המלכה מתה, יחי המלך החדש! בריטניה אבלה היום על מות מלכתה שהצליחה ב-70 שנות כהונתה לרכוש את לב האומה והעולם. היא זכתה לסיקור התקשורתי הכי גדול שאי-פעם היה ולוויה בשידור חי, אך מה צופן העתיד? האם יצליח המלך צ'ארלס השלישי להיכנס לנעליה הגדולות?

לעוד מאמרים בנושא אסטרולוגיה באתר של עמי גוטמן>>>

אם שאול חיפש אתונות ומצא מלוכה, צ'ארלס עלול לגלות שקיבל מלוכה, אך מצא אתונות. מלוכתו אינה זכייה, והוא נכנס לבעיות משמעותיות בעיקר סביב האביב של 2023 והלאה. העניין הוא שלא מדובר בעניין נקודתי, אלא בצרות מתמשכות. יתכן שכבר בשלב זה בריאותו מעט רופפת, ובהמשך דברים מתגלים, אך יתכן שמדובר בצרות אחרות.

צ'ארלס וקמילה, טקס ההכתרה (צילום: רויטרס)
צ'ארלס וקמילה, טקס ההכתרה (צילום: רויטרס)

אחת האפשרויות הן בעיות בקשר עם המלכה קמילה, או בעיות אישיות שלה שמשפיעות עליו. צריך לומר שמזה זמן הקשר ביניהם הפך קורקטי יותר מאשר רך ואוהב. אבל לא בהכרח שאנחנו נדע מכך. צ'ארלס טיפוס סודי ומכונס במיוחד, והוא לא יכבס את הכביסה המלוכלכת שלו בחוץ. ובכל מקרה זו רק התוספת, המלך מתמודד עם שלל בעיות משלו.

צ'ארלס לא יהיה פופולרי כמו המלכה, אבל הוא ירצה להעביר את כהונתו על מי-מנוחות ובצורה מאוזנת. הבעיה היא שחייו כמלך אינם מאוזנים, ויש אפשרות שכהונתו לא תהיה ארוכה. כבר עתה הוא אינו בתקופה טובה, אך החל מאביב 2023 הוא נכנס לתקופה של חוסר יציבות וחוסר שלווה.

המלכה אליזבת עם הנסיך צ'ארלס (צילום: רויטרס)
המלכה אליזבת עם הנסיך צ'ארלס (צילום: רויטרס)

למלך צ'ארלס יש הרבה שליטה עצמית. אך החיים החל מהאביב ייקחו לו את השליטה. ענייני בריאות, וצרות מפתיעות לבריטניה או לבית המלוכה, כל אלו יוצרים דרמות במקום רוגע. לצ'ארלס קשה במיוחד שמחטטים לו בעניינים, והוא סובל נורא מהמדיה. הוא ילך וייעשה עצבני יותר ויותר. אולי נבחין בזה כבר, אך התהליך ילך ויתעצם, וכאמור מתגבר החל מהאביב ולאורך הקיץ.

צ'ארלס הוא דיפלומט מוצלח, שמתאים ליצירת קשרים פוליטיים והשתתפות בטקסי כבוד. יש בו חלק נעים ומתחבר. אבל המלוכה הפומבית כל-כך אינה מתאימה לו באישיותו. כשהוא אמר לנו ברגע שהפך למלך שזה הרגע ממנו חשש, הוא באמת מתכוון לכך. הוא אינו אוהב שהספוט עליו וחושף אותו. בואו נאמר של"אח הגדול" הוא לא היה נכנס מבחירה. אבל מלוכה אינה בחירה. 

הלחץ  לקראת הבאות גרם למתח שהביא התפרצות על עט, אך הוא לא יירגע כשהשגרה המלכותית תתהווה. בין האביב של 2023 לאביב של 2024, כולנו נבין זאת, והסוד יהיה גלוי. לכם נגלה אותו כבר היום, צ'ראלס קיבל מלוכה, אך היא יותר כמו אתונות.

המלך צ'ארלס השלישי (צילום: רויטרס)
המלך צ'ארלס השלישי (צילום: רויטרס)

הדברים נכתבים על סמך מפת האירוע לרגע הכרזת צ'ארלס למלך ע"י מועצת העלייה שמינתה אותו, אך בהמשך יהיה צורך לבדוק גם את מפת ההכתרה עצמה בטקס רשמי שטרם קרה. זאת בנוסף להתבוננות שנעשתה על מהלכי שמיים עתידיים במפת הלידה שלו. האסטרונומים מספרים לנו היכן יהיו הכוכבים בעתיד, האסטרולוגים יודעים לספר על המשמעות של כך כאן על הארץ. סיבת המתאם בין מחזור גרמי שמיים לחיים עצמם אינה ידועה, אך למדנו כבר להשתמש בה. את המחזוריות והסדר המופלא של הטבע עוד איננו לגמרי מבינים, אבל כבר למדנו להיעזר בו

קרא עוד על מפת אירוע>>>