במשך אלפי שנים של מחקר של העולם המיני, הסינים גילו אילו תנוחות מעוררות אזורים ארוגניים, ובכך משפיעות על כל הגוף. מסתבר שהגירוי והתשוקה הם רק פן אחד בעוררות מינית, הפן השני והמסקרן הוא ההשפעה החיובית על מגוון מצבים בריאותיים, בעיות ומחלות. 

הרפואה הסינית מסתכלת על הגוף השלם, זוהי רפואה הוליסטית הלוקחת את התמונה המלאה בחשבון. כשהאיברים המיניים מגורים, כל הגוף מגיב בהתאם – בשביל לדעת את זה לא צריך להיות פרופסור, או זקן סיני חכם. מה שיפה הוא שקיימת רשת של נקודות רפלקס, הנמצאות באיברי המין, ומתכתבות עם אזורים שונים בגוף, כך שכל נקודה משפיעה על אזור אחר בגוף. הבנתם נכון! בדיוק כמו בעיסוי של כפות הרגליים, כך גם עיסוי נקודות בשרביט הקסם שלו ובוואגינה שלה, יכול לעזור למצבי חולי שונים.

קיימת רשת של נקודות רפלקס הנמצאות באיברי המי (צילום: אינג'אימג')
קיימת רשת של נקודות רפלקס הנמצאות באיברי המי (צילום: אינג'אימג')

מדהים, נכון? אז אתם מכירים אותי, ואם יש עיסוי של איברי המין, אני בפנים! כי למה לא בעצם? החלק של הרפואה הסינית הוא רק עוד בונוס לכל העונג הזה! הרפואה הסינית אומרת שהמטרה הראשונית של מעשה האהבה הוא להמיר את האנרגיה המינית לאנרגיית ריפוי וחיוניות שיובילו לבריאות טובה יותר.

אז מהי בעצם רפלקסולוגיה? 

רפלקסולוגיה, היא שיטת אבחון וטיפול אלטרנטיבית. לפי הרפלקסולוגיה, בכף הרגל ישנה מפה של כל איברי הגוף ובאמצעות מגעים שונים בנקודות השונות, אפשר לאבחן ולטפל בבעיות רפואיות. הרפלקסולוגיה המוכרת היא אכן רפלקסולוגיה של כפות הרגליים או כפות הידיים, אך קיימת גם רפלקסולוגיה של איברי המין, לפיה עיסוי באיברי המין, בלינגם אצל הגבר או בוואגינה אצל האישה, מעוררים איברים מקבילים בגוף, וכתוצאה מכך, בעזרת עיסוי איברי המין, אפשר לטפל בבעיות בריאותיות באיברים מקבילים אלו. עוד חשוב לדעת, כי האיברים, אשר מקבלים אנרגיה מנקודות באיברי המין, יהיו במצב של חסר באנרגיה, במקרים בהם אותן נקודות לא זוכות למספיק תשומת לב.

מין אוראלי והתקף לב

זוג נשוי הגיעו לטיפול אצל רופא סיני. הגבר התלונן על דפיקות לב דרמטיות ומטרידות וחשב שחווה התקף לב. רופאיו ערכו מספר בדיקות, ונמצא כי מבחינה קרדיולוגית הכל תקין. הרופא הסיני שאל את הזוג מה קרה לפני הכאבים המדוברים, והם סיפרו שעשו אהבה. כשביקש שיפרטו, הם נזכרו כי האישה עינגה את בעלה במין אוראלי, היא ליקקה עם הלשון את כיפת הפין כמו גלידה זמן מה, טרם מעשה האהבה. הרופא הסביר, שהכיפה מתכתבת עם הלב, ובגירוי המוגבר במיוחד של הכיפה האישה האוהבת השפיעה גם על הדופק של בעלה. 

הרופא הסביר לזוג, שכשמעניקים לפרטנר או לפרטנרית מין אוראלי או עונג ידני, חשוב לתת תשומת לב שווה לכל פני השטח של איבר המין. עירור אזור ספציפי באופן מוגבר על פני שאר האיבר, עלול להוביל לבעיות מהסוג הזה. לדוגמא, כשאישה מאוננת עיקר הגירוי מתרכז בדגדגן, המקושר עם הכליות ושלפוחית השתן. עירור מוגזם סביב הדגדגן עלול לגרום לדלקת בשתן או לבעיות בריאותיות בכליות.

חשוב לתת תשומת לב שווה לכל פני השטח של איבר המין (צילום: אינג'אימג')
חשוב לתת תשומת לב שווה לכל פני השטח של איבר המין (צילום: אינג'אימג')

מפת הרפלקסולוגיה לזוגות האוהבים

הוואגינה והלינגם ממופים באותו הסדר באופן הפוך בדיוק, כך כשהפין חודר ומתכרבל בוואגינה הנקודות נפגשות ויוצרות חיבור חזק בין הגוף שלו והגוף שלה. במהלך מעשה האהבה, בחדירה מלאה, כל נקודות הרפלקס המתאימות נמצאות במגע, ונוצר מצב של יכולת ריפוי אדירה של כל המערכות החשובות בגוף. 

תשומת לב לכל איבר

ברפואה הסינית הקלאסית יש 5 איברים עיקריים, שמושפעים מרפלקסולוגיה של איברי המין:

1. כליות

בריא: הרגשת שלווה, רוגע ועדינות.

חולה: רגשות של אשמה, פחד ובושה.

2. כבד

בריא: הרגשת נדיבות, אהבה, בטחון ואכפתיות.

חולה: מרגישים כעס, תסכול וחמדנות.

3. טחול

בריא: מרגישים ריכוז, פתיחות ורגליים על הקרקע. 

חולה: הרגשת לחץ, חרדה ודאגה.

4. ריאות

בריא: הרגשת ערנות, חיות ונוכחות.

חולה: מרגישים דכאון, צער וביקורת עצמית.

5. לב

בריא: הרגשת נלהבות ושמחה ללא סיבה נראית לעין.

חולה: הרגשת חוסר סבלנות ועצלנות.

ראש הלינגם וצוואר הרחם מתכתבים עם הלב, וכשהם נפגשים, שני הלבבות נפגשים, זרימת האהבה בשיאה!

כל נקודה באיברי המין מתכתבת עם איבר אחר בגוף:

המדריך לאישה: רפלקסולוגיה ללינגם

החלק העליון והמרכזי ביותר בכיפת הפין הוא הלב, וצידי הכיפה הם הריאות. עסי את כיפת הפין, לקקי אותה ונשפי או מצצי בעוצמה - לריפוי הלב והריאות, וכדי לעורר אצל בן הזוג ערנות ושמחת חיים. מתחת לכיפה נמצאת הנקודה המקבילה לטחול והלבלב, עיסוי של אזור זה יפקס את בן הזוג ויוריד את רמת הלחץ שלו. התקדמי לאמצע השרביט, שם נמצאת נקודת הרפלקס של הכבד. עסי למעלה ולמטה אזור זה להזרמת הדם, וכדי לעורר אצל החצי השני בטחון ואהבה. המשיכי עוד קצת למטה... בחלק התחתון והצמוד ביותר לאשכים נמצאת הנקודה של הכליות, להשלמת תחושת השלווה והסרת הבושה או האשמה, עסי את נקודה זו, בתנועה סיבובית, למעלה למטה ובלחיצות מעל ומתחת לאשכים – זוהי נקודה ארוגנית במיוחד! תוכלי לראות איך בן הזוג משתחרר ומתענג. על האשכים עצמם אמנם אין נקודות רפלקס, אבל היי אל תזניחי אותם! ולסיום המתוק, מציצה של כל האיבר מהחלק העליון, מהכיפה, ועד החלק התחתון, בחלק הקרוב ביותר לאשכים, לא רק תעורר את הפרטנר ותרטיב את השרביט לקראת החדירה, היא גם תעודד תהליכי ריפוי בגוף שלו.

רפלקסולוגיה לאיבר המין הנשי (צילום: אינג'אימג')
רפלקסולוגיה לאיבר המין הנשי (צילום: אינג'אימג')

המדריך לגבר: רפלקסולוגיה לוואגינה

בוואגינה הנקודות נמצאות באותו הסדר באופן בדיוק הפוך ללינגם. 

בפתח הוואגינה נמצאת הנקודה של הכליות, התחל בעיסוי עדין של אזור זה, כדי לעזור לבת הזוג להשתחרר, להרטיב ולהיפתח. אחרי העיסוי תוכל ללקק ואף למצוץ את הוואגינה (אם בת הזוג אוהבת תחושה של מציצה). בנקודה קצת יותר עמוקה, נמצאת הנקודה המקבילה לכבד, בנקודה זו תוכל לעורר בבת הזוג את האהבה והאכפתיות, לנקות תסכולים ולעזור לה להתמסר למעשה האהבה. בהמשך, נקודת הרפלקס של הטחול והלבלב, עיסוי נקודה זו תעזור להפחית עוד קצת את רמת הדאגה. לקק את האצבעות, החדר אותן ועסה כל חלק וחלק בנפרד, תן מבט אל בת הזוג ושים לב איזה מהנקודות עושות לה את זה יותר מאחרות – המשך לאורך כל הוואגינה ורגע לפני שאתם עוברים לחדירה, תחזור עם האצבעות או עם הלשון לנקודות המענגות במיוחד! בעומק הוואגינה, בפתח צוואר הרחם, נמצאות הנקודות של הלב והריאות. כדי להגיע ללב הבחורה צריך לעבוד! עיסוי עם היד בעומק הוואגינה, ולבסוף חדירה עמוקה ומענגת, יפגישו בין הלבבות ויעצימו את התשוקה והחוויה המינית.

שימו לב!

כדי שהאיברים יתפקדו ויהיו בריאים צריך לדאוג לזרימת דם טובה ואספקת דם עשירה לכל האיברים בגוף. כשזרימת הדם נחסמת או עומדת מסיבה כלשהיא, העוררות המינית תושפע אף היא. עם זרימת דם "ענייה" גבר יחווה קושי לעורר זיקפה ויתקשה לשמור עליה. גם העוררות המינית של האישה מושפעת מזרימת הדם. נשים עם זרימת דם דלה יחוו קושי בהרטבת הנרתיק ועוד. עיסוי נמרץ של איברי המין יעודד זרימת דם בריאה גם לאיברי המין, ובכך ישפיע בעקיפין גם על בריאות האיברים השונים בגוף – סקס ובריאות הולכים יד ביד, אני השתכנעתי!

צריך לדאוג לזרימת דם טובה ואספקת דם עשירה (צילום: אינג'אימג')
צריך לדאוג לזרימת דם טובה ואספקת דם עשירה (צילום: אינג'אימג')

טיפים לאלופים

בין אם אתם מפנקים את הפרטנר עם היד, הפה או איבר המין, שימו לב איזה חלק באיבר המין הוא הפעיל והמעורר ביותר. נסו דרכים חדשות לעורר נקודות שונות באיבר המין של הפרטנר, נקודות שאולי בדרך כלל נזנחות בצד. נסו מגע שונה באזורים השונים של איברי המין, ובמיוחד באלו שעד עתה התעלמתם מהם. עכשיו אתם מודעים לרפלקסולוגיה של איברי המין, והמודעות תעודד אתכם לעורר את כל פני איבר המין ותעודד ריפוי, הגשמה מינית ועונג כמובן!

לסיכום, אני קוראת לזה WIN WIN SITUATION! עיסוי של איברי המין יהיה נהדר כמשחק מקדים, הוא יגביר את העונג המיני, יעצים את התשוקה ועל הדרך יתרום גם לבריאות וריפוי הגוף – מה יותר טוב מזה?! 

העבירו את המאמר לחצי השני, וצאו לחקור ביחד!

שלכם,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.