מסתבר, שנשים רבות לא מוכנות לענג את בן הזוג שלהם באופן הזה. חלקן מתארות גועל בגלל טעמו של נוזל הזרע שיוצא תוך כדי האקט, חלקן נגעלות בגלל ש"יוצא משם פיפי", חלקן מתארות תחושה של השפלה מעצם האקט וחלקן מפחדות מהאיבר ולא רוצות להתקרב אליו.

אישה יקרה, במידה ואת חווה את אחד הקשיים שתיארתי ואת מוכנה לשנות גישה ולהשתנות – זה אפשרי! אבל, רק אם את רוצה... אל תאלצי את עצמך או תכריחי את עצמך למצוץ לו, כי כמו כל דבר בסקס ותשוקה זה צריך לבוא מאהבה, מרצון ומהסכמה הדדית. בא לך למצוץ לו? קבלי את כל הטיפים למציצה הכי חלומית, ג'וסית, רטובה וחמה שתגשים לו את הפנטזיה והרבה יותר מזה:

חלקן מפחדות מהאיבר ולא רוצות להתקרב אליו (צילום: אינג'אימג')
חלקן מפחדות מהאיבר ולא רוצות להתקרב אליו (צילום: אינג'אימג')

משחק מקדים

משחק מקדים יעזור להקשיח את האיבר ולגרות גם אותו וגם אותך. לטפי את הגבר שלך, תרקדי מולו, נשקי אותו, לקקי לו את תנוכי האוזניים, תפשיטי אותו, תוכלי להפשיט גם את עצמך, לטפי לו את האיבר, שחקי לו באשכים... תעשי לו טיזינג וכשהאיבר מתחיל להראות סימנים שהוא בעניין אפשר להתחיל ללקק אותו בעדינות, בהתגרות, להרטיב את הפה שלך, להרטיב את השרביט שלו עם הלשון החמה שלך ולראות איך הוא מזדקף. אל תכניסי ישר את כל האיבר לפה החם שלך, תני למתח ולגירוי המיני להיבנות!

התבוננות

איזה אושר, עונג וסיפוק את מעניקה לבן הזוג שלך בזמן שאת מוצצת לו. תסתכלי עליו כשהוא נמצא בפה שלך. כמה טוב לו. כמה מדהים זה שהוא סומך עליך עם האיבר המקודש שלו בפיך. חיבור לנתינה מייצר תחושה נפלאה אצל המעניקה ומביא גם אותה לעונג מהפעולה, שלא לדבר על חיזוק האינטימיות שביניכם.

משחק מקדים יעזור להקשיח את האיבר (צילום: אינגאימג)
משחק מקדים יעזור להקשיח את האיבר (צילום: אינגאימג)

העונג שלך

מתקשה להתחבר לרעיון של עונג שלו? נסי למצוא איך האיבר שלו מענג אותך. התבונני על הפין שלו. לקקי אותו לאט, לאט. חושי את המרקמים השונים באזור. תעמיקי את ההנאה דרך עינוג עצמי כשאת משתמשת במטה הקסם שלו בחלל הפה שלך. תהני מהמסע! כשאת תהני גם הוא יהנה.

תשומת לב לכל חלק בנפרד

שימי לב שבאיבר שלו יש חלקים שונים, שמצריכים תשומת לב נפרדת – האשכים, בסיס האיבר, כל האורך של האיבר, הכיפה ומסביבה. תעניקי מעצמך אהבה לכל אזור ואזור בנפרד ובסופו של דבר לכל השרביט הקסום שלו. המפגשים בין הכיפה לאיבר ובין האיבר לאשכים זה אזורים ארוגניים במיוחד, תשקיעי שם ותראי איך הוא נטרף!

שימי לב שבאיבר שלו יש חלקים שונים (צילום: אינג'אימג')
שימי לב שבאיבר שלו יש חלקים שונים (צילום: אינג'אימג')

אל תשכחי את הידיים

אמנם זה מדריך שמסביר איך למצוץ לו, אבל זה שאת מוצצת לו לא אומר שאת צריכה לשכוח משאר הגוף שלך או שלו. בזמן שאת מוצצת לו תוכלי גם ללטף, לעסות ולערסל לו את האשכים, לשים את הידיים על שרירי הבטן שלו, לחבק לו את הישבן ולחבוק עם האצבעות את בסיס האיבר. כל מגע בין הידיים שלך לגוף שלו שיגדיל לו עונג מומלץ בחום!

גיוון זו לא מילה גסה

גווני בסוגי המגע בין הפה שלך לאיבר שלו – ליקוקים, ליטופים עם הלשון, מציצה עדינה, מציצת וואקום, נשיקות עם השפתיים, משחקים עם הלשון, מציצה לאורך למטה ולמעלה – תתקדמי בהדרגה ותראי מה יותר נעים לו. את סוג המגע שעושה לו הכי טוב תוכלי להמשיך יותר זמן וגם לחזור ולעשות שוב בהמשך. 

מי לא אוהבת מתוק?

בזמן שאת מלקקת את יכולה לשים על האיבר מגוון טעמים שאת אוהבת – כי אין כמו משחקי אוכל לשלהב את התשוקה.

כמה רעיונות מוצלחים: קרמבו, סירופ שוקולד, גרייפרוטינג (השחלת אשכולית אדומה עם חור באמצע על איבר) או מעדן שאת אוהבת. 

אל תשכחו בתום העינוג לשטוף את האיבר.

משחקי חם וקר (צילום: Pixabay)
משחקי חם וקר (צילום: Pixabay)

משחקי חם וקר

משחקי חם וקר יגבירו את העונג. לקקי לו את האיבר, נשפי עליו רוח קרירה, שתי מכוס תה חמה, הכניסי את האיבר לפה לכל אורכו, חממי אותו עם הפה החם והרטוב שלך, הוציאי אותו מהפה ונשפי שנית. אין כמו צמרמורת של ההנאה!

עוד 5 טיפים חשובים לפני שאת יוצאת לדרך:

רטוב זה שם המשחק – תדאגי כל הזמן לרטיבות בפה שלך וסביב האיבר כדי להחליק את העניינים ולא לגרום לחיכוך או חספוס יבש ומכאיב.

אל תפחדי להפעיל קצת לחץ על האיבר, הוא עמיד יותר ממה שנדמה לך. החוק היחיד הוא לא לכופף אותו כשהוא זקוף, וכמובן תהיי קשובה לגבר שלך ותראי עד כמה חזק מענג אותו ומה עובר את הגבול.

אל תשתמשי בשיניים! אלא אם הוא אמר לך מפורשות, זה בכל זאת אזור רגיש ונשיכות באזור הזה זה פשוט לא לעניין.

תורידי טבעות ותכשיטים, שעלולים להיתפס באיבר, באשכים או בשערות ולהכאיב.

גזרי ושייפי ציפורניים שלא ישרטו או יכאיבו.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.