מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4

מערכות היחסים שלכם ממשיכות להתחזק. זהו זמן טוב לפנויים להיכנס ליחסים הרמוניים ומאוזנים לטווח הארוך, שישפיעו על כל תחום בחייכם ויעניק לכם את האיזון שלו אתם זקוקים.

בשישי־שבת יתאפשרו יוזמה ופעולה, אל תבזבזו אנרגיה, היו ממוקדים; ראשון־שני צפויים להיות רגישים בבית ובקרב המשפחה, אם כי ייתכנו מתחים ביחסים משפחתיים; שלישי עד חמישי יהיו בסימן התחזקות אנרגטית, אלה ימים טובים לקדם את עצמכם וגם טובים לאהבה.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5

היחסים בעבודה מתאזנים ומחזקים את מעמדכם. השינויים הרצויים נראים אפשריים כרגע, וכדאי לנצל את הימים הללו לחיזוק היחסים.
שישי־שבת יהיו טובים ליוזמות ולעשייה בתחום הכלכלי. היו ממוקדים; ראשון־שני צפויים להיות רגישים בסביבה הקרובה, אולי אף בקשרים משפחתיים קרובים, השתדלו לא להפר את האיזון והיו סבלניים; שלישי־חמישי צפויים להיות מתוחים בבית ובקרב המשפחה, תיתכן אפילו דרמה, אך באמצעות תקשורת מאוזנת תוכלו להרגיע את המצב.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6

מרס במזלכם מעניק אנרגיה ומוטיבציה לעשייה וליוזמות, אך יש גם נטייה לפיזור ולבזבוז אנרגיה. נסו להיות ממוקדים, אולי באמצעות ספורט, אומנויות לחימה או יוגה. בפניכם הזדמנות לחזק קשרים רומנטיים ולפנויים הזדמנויות להתאהב.

הירח במזלכם בשישי־שבת יגרום לתזזיתיות. בראשון־שני התחום הכלכלי יעסיק אתכם, זהו זמן טוב לכלכל את מעשיכם אחרת; בשלישי עד חמישי ההשפעה שלכם תהיה חזקה בסביבה הקרובה. זהו זמן טוב לבטא את עצמכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7

היחסים המשפחתיים מתחזקים, התקשורת משתפרת, ואתם חשים הרמוניה וביטחון. בשישי־שבת תחושו הצפה של מידע ואירועים, חוסר שקט ותזזיתיות, אך חשוב לשמור על האנרגיה שלכם. הירח במזלכם בראשון־שני יגביר את הרגישות, וייתכן מתח בבית, היו סבלניים, המצב יחלוף כלעומת שבא. שלישי עד חמישי צפויים להיות טובים מאוד להתחזקות כלכלית, וייתכנו אירוע או הזדמנות שיגבירו את הסיכויים לכך.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8

היחסים עם הסביבה הקרובה משתפרים, והתקשורת משתנה לטובה וביכולתכם להביע את עצמכם בסביבתכם. היחסים הקרובים מעניקים לכם תחושה נעימה שמחזקת אתכם בחשבון הנפש שאותו אתם עוברים בנוגע למערכות יחסים.

בשישי־שבת תהיו פעילים מבחינה חברתית, היו ממוקדים. ייתכנו הזדמנויות לאירועים ולנסיעות, אך השתדלו לסנן את מה שלא חשוב; ראשון־שני הם זמן טוב למנוחה ולשקט ולעיבוד רגשות. הירח במזלכם בשלישי עד חמישי יביא להתחזקות אנרגטית, וייתכן חשבון נפש בנוגע לזוגיות.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9

מערכות יחסים מתאזנות ומשפיעות על מצבכם הכלכלי לטובה. קשרים בחייכם עשויים להביא הזדמנויות לשפע. שישי־שבת צפויים להיות תוססים בקריירה, אך עליכם לשמור על אנרגיה ועל מיקוד. ראשון־שני צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית; בשלישי עד חמישי צפויה התחזקות פנימית ורגשית, אך תחושו קושי להתבטא.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10

שמש, ונוס ומרקורי במאזניים מביאים עמם התחזקות ואיזון למערכות היחסים. אתם מרגישים מובנים יותר ויכולים להביע את עצמכם ללא התנגדויות או עימותים.

שישי־שבת טובים לטיולים, גם מעבר לים, ולחוויות מרחיבות אופקים; ראשון־שני צפויים להיות רגישים בקריירה, השתדלו לא לקחת ללב את ההתרחשויות; שלישי עד חמישי צפויים להיות טובים מבחינה חברתית ולעבודה עם קבוצות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11

יחסים גורליים מתחזקים, והתקשורת זורמת. זהו זמן טוב לביצוע שינויים הנדרשים ביחסים: פרידות בלתי נמנעות או חיבורים גורליים.
שישי־שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית, וילוו בחוסר שקט פנימי ותובנות רגשיות עמוקות; ראשון־שני צפויים להיות רגישים, אך השתדלו להסתכל על המצב באופן אובייקטיבי; שלישי עד חמישי צפויים להיות חשובים בקריירה ובמעמדכם: אתם משפיעים ונוכחותכם חזקה, וזה יכול לקדם אתכם ולהבליט את יכולת המנהיגות שלכם.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12

זהו זמן טוב למי שעובד עם קבוצות להגדיל את השפעתו. יתאפשרו היכרויות רומנטיות דרך חברים. הצד השני ביחסים מפעיל אתכם. אתם מקבלים פידבקים וחיזוקים על הידע שלכם.
בשישי־שבת מערכות היחסים יעסיקו אתכם, ותחושו חוסר שקט ורגישות. אל תבזבזו אנרגיה והיו ממוקדים; בראשון־שני תחושו רגישות, אל תיקחו באופן אישי את ההתרחשויות; בשלישי עד חמישי צפויה התחזקות אנרגטית, אלה ימים טובים לטיולים מעבר לים ולהעברת ידע.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1

מערכות יחסים בקריירה משפיעות עליכם לטובה. אתם חשים אפשרות להביע את עצמכם, והפידבקים שאתם מקבלים מחזקים אתכם.
ראשון־שני צפויים להיות רגישים בזוגיות ובשותפויות. היו סבלניים ואל תיקחו את ההתרחשויות באופן אישי; בשלישי עד חמישי תחושו שאתם מתחזקים.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2

השקפת עולמכם ואמונותיכם בנוגע למערכות יחסים מתאזנות: אתם מתחילים לראות דברים אחרת, ושואפים להרמוניה ואיזון. שינויים בתחום מתבקשים ואפשריים כרגע. אל תתפזרו והיו ממוקדים, רצוי להקשיב ללב ולא לשכל.

ראשון־שני צפויים להיות רגישים בעבודה, אך אל תיקחו את ההתרחשויות באופן אישי; שלישי עד חמישי יהיו דרמטיים במערכות יחסים, תוכלו לבטא אהבה, אם תעשו את השינויים הנדרשים ותסיקו את המסקנות הנכונות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3

מערכות יחסים אינטימיות מתחזקות ומתאזנות, אתם חשים הרמוניה שמשפיעה עליכם. הרגשות נרגעים. בשישי־שבת צפויה רגישות בבית ובקרב המשפחה, עצבנות יכולה להוביל לאימפולסיביות, והצפה של גירויים עלולה להביא לחוסר שקט; ראשון־שני צפויים להיות רגישים מבחינה רומנטית, השתדלו להיות אובייקטיביים וסבלניים, כי המצב יחלוף; שלישי־חמישי צפויים להיות טובים בעבודה, אתם דומיננטיים ומשפיעים, ותוכלו לבטא את עצמכם ואת יכולות הניהול שלכם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>