אם אתם מתחילים בעולם משחקי השליטה תקראו את המדריך הזה והוא יעזור לכם להחליק לתוך העולם הזה, אבל אם אתם כבר מומחים ויודעים בדיוק איזה צעצוע בא לכם לקנות למשחק של הערב קפצו לסוף המדריך, שם ממתינים לכם צעצועים שווים.

מה זה BDSM?

BDSM הם ראשי תיבות של:Bondage, Discipline, Dominance and Submission, Sadomasochism ובעברית קשירות, משמעת, שליטה או כניעה וסאדו-מזוכיזם.

 BDSM עלול להראות מאיים (צילום: אינג'אימג')
BDSM עלול להראות מאיים (צילום: אינג'אימג')

אם חלק מהמילים הללו או שכל מה שראיתם בסרטים על משחקי שליטה קצת מפחיד אתכם, אין סיבה לבהלה!  BDSM עלול להראות טיפה מאיים במיוחד אם נחשפים לפני שבכלל מתנסים לזוגות מקצועיים שכבר מומחים בתחום, אבל חשוב לדעת שגם בבדס"מ, כמו בכל דבר בחיים בכלל ובסקס בפרט, יש מנעד רחב של משחקי שליטה וכניעה וכל אחד ואחת יכולים לקבוע לעצמם עד כמה הם אוהבים או לא אוהבים משחקים מהסוג הזה, מה מתאים להם ועד איזה גבול מתוך מגוון האפשרויות. הנקודה היא, שזה עולם עצום של אפשרויות, וגם אם ראיתם איזו סצנה של מכות נמרצות עם שוט זה שאתם לא מתחברים לסקס הספציפי הזה לא אומר שאתם לא יכולים להנות ממשחק קליל של נוצה מדליקה ונעימה מכף הרגל ועד הפטמה.

אז איך להיכנס לעולם משחקי השליטה?

יכול להיות שקראתם על BDSM בספר "50 גוונים של אפור", ראיתם את אנג'לינה ג'ולי בסרט "מר וגברת סמית" בבגד ויניל שחור בסצנה המפורסמת או שהתחברתם לצ'אק מהסדרה "מיליארדים" ולאהבתו להיות כנוע, אבל האם אי פעם התנסיתם במשחקי שליטה עצמכם? תנו לי לספר לכם שיש בעולם הזה מלא כיף, שאתם אפילו לא יכולים לתאר לעצמכם כמה עונג וג'וס זה יכול להוסיף לחיי הסקס שלכם. לפני שמתחילים, חשוב שתדעו שברגע שתתנסו, אתם תשאלו את עצמכם "איך לא עשיתי את זה עד עכשיו?" או שתחליטו שזה לא מתאים לכם, וזה גם בסדר גמור, אבל גיליתי שהרבה אנשים מתעניינים, אבל מפחדים להתנסות וחבל – ובדיוק בשביל זה אני כאן!

כאן תוכלו למצוא צעצועים סקסיים שיוסיפו משחקיות, עונג וכיף לחדר המיטות שלכם

אביזרים של מתחילים (צילום: אינג'אימג')
אביזרים של מתחילים (צילום: אינג'אימג')

המדריך: איך להתחיל BDSM?

זה עולם קל להבנה, כל מה שצריך זה להתנסות ולגלות. כמה דברים שיעזרו לכם להתחיל ולהנות:

אביזרים של מתחילים: אל תתחילו עם אש וסכינים,  תבחרו בדרך יותר מעודנת כמו כיסוי עיניים, אזיקים או נוצה פלאפית.

קשירות: קשירות זה יופי של מקום להתחיל בו, תלמדו קצת על קשירות ותתנסו בסוגים שונים.

לא חייבים מלא אביזרים: זה שראיתם בסרטים סקס במרתף אפל, שחקנים בלבוש עור שחור מינימלי עם מלא ניטים, מיטת עינויים ושוט לא אומר שחייבים להתחיל ככה או אפילו להגיע לזה אי פעם. תתחילו בקטן, תתנסו ותראו מה אתם אוהבים, עם הזמן וככל שתשלטו יותר בחומר, תצברו אביזרים שונים שיתבלו את משחקי השליטה שלכם.

משחקי שליטה ו-BDSM (צילום: אינג'אימג')
משחקי שליטה ו-BDSM (צילום: אינג'אימג')

יצירתיות: שם המשחק הוא יצירתיות, השתמשו במילים, בפה, בלשון, בידיים, בשיניים, בציפורניים, בצעיפים, בקרח, בשעווה רותחת – בכל מה שיש לכם בבית ועל הגוף כדי ליצור משחק מעניין. אתם מתחילים ומחפשים אביזרים למשחקי שליטה שובבים? או שאתם כבר מומחים ויודעים שאתם אוהבים ובדיוק מה אתם אוהבים במשחקי שליטה? קבלו את המוצרים שיהפכו את הסקס שלכם לנועז יותר, נושך יותר, עסיסי יותר ומהנה יותר:

אזיקים מנומרים

אזיקים דמויי עור, בצבע שחור עם אבזמי מתכת כסופים וגימור חייתי. אזיקים לסקס אלגנטי, רומנטי ונמרי, במיוחד להגשמת פנטזיות של שליטה וכניעה.

יודעים שאתם אוהבים ובדיוק מה אתם אוהבים במשחקי שליטה (צילום: אינג'אימג')
יודעים שאתם אוהבים ובדיוק מה אתם אוהבים במשחקי שליטה (צילום: אינג'אימג')

משחק מקדים: נוצה נעימה

הריגוש האולטימטיבי למשחק מקדים מושלם. אחד הדברים הכי מדהימים ופשוטים שתוכלו להכניס לחיי האהבה שלכם, שיכניס אתכם לאווירה סקסית במיוחד. לעזוב את הניידים ולהתחבר לפרטנר שלכם לעונג מרבי עם נוכחות חושנית במקסימום מכף רגל דרך איבר המין, הלב ועד ראש.

אהבה קשוחה: מחבט לבבות

מחבט דמוי עור, קשיח ועם לבבות, למשחקי חינוך שמשאירים בכל חבטה סימני לב על הישבן.

למשחקי חינוך שמשאירים בכל חבטה סימנים על הישבן (צילום: אינג'אימג')
למשחקי חינוך שמשאירים בכל חבטה סימנים על הישבן (צילום: אינג'אימג')

במיוחד לטבעונים: קולר דמוי עור 

קולר דמוי עור עם סגירת אבזמים ממתכת בשני צבעים אדום ושחור, כולל רצועת הובלה ממתכת עם ידית תואמת. 

בטוח, שפוי ובהסכמה הדדית

לפני סיום, מילה על SCC (Safe, Sane and Consensual) – סקס בטוח, שפוי ובהסכמה הדדית. אלו הם שלושה עקרונות יסוד שכל משתתפ/ת BDSM חייב להכיר! 

אלו עקרונות שביססו משנות ה-90 בקהילת ה-BDSM שהורחבו בהמשך ל:
RACK (Risk Aware Consensual Kink) – סקס קינקי במודעות והסכמה הדדית

PRICK (Personal Responsibility Informed Consensual Kink) – סקס קינקי במודעות, הסכמה הדדית ואחריות אישית.

אני תמיד אומרת ואמשיך להדגיש שסקס ואהבה עושים רק בהסכמה! אז על אחת כמה וכמה בבדס"מ. תזכרו את זה תמיד – לא מכריחים אף אחת ואף אחד לעשות אהבה, זה מעשה שצריך להיות ברצון הדדי והסכמה. אם יש ספק, אין ספק!

שלכם,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.