות. שינויים רצויים נראים אפשריים מבעבר. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יביא עמו רומנטיקה ורגישות בתחום הרומנטי, וייתכנו התאהבות או היכרות מרגשת. השתדלו לא לאבד את הראש.

ראשון עד שלישי צפויים להיות אנרגטיים בעבודה, אך ייתכנו אי־הבנות; בשלישי בצהריים עד חמישי צפויה רגישות ביחסים אך גם התחזקות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

מרקורי בנסיגה ישפיע על חיי החברה שלכם: אל תהיו ישירים מדי כהרגלכם, כי אנשים עלולים להיפגע, נסו להיות יותר מאופקים ולא להגיד הכל כרגע. הנסיגה משפיעה גם על מערכות יחסים ועלולה לשבש תוכניות.

בעבודה צפויות התייצבות והתגבשות, כך ששינוי שרציתם בו יכול לקרות כעת. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יגרום לרגישות גבוהה בבית ובקרב המשפחה. השתדלו לשמור על גבולות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
מרקורי בנסיגה ישפיע על הקריירה, חשוב להיות מחושבים וזהירים, לא לדבר עם כל אחד על כל דבר, ולסנן מידע. יוזמות ופעולות בעבודה לא יתבצעו כמתוכנן, היו סבלנים וגמישים. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יגרום לרגישות בסביבה הקרובה, שמרו על גבולות.

בראשון עד שלישי עלולים לעלות כעסים בבית ובמשפחה, לא הכל אפשר להגיד כרגע; בשלישי בצהריים עד חמישי תחושו התחזקות והתגבשות בתחום הרומנטי, שינוי מתבקש מתחיל לקרות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

החשיבה, השקפת העולם והאמונות עוברות כרגע ארגון מחדש, ונדרשת הסתגלות. ייתכן שברצונכם ללמוד משהו חדש, אולי בתחומי הרוח. הירח המלא בדגים בשישי־שבת יגרום לפריצת הגבולות הכלכליים, מה שיכול להביא לרווחים לא צפויים או להוצאות לא צפויות. 

בראשון עד שלישי צפוי אקשן בסביבה הקרובה. עליכם להיות רגישים למה שנאמר, כי אנשים עלולים להיפגע. בשלישי בצהריים עד חמישי צפויה התגבשות בבית ובמשפחה, נראה שהשינוי המתבקש אפשרי ליישום כעת.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

מערכות יחסים מעסיקות אתכם. כדאי להיות זהירים עם בני זוג ולא לסגור חשבונות. השתדלו להיות סבלנים ולא אימפולסיביים בבית ובקרב המשפחה.

הירח המלא במזלכם בשישי־שבת יגרום לרגישות גבוהה, לאינטואיציות חזקות ולהצפות רגשיות. שמרו על איזון באמצעות מדיטציות, מוזיקה ושקט. בראשון עד שלישי תחושו התחזקות אנרגטית, אך ייתכנו אי־הבנות; בשלישי בצהריים עד חמישי תחושו ביטחון ואיזון בסביבה הקרובה. שינוי מתבקש נראה כעת אפשרי. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>