יש דברים שהם פשוט פסולים במיטה, נכון שכל אישה אוהבת את הסקס קצת אחרת – אחת תגמור אם תלחש לה תוך כדי מילות אהבה באוזן, אחת תרצה שתקלל אותה כשאתה גומר ואחרת תעדיף שתשתוק – אבל יש כמה דברים בסיסיים שהם turn off רציני אצל כל אישה!

אז אם גם אתה חושב שאתה כוכב פורנו הגיע הזמן שתרד למציאות, ותבין מה נשים באמת אוהבות או יותר נכון מה הן ממש, אבל ממש, לא אוהבות.

אספתי 7 חוויות גרועות במיוחד, כדי שאתם לא תחזרו על טעויות של אחרים:

כל מה שלא כדאי לעשות בחדר המיטות (צילום: אינג'אימג')
כל מה שלא כדאי לעשות בחדר המיטות (צילום: אינג'אימג')

מכוון תחנות רדיו

הפטמות הן לא כפתורי סיבוב בטרנזיסטור ישן, אז אל תכוונו תחנות, כי רשת ב' לא משדרת משם ואין קליטת FM. ונחש מה? הן גם לא יוצאות מהמקום, ולא משפריצות מיץ תפוזים – כן, כן, מחוברות לגוף ולא פרי שסוחטים, בחיי! אז איך כן? לטפו בעדינות, אפשר להגביר לאט לאט את העוצמה אבל להקשיב לפרטנרית ולראות אם זה נעים לה, ללקק ולמצוץ בצורה מחרמנת (אבל לא כמו תינוק!).

ארצה!

גבר שדוחף את הראש של האישה למטה ללא הסכמה זה ביג נו נו! היא יודעת איפה הפין שלך נמצא ולא צריכה הוראות הכוונה או וייז כדי להגיע לשם. רוצה שהיא תרד לך? תבקש או תרמוז – אם לא מעוניינת זה לא יקרה! תייצר איתה אינטימיות, תראה לה אהבה והכי חשוב דבר איתה על זה – אם תבנו ביחד מערכת יחסים, בעתיד תוכלו לעבוד על זה ואולי היא תסכים ואפילו תהנה מהמציצה – אבל לעולם אל תשתמש בכוח.

מה עם איזה משחק מקדים? (צילום: אינג'אימג')
מה עם איזה משחק מקדים? (צילום: אינג'אימג')

זבנג וגמרנו

מה עם איזה משחק מקדים? רגע לפני שאתם נכנסים, כדאי לדאוג שהפות תהיה רטובה מספיק ושהאנרגיות המיניות יהיו במקום הנכון. לטפו אותה, נשקו אותה, חבקו אותה, תבנו תחושה של אינטימיות וציפייה לסיפוק מרגש. לעבור בין התחנות בגוף ולסמן וי זה לא סקס – סקס זה משחק של אינטימיות, ריגוש ואהבה חושנית וחייתית – ובסופו, אם תשקיעו, מחכה השפרצה של עונג צרוף.

הנשמה מפה לפה

נשיקה היא דבר רומנטי ואינטימי מלא אהבה ותשוקה. אחד הדברים שנשים ממש לא אוהבות זה שמתנפלים עליהם בנשיקה רטובה ואגרסיבית, כאילו עומדים לעשות להן משטח גרון עם הלשון. תתחילו לאט, נשקו נשיקות עדינות על השפתיים, לקקו את השפתיים והכניסו את הלשון בעדינות ורק אחרי שבלעתם את הרוק. נשיקה היא כמו ריקוד של אהבה – חשוב להיות קשובים לצד השני, וכדאי להשקיע בה כחלק מהמשחק המקדים שלכם.

חשוב להיות קשובים לצד השני (צילום: אינג'אימג')
חשוב להיות קשובים לצד השני (צילום: אינג'אימג')

נקודה פסיק

התמקדות בנקודה אחת זה נחמד, אבל צריך לדעת מתי זה כבר מציק או משעמם. ליטפת את הירכיים, ליקקת אותם, חיממת אותם – תעבור הלאה, אח"כ תוכל לחזור אליהם. נישקת את התנוך של האוזן, נשפת עליו, העברת עליו את הלשון ונשפת בעדינות – הידד, עכשיו תעבור לאיבר הבא. גם אם היא נהנתה ונאנחה בהנאה, בשלב מסוים, אם לא תעזוב את אותה נקודה ספציפית, זה יימאס עליה או יתחיל להציק לה.

הכל עניין של תזמון בחיים

שינוי תנוחה או קצב בדיוק כשהיא עומדת לגמור זו טעות, נקודה. אז נכון שכתבתי ממש עכשיו פה מעל, שלא צריך להיות אובססיביים בנקודה אחת בגוף עד כדי שעמום, מצד שני כשמדובר בתנוחות אם היא נאנחת וצורחת (בקטע טוב) זה לא הזמן להחליף תנוחה! 
אם היא לא מתלהבת, אתה יכול להמשיך לתנוחה הבאה ולהרשים אותה עם רפרטואר התנוחות המטורף שלך, אבל אם היא עומדת להגיע לשיא, תמשיך לעשות בדיוק את מה שאתה עושה עכשיו ותעשה אותה מאושרת.

הכי חשוב להקשיב לפרטנרית שלך (צילום: אינג'אימג')
הכי חשוב להקשיב לפרטנרית שלך (צילום: אינג'אימג')

גמרת? ועכשיו?

אם היא הייתה גומרת היית שומע! ואם עברה רבע דקה מרגע שהתחלתם, כנראה שזה עדיין לא קרה. אין צורך לשאול שוב ושוב: "גמרת?", "ועכשיו?", "ועכשיו גמרת כבר?". זה קצת חוזר לנושא של "זבנג וגמרנו" – אז אם בא לך "קוויקי" תבהיר לה את זה מראש ותהיו על אותו הדף. אבל אם בא לך לענג בחורה, שהיא תשפריץ ותחלום איך אתם שוכבים ומענגים אחד את השנייה שוב – לא כדאי להתרכז בנקודת הסיום, אלא בתהליך עצמו. כשהיא תגמור אתה תדע – מבטיחה לך! 

בשורה התחתונה, הכי חשוב להקשיב לפרטנרית שלך - תקשיב לגוף שלה, תשמע מה הירכיים שלה רוצות, תחוש את הרטיבות שלה הולכת וגואה, תראה אם החיוך שלה מתענג או שהיא עושה פרצוף ספק סובל ספק תמוה. אם היא מתענגת ומרטיבה זה סימן שאתה על דרך המלך, אבל אם היא פחות משתפת פעולה זה הזמן לחשוב על טכניקה אחרת.

שלכם,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.