סקס בכלל ואוננות בפרט לא מדוברים ואפילו אפשר להגיד שהם נחשבים לטאבו. אף אחד לא מלמד אותך סקס, עונג, תשוקה, רומנטיקה, חיבור לגוף שלך; אנחנו לומדים בבית הספר מתמטיקה, היסטוריה ועוד שלל מקצועות, אבל סקס ומערכות יחסים הם טאבו. יכול להיות שכחלק מתוכנית הלימודים מדברים על סקס מוגן, שזה חשוב מאוד, אבל רק פרט קטן בכל מה שקשור לדבר הענק הזה.

בדיוק בשביל זה אני כאן, כדי להסביר ולשים את הדברים החשובים על השולחן - סקס זה מתנה! אוננות היא מצד אחד עונג וחיבור מעמיק לגוף שלך, שלכל אחת מגיע, ומצד שני אוננות עוזרת לך להבין מה טוב לך ומה פחות, ובעזרתה תוכלי להדריך את החצי השני על הגוף שלך ובתוכו.

הכל על אוננות נשית (צילום: אינג'אימג')
הכל על אוננות נשית (צילום: אינג'אימג')

כל היתרונות של אוננות:

אוננות מעלה את התשוקה המינית: את והזוג לא מקיימים סקס כבר זמן מה? תאונני, זה יעלה את האנרגיה המינית שלך וישלח אותך אתו למיטה.

אוננות משרה רוגע ושלווה: אורגזמה, בין אם היא נגרמת מסקס עם בן זוג ובין אם מאוננות, גורמת להפרשת הורמוני אהבה מרגיעים ומעודדים תחושת אופוריה. יום לחוץ בעבודה? תאונני ותירגעי!

אוננות מחברת בינך לבין הגוף שלך: כשאת מאוננת את מכירה את הגוף שלך טוב יותר ומוצאת את השיטה הטוב ביותר בה את מגיעה לאורגזמה. הכרות טובה יותר עם עצמך מעצימה ועוזרת להגיע לאורגזמה טובה יותר גם עם בן הזוג ע"י הדרכה מדויקת.

אוננות היא אחלה בונוס: כשתגלי את עולם האוננות, שאף אחד לא דיבר עליו לעולם או שאפילו שמעת שזה פסול, תראי שזה עונג ממשי! תוכלי לשלב את האוננות גם במין עצמו ולא לבד.

אוננות בין לבין: לא תמיד שני בני הזוג בעלי אותם צרכים מיניים. יכול להיות שהחצי השני צריך סקס בתדירות נמוכה יותר, ויכול להיות שבדיוק ביום שלך בא, לו לא בא – במקרים כאלו אוננות היא תוספת מבורכת.

אוננות משרה רוגע ושלווה (צילום: אינג'אימג')
אוננות משרה רוגע ושלווה (צילום: אינג'אימג')

עם חמשת היתרונות האלו, נראה לי שגם מי שקיבלה את המדריך הזה בטעות, השתכנעה! אז בואי נתחיל ונלמד איך לאהוב ולהתחבר לעצמך עד כדי עונג צרוף, ואפילו אורגזמה:

1. מקום שקט, נעים ובלי הפרעות: בתור התחלה כדאי לתכנן את הזמן הנכון שבו לא יהיו לך הפרעות בלתי רצויות, את המקום המתאים והאווירה הנכונה. תוכלי לבחור איזה ערב שקט כשאת לבד בבית, לעמעם טיפה את האור בחדר, אפשר לפזר כמה נרות בריח לבנדר ואפילו להיכנס מתחת לשמיכה, כדי לעזור למבוכה של ההתחלה, בהמשך כבר תתחממי ותעיפי ממך את השמיכה.

2. להשתחרר: נכון, קל יותר להגיד מאשר לעשות, אבל אם תצליחי לשחרר ולהירגע, את תיראי שהכל יבוא יותר בטבעיות. אפשר להקדים באמבטיה חמימה עם שמנים ארומטיים מרגיעים, מומלץ לנשום נשימות עמוקות, להסיר מחשבות מדאיגות של שגרה לחוצה ולחשוב על דברים נעימים. אם בתור התחלה את צריכה עזרה תחשבי על איזה מאהב לטיני שתופס אותך בידיים החסונות שלו ומנשק אותך בכל גופך מכף רגל ועד ראש, אבל זכרי שאנחנו כאן בשביל להתחבר לעצמינו, אז אחרי שהוא הדליק אותך, שחררי אותו מהמחשבה.

3. להיכנס לאווירה: אחרי שקבעת לעצמך זמן טוב, ארגנת את המקום ושחררת זה הזמן להיכנס לאווירה. את יכולה לרקוד מול המראה, להתחיל בללטף את עצמך, לפנק את עצמך במשפטים אוהבים, ללגום כוס יין וכל מה שיעזור לך להצית את התשוקה שלך לעצמך.

4. עם יד על הלב: שימי יד אחת על הלב ושלחי את היד השנייה אל היוני המקודשת שלך. הרגישי איך אנרגיית האהבה עוברת מהלב אל הפות שלך, תתרכזי בלאהוב את הגוף שלך ותנשמי נשימות אורגזמיות - המדריך לנשימות אורגזמיות פה.

5. הגיע רגע האמת: לטפי את פתח איבר מינך, והחדירי אצבע או שתיים אל הדגדגן שלך. עשי זאת בעדינות ובסקרנות, ולא במטרה להגיע לאורגזמה. הכירי את גופך מבפנים, תגששי ותמצאי איזה מגע נכון עבורך, מה הקצב הנכון, תבדקי תנועות סיבוביות, משיכה ודחיפה, מה נעים לך ומה פחות נעים. כשתרגישי שזה נכון עבורך, תוכלי גם להגיע לאורגזמה המיוחלת.

לאהוב ולהתחבר לעצמך, אוננות נשית (צילום: אינג'אימג')
לאהוב ולהתחבר לעצמך, אוננות נשית (צילום: אינג'אימג')

חשוב: אם בשלב 5, או בכל שלב את מרגישה לא נוח להמשיך, אל תמשיכי בכוח. 
לאט, לאט, תהיי סבלנית לעצמך ותאפשרי לעצמך להתקדם בקצב שמתאים לך.

עוד כמה טיפים של אלופות:
השקיעי בגוף שלך גם ביום חולין של שגרה.

יש לך בוקר לא מדהים? קחי דף ועט ותכיני רשימה של כל ה"איכסה", כך תוכלי להשאיר את השלילי על הדף ולהתקדם ליום חיובי יותר.

הקדישי 'זמן לעצמך' בלו"ז של השגרה הצפופה – תעשי כל שבוע משהו אחד שאת אוהבת שכל כולו מוקדש לך.

תנשמי – לנשום מרגיש כמו משימה ברורה מאליה, אבל נשימות עמוקות ואמיתיות חשובות, וכדאי מידי פעם להזכיר לעצמך ולעשות אותן באופן יזום.

את מלכה ואישה סקסית ומטריפה! תדעי את זה ואל תפחדי להזכיר את זה לעצמך מידי יום.

ספרי לי האם המדריך עזר לך להתחיל לאונן? אני פה בשבילך.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.