כל אישה צריכה לשאול את עצמה מה מענג אותה? באילו נקודות בגוף היא מתגרה במקסימום? ובאיזה נקודות בגוף היא מעדיפה שלא ייגעו? איזה סוג של מגע היא אוהבת יותר ואיזה פחות? ועוד שאלות, שיקבלו מענה בחקירה עצמית ועל הדרך, גם מלא אהבה עצמית. השאלה היא איך מתחילים לגלות מה את אוהבת במיטה? ואני אוסיף גם, איך מגלים מה את לא אוהבת במיטה?

אז קודם כל, אני מברכת אותך על השאלה! כל אישה צריכה לשאול את עצמה מה מענג אותה, ואף פעם לא מאוחר מידי לשאול אותה. גם אם את בתחילת הבגרות המינית שלך וגם אם את כבר בגיל המעבר ועד עכשיו לא בדקת מה עושה לך טוב, אני פה כדי לעזור לך לגלות. ההבנה מה עושה לך טוב כוללת הכרות טובה יותר שלך עם עצמך, עם הגוף שלך, עם היוני שלך, עם הפטמות ועם כל איבר ואיבר בגוף שלך. אם את קצת חוששת, תני לי להרגיע אותך, זה תהליך חושני, מטריף וכיפי, שבו תגלי את עצמך ותראי לעצמך הרבה אהבה עצמית – זה נשמע מהמם נכון? תאמיני לי שאת תתאהבי בתהליך ולא תרצי להפסיק! אז בואי נצא למסע.

כל אישה צריכה לשאול את עצמה מה מענג אותה (צילום: אינג'אימג')
כל אישה צריכה לשאול את עצמה מה מענג אותה (צילום: אינג'אימג')

1. פתחי יומן

פני לך זמן בלו"ז. זמן פרטי, שבו אף אחד לא יפריע לך ותוכלי להקדיש לעצמך מתחילתו ועד סופו. מומלץ לפנות מינימום חצי שעה – שעה, בתור התחלה. זה אולי נראה לך כמו הרבה זמן, אבל כשתתחילי תגלי שאת לא רוצה להפסיק.

2. תשקיעי באווירה

כדי לעזור לך להיכנס לעניינים, כדאי לסדר אווירה רומנטית, אינטימית וסקסית. תעמעמי את האורות, תדליקי מוזיקה רגועה שעושה לך נעים, פזרי כמה נרות בניחוח של תשוקה, לבנדר ופצ'ולי לדוגמא, ופתחי מעט את החלונות שתכנס בריזה טובה עם חמצן בריא. תוכלי לסדר לך בחדר המיטות, באמבטיה או בכל חלל פרטי שמרגיש לך נוח מספיק ומאפשר תנוחות מגוונות. אם זו הפעם הראשונה שלך, ההמלצה שלי היא המיטה שלך, בה תרגישי הכי נוח ותוכלי להתאים את התנוחה בנוחות על המזרן.

אווירה רומנטית, אינטימית וסקסית (צילום: אינג'אימג')
אווירה רומנטית, אינטימית וסקסית (צילום: אינג'אימג')

3. צאי לטיול... עם האצבעות

זה הזמן להתחיל לשלוח אצבעות מלטפות אל הגוף שלך. התחילי בליטופים עדינים בפטמות, צביטות קלות של הפטמות, עיסוי של השדיים – נסי כל מיני סוגי מגע ועוצמות שונות, כדי לראות מה מגרה אותך יותר ומה פחות.

4. נעים להכיר, יוני!

היוני המקודשת שלך, הלוא היא הפות שלך, היא ה-איבר הכי מהמם והכי מחובר ללב שלך. יכול להיות שהיה לך בעבר, אי שם בזמנו, שיעור "חינוך מיני", ואולי הראו לך שם איך נראים איברי רבייה הנשית, אבל סביר שאף אחד לא באמת לימד אותך על מיניות ועל הכרות עם האיברים הארוגניים שלך. אז הפות שלך לא נמצאת שם רק כדי לעזור לך להביא ילדים לעולם, היא שלך ורק שלך לפני הכל, והיא תגרום לך עונג של ממש אם רק תראי לה אהבה. המשיכי מהפטמות לליטוף מרפרף של הבטן ומשם אל היוני שלך. התחילי בשפתיים החיצוניות של הדגדגן – תחקרי אותו עם האצבעות, תגעי בשפתיים החיצוניות בעדינות עם קצות האצבעות והראי להן אהבה.

טיפ זהב: תוכלי להיעזר במראה, כדי לראות את היוני ולהכיר אותה טוב יותר.

נעים להכיר, יוני (צילום: אינג'אימג')
נעים להכיר, יוני (צילום: אינג'אימג')

5. הדובדבן שבקצפת: אוננות עצמית

אחרי שחקרת קצת את הפות שלך מבחוץ, תוכלי להכיר אותה גם מבפנים. בטח כבר התחלת להרטיב, אבל בכל מקרה תוכלי להשתמש גם בחומר סיכה על בסיס מים על האצבעות , כדי להחדיר אותן בעדינות אל הפות שלך. החליקי את האצבעות פנימה והחוצה, תבדקי באיזה נקודות המגע נעים במיוחד, שחקי עם האצבעות בפנים, נסי מגע רך ומגע יותר לוחץ. תכירי את עצמך לעומק, ותוך כדי תנשמי עמוק ותחשבי על האהבה החמה, שזורמת מהיוני היישר אל הלב שלך.

6. השלב הבא: סטיספייר משלך

עכשיו משהכרת את הגוף שלך, את כבר בטח מחכה בקוצר רוח לפעם הבאה! אל תתביישי לרכוש לעצמך ויברטור, שיעזור לך להבין טוב יותר מה את אוהבת במיטה וגם יביא אותך לשיאים ואורגזמות מטריפות, שלא הכרת עד היום. 

אל תתביישי לרכוש לעצמך ויברטור (צילום: אינג'אימג')
אל תתביישי לרכוש לעצמך ויברטור (צילום: אינג'אימג')

כדי לדעת מה את אוהבת במיטה, אני מזמינה אותך לצאת למסע של הכרות חושנית עם הגוף שלך ובמיוחד עם היוני האהובה והמתוקה שלך. גם אם יש לך חששות בהתחלה, אני מבטיחה לך שאם תעקבי אחרי השלבים - תגלי עולם ומלואו, תתאהבי וסיכוי טוב שתתמכרי לכל האהבה העצמית הזו. חשוב שתדעי, שהמחקר העצמי, לפני הכל, חשוב בשבילך! בשביל המיניות והחושניות שלך, ורק אח"כ בשביל הזוגיות שלך. כשאת תדעי מה את אוהבת, תוכלי להנחות את בן הזוג שלך בקלות ולהסביר לו בדיוק מה את אוהבת, איפה ואיך. אם את אוהבת שהוא מתחיל בפטמות, או מאחורי האוזניים, אם את רוצה שהוא ייגע בך בעדינות או ילפות אותך חזק, אם את רוצה שהוא יכבוש אותך עם שרביט הקסם שלו בתנועות מהירות החוצה ופנימה או לאט ובשילוב של תנועות סיבוביות – גיריתי את עצמי רק מלכתוב את זה ;)

מתרגשת עבורך ושמחה שהחלטת לצאת למסע ההכרות עם גופך,

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.