מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

טלה 21.3־20.4
זהו שבוע אופטימי. זמן טוב לטיולים מעבר לים או ללימודים. עם זאת, יש לכם נטייה לחוסר סבלנות ולעצבנות, בעיקר מול הסביבה הקרובה. כדאי להיות מחוברים למציאות ולא לאבד גבולות. בשבת־ראשון תוכלו לקבל הכרה על העבודה הקשה והאחריות שלקחתם על עצמכם; שני־שלישי צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית. אתם מובילים ופופולריים אך מרגישים לבד; ברביעי־חמישי צפויה רגישות יתר. זהו זמן טוב להתכנסות וחיבור לעצמכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שור 21.4־20.5
התרחשות פנימית גורמת להארות ולתובנות, אך גם לעצבנות ולחוסר סבלנות. רצוי שתהיו ממוקדים באמת שלכם, ולא תיסחפו לחוויות שעלולות לפגוע בכם. שישי צפוי להיות אופטימי ואפשרויות ייפתחו בפניכם. בשבת־ראשון צפויה התפכחות של המצב; בשני־שלישי תהיה רגישות בקריירה, ייתכן שבשל מעמדכם נדרש מכם מאמץ גדול מהרגיל, מה שגורם לעומס; ברביעי־חמישי תחושו רגישות מבחינה חברתית, מה שעלול לגרום לאיבוד גבולות. השתדלו לא להיסחף מבחינה רגשית.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

תאומים 21.5־20.6
אופציות נפתחות לפנויים שביניכם. למי שמצוי ביחסים, צפויות התרחשויות שונות אך גם מתחים. אין לכם סבלנות לתהליכים, אתם נוטים להיות אופטימיים וחסרי גבולות. חשוב להיות מחוברים למציאות ולא דרמטיים מדי. שישי צפוי להיות מתוח ורגיש במערכות יחסים, היו סבלניים. בשבת־ראשון צפויות תובנות עמוקות לגבי המצב הרגשי שלכם; בשני־שלישי תשנו את הגישה ותתפכחו וזה עשוי להביא אתכם להתקדמות; ברביעי־חמישי תהיה לכם אפשרות מקצועית להגיע לקהל גדול.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

סרטן 21.6־22.7
יש התרחשויות והזדמנויות בסביבת העבודה, אך תצטרכו למקד ולסנן את האופציות, כי חלקן לא רלוונטיות. אתם מרגישים צורך בחופש. יש לכם נטייה לבזבז אנרגיות על מחשבות והזדמנויות לא מתאימות. אתם חשים עייפות וחוסר מיקוד. בשישי יהיו התרחשויות בסביבת העבודה, נדרשים מכם סבלנות ומיקוד; בשני־שלישי תחושו עצבנות ובדידות; ברביעי־חמישי תחושו רגישות יתר. ייטב לכם אם תהיו בטבע או בלימודים.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אריה 23.7־22.8
השבוע יהיה בסימן התחזקות אנרגטית ויצירתיות אך גם בלבול, חוסר פוקוס ונטייה לבזבז אנרגיות. עליכם להיות מחוברים לעצמכם על מנת לנצל נכון את האנרגיות שלכם. אתם חסרי סבלנות ומתפזרים, אך בדרכים יצירתיות תוכלו להרגיע את חוסר השקט ואת הדרמה. בשני־שלישי תהיה מתיחות, רגישות יתר ותחושת בדידות ביחסים; ברביעי־חמישי תחושו רגישות יתר, צורך בהתכנסות, פחדים וחששות. מדיטציה, מוזיקה וכו' יכולים לעזור.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

בתולה 23.8־22.9
האווירה בבית ובקרב המשפחה תוססת, אך יש חוסר סבלנות בתקשורת ביחסים המשפחתיים ונטייה לדרמות ולמתחים. כמו כן, עשויים להתרחש אירועים משפחתיים משמחים. בשבת־ראשון דברים מתחילים להיות תכליתיים ומציאותיים. שני־שלישי צפויים להיות רגישים בסביבת העבודה, העומס והאחריות מכבידים עליכם; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים במערכות יחסים, הציבו גבולות לצד השני ושמרו על היגיון בריא.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מאזניים 23.9־23.10
השבוע תידרשו לסבלנות כלפי סביבתכם הקרובה, ואולי בקשרים עם אחים, אחיות, בני דודים או קרובים אחרים. יש לכם נטייה לאימפולסיביות ולאיבוד גבולות ביחסים, והתקשורת חסרת סבלנות. זהו שבוע טוב לנסיעות ולטיולים, גם מעבר לים. בשני־שלישי התחום הרומנטי יעסיק אתכם, אולי תחושו בדידות וחסך באהבה או שתעברו תהליך התפכחות ביחסים; ברביעי־חמישי רצוי להציב גבולות בעבודה, נטייתכם לא לעשות זאת, עלולה לפגוע בכם.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

עקרב 24.10־21.11
התחום הכלכלי מעסיק אתכם: נפתחות הזדמנויות להרחבת השפע אך כדאי לבדוק אותן, לא כולן כדאיות או מתאימות. היזהרו מאימפולסיביות ומהחלטות פזיזות. בשבת־ראשון תחושו ביטחון ויציבות בסביבה הקרובה; שני־שלישי צפויים להיות רגישים בבית ובקרב המשפחה; רביעי־חמישי עשויים להיות רומנטיים ודרמטיים, רצוי להישאר מחוברים למציאות, למרות נטייתכם לברוח ממנה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

קשת 22.11־21.12
שמש, ונוס ומרקורי במזלכם מעניקים אופטימיות והזדמנויות לשפע, אך אתם נוטים להתנתק מהמציאות, לנהוג באימפולסיביות ולהיות חסרי סבלנות. הירח במזלכם בשישי יגרום לרגישות והדרמות יתגברו. היו סבלניים, בעיקר ביחסים. בשבת־ראשון תחושו התייצבות וגם ביטחון כלכלי; בשני־שלישי תחושו רגישות והתפכחות בנוגע ליחסים עם הסביבה הקרובה; ברביעי־חמישי תהיה רגישות גבוהה בבית ובקרב המשפחה, שמרו על גבולות ביחסים ובתקשורת במשפחה.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

גדי 22.12־20.1
השבוע יהיה בסימן דרמה פנימית, הצפה של מחשבות ורגשות. רצוי להיות סבלניים ולא לבזבז אנרגיות על תוכניות שקשה כרגע ליישם. זהו זמן טוב לעבודה פיזית ופנימית כדי להתאזן. השתדלו לשמור על אופטימיות. בשישי אינפורמציה תגיע ורגשות יצופו, רצוי לשמור על שקט פנימי. הירח במזלכם בשבת־ראשון יגרום להתחזקות רגשית. שני־שלישי צפויים להיות מאתגרים מבחינה כלכלית, היו סבלניים; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים עם הסביבה הקרובה, שמרו על גבולות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

דלי 21.1־18.2
התחום החברתי מעסיק אתכם: יש הרבה אינטראקציות סביבכם, עליכם להיות סבלניים ולהיזהר מאימפולסיביות, כי חוסר סבלנות יכול לחבל בקשרים שחשובים לכם. שמרו על הגבולות גם בנתינה וגם ביחסים. שישי צפוי להיות אינטנסיבי מבחינה חברתית. שבת־ראשון צפויים להיות כבדים מבחינה רגשית, אך תחושת הביטחון מתהווה. הירח במזלכם בשני־שלישי יגרום לחוסר שקט אך גם להתפכחות. רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים מבחינה כלכלית. היו מחושבים.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

דגים 19.2־20.3
ביכולתכם להפיץ ולשווק את עצכם ואת פועלכם, אך עניינים משפחתיים משפיעים על העשייה. כדאי להיות מחושבים וסבלנים ולא לפעול בצורה אימפולסיבית. בשישי יהיו הזדמנויות להתרחבות בקריירה; בשבת־ראשון תוכלו להדריך בהצלחה קבוצות. שני־שלישי צפויים להיות רגישים ומלווים בעצבנות וצורך בהתכנסות, השתדלו לתת לעצמכם זמן לבד. הירח במזלכם ברביעי־חמישי יגרום לרגישות יתר, שמרו על הגבולות כדי שלא תיפגעו.