"למה הכוונה? תגידי לה שבשעה מסוימת בערב הסלולר שלה עובר אלייך, ואת הראוטר את מכבה. כמובן, אסור לעשות את זה מאחורי הגב, פשוט תגידי לה בגילוי לב שאת מוטרדת מהעובדה שהיא לא הולכת לישון בזמן, והדבר משפיע על התפקוד שלה בבית הספר. אנחנו כמבוגרים מתקשים להשתחרר מהמסכים בעצמנו, ולא פעם ממשיכים לצפות בעוד בינג’ או לגלול עוד באינסטגרם או בפייסבוק – אז איך ילדים יצליחו לעשות זאת לבדם? המערכות האלה מתוכנתות בצורה כזו שהן ממכרות, ולכן עלינו לעזור לילדים כמה שאפשר.
"ההמלצה שלי היא שבשעות הערב תורידי מהילדה הזו את הגירויים ותהיי שלמה עם עצמך ועם הגזירה שאת גוזרת עליה. מעבר לזה, תזכרי ששום דבר לא צריך להיעשות בכעס. משמע, אין לנו מלחמות עם הילדים והכל נעשה לטובתם”.
"כדי לשפר את המצב ביניהם אני מציעה שבפעם הבאה שתגיע לשם, תיקח את התאומים לשיחה ברורה, ותגיד להם שזה מאוד לא נעים לך לבוא לבקר אותם ולראות שהם רבים. תגיד שקשה לך להיות באווירה לא נעימה, ואתה לא אוהב שהם רואים אותך ומתחיל בלגן. תסביר להם שאתם תכינו יחד טבלה ותבחרו איך לחלק את הזמן כשאתה בא לבקר. אולי כל אחד מהם יהיה איתך לבד חצי שעה.
"את ההחלטה איך לסדר את לוח הזמנים בביקורים שלך אתה תכתוב בטלפון שלך, ותגיד להם שאתם תעבדו לפיו. גם אם לא תספיקו לעשות את הכל בביקור אחד, אתם תמשיכו בביקור הבא. בהמשך, תבהיר לילדים שאם תהיה הפרעה של ילד אחד בזמן שאתה מבלה עם ילד אחר, אתה פשוט תצא מהבית. ככה תמנע מהם מתח ותחרות. לא מדובר פה בפונקציה של חינוך – אתה דוד שלהם, ואתה רוצה לבלות איתם באווירה טובה ונעימה. לכן אתה עושה פה סדר. הרי הורים לא יכולים לעשות סימטריה מוחלטת בין ילדים, לכל ילד יש צורך אחר והורים חייבים להתחשב בו. דודים, לעומת זאת, יכולים בהחלט להרשות לעצמם לעשות זאת”.