מדריך צעד אחר צעד לעיסוי חזה מפנק כמו שמגיע לך, ויש גם טכניקות בונוס – ואני מבטיחה לך שזה ישתלם.

3 יתרונות לעיסוי חזה (מתוך אלפי יתרונות נוספים):

1. אהבה עצמית ובטחון עצמי
 
נשים רבות מוטרדות מהמראה שלהן בכלליות, ומגודל וצורת החזה שלהן בפרט. בישראל 1 מכל 4 נשים מבצעת התערבות אסתטית כלשהיא בגופה. השדיים שלך, ובמיוחד הפטמות, הם האיבר הראשון שנכנס לחדר, אם תרגישי טוב איתם, תרגישי בנוחות עם הגוף שלך. אולי תרגישי בהתחלה אי נוחות מסוימת לגעת בחזה של עצמך, אבל האמיני לי, במהרה תתרגלי, תתאהבי ולא תוכלי להוריד את הידיים מהשדיים. אימון קצר יחזק לך את האהבה בחזה שלך, יחדיר בך בטחון וזה יורגש כשתכנסי לחדר – ומי לא רוצה להיות בטוחה בעצמה?

2. תביאו את הפרולקטין
 
מסז' של החזה משחרר שני הורמונים: פרולקטין ואוקסיטוצין. פרולקטין הוא הפרוטאין שמאפשר ייצור חלב אצל יונקים. אצל אישה בהריון רמות הפרולקטין עולות פי 10-20. הפרולקטין אינו מעודד ייצור חלב בלבד, ולראייה הוא נמצא גם אצל גברים, הוא מעורב במעל 300 תהליכים בגוף. הפרולקטין חיוני לחילוף חומרים, מערכת חיסונית והורמונלית, המוח ועוד. האם הפרולקטין מגדיל ומחזק את החזה שלך? הפרולקטין גורם להגדלת בלוטות החלב. איך מגבירים את ייצור הפרולקטין בכיף? סקס, אורגזמות, סאונה, גירוי הפטמות - אפשר לסדר את כל זה, והאוקסיטוצין אפילו טוב יותר.

אל תזניחי את החזה שלך. גם לו מגיע עיסוי (צילום: אינג'אימג')
אל תזניחי את החזה שלך. גם לו מגיע עיסוי (צילום: אינג'אימג')

3. אוקסיטוצין והתמכרות להתכרבלות

האוקסיטוצין הוא ההורמון השני שהגוף מפריש בזמן העיסוי, והוא כמו "דבק". מכירה את התחושה החמה, הרכה והעוטפת כשאת שוכבת מחובקת בזרועות אדם אהוב? התחושות האלו מגיעות מהאוקסיטוצין.  אחרי סקס טוב, אפשר להתכרבל גם ביולי אוגוסט, בלי מזגן. את רגועה, משוחררת ויכולה לבטוח גם באדם זר – עד כמה שזה נשמע הזוי, המדע מגבה את התחושות הללו! חוסר באוקסיטוצין גורם לאיבוד עניין חברתי, לעומת זאת עודף של אוקסיטוצין מגביר אמון באנשים ומעלה נדיבות. האוקסיטוצין מפחית את הפחד מבגידה או מפגיעה מאדם אחר. רמות האוקסיטוצין עולות בסקס, או בעת ריגוש מיני, כמו לדוגמא מסז' חזה, ומגבירות את תחושת הנינוחות והרוגע. אז מה את אומרת, את כבר רוצה להתחיל במסז'? אקדים עם מספר מילים לגבי שמן מתאים למסז' חזה:

השמן הכי טוב למסז' בחזה

הדבר הכי חשוב הוא שתרגישי נוח בסיטואציה. שמן קוקוס הוא שמן לא סמיך ולא שומני מידי, והוא יעשה את העבודה באופן מושלם. אם הוא טוב לבישול ואכילה, כלומר להחדרה לתוך הגוף, אז הוא טוב גם לטיפול חיצוני. 

טיפ: חממי את האווירה! קחי קערה, מלאי אותה במים רותחים והניחי כוס עם שמן קוקוס בתוכה. השמן יימס, יתחמם ויפזר ארומה נעימה בחדר - מושלם!

שמנים טובים נוספים: שמן רקפת ערב או חמאת קקאו.

השמנים המומלצים לעיסוי השדיים (צילום: אינג'אימג')
השמנים המומלצים לעיסוי השדיים (צילום: אינג'אימג')

מדריך לעיסוי חזה: צעד אחר צעד
 
הגענו למסז' עצמו, ולפני שנתחיל אני רוצה שתזכירי לעצמך: החזה הוא המרכז של הרגשות שלך, התחושות, מקור הזנה ואהבה. יוגיסטים ומדריכי טנטרה נוהגים לומר שהחזה הוא הארכה, או שלוחה של הלב שלך. געי בשדיים שלך בעדינות ואהבה, וכשהבן זוג מבצע את העיסוי הנחי אותו.

1. מרחי שמן חמים על כל אזור החזה.

2. התחילי בעיסוי עצם הבריח והחזה במעגלים קטנים עם קצות האצבעות. אפשר גם לטפוח לכיוון מטה. אל תחששי אם תרגישי בהתחלה מעט לחץ בחזה, זו תחושה טבעית שנובעת מהצטברות רעלים לאורך הזמן בחזה. 

3. הצמידי את מרכז כף יד ימין על הפטמה הימנית, ואת מרכז כף יד שמאל על הפטמה השמאלית – כך שנוצרת קירבה, כמעט מגע. אפשרי לצ'י של כפות ידייך המרפאות לחדור לחזה. החזיקי את מצב זה מספר רגעים תוך נשימות עמוקות ללב.

4. לחצי מעט על השדיים עם כפות ידיים על הפטמות והזיזי את כף יד ימין בכיוון השעון, ואת כף יד שמאל נגד כיוון השעון, כך ששתי הידיים נעות מהחלק החיצוני של הגוף כלפי פנים הגוף ועד שקצות האצבעות יפגשו. חזרי על הפעולה מספר פעמים.

מרחי שמן חמים על כל אזור החזה (צילום: אינג'אימג')
מרחי שמן חמים על כל אזור החזה (צילום: אינג'אימג')

5. כעת נעבור לצדדי החזה (אז תני קצת חופש לפטמות שלך). 

כל כף יד נעה, מצד השד לכיוון המרכז, עד שהאצבעות של שתי כפות הידיים נפגשות באמצע הדרך. שימי לב, כי התנועה עדינה ורכה ללא לחיצה.
טפחי עם קצות האצבעות (ללא האגודל) מסביב לכל שד ליצירת עיגול מלא.
חזרי שנית על הנעת כפות הידיים מצדי השד וחזרי כמה פעמים שאת חשה שאת זקוקה לעיסוי זה.
חזרי פעמיים – שלוש על שלבים אלו, ולסיום שני את הכיוון.

6. לחצי מעט את השדיים, נערי אותם החוצה ותני להם לרקוד. 

7. עטפי את השדיים בכפות ידייך החמות והאוהבות, והודי לעצמך על העיסוי המפנק, האוהב והמרגיע.

את שבעת השלבים הנ"ל תוכלי לשלב בקלות בשגרת היום יום שלך. תופתעי לגלות כמה מרגיעה רוטינה כה קצרה וקלה. 

טכניקות בונוס

רוצה להוסיף קצת פלפל לעיסוי? קבלי כמה טכניקות מדליקות:

1. החלקת קצות האצבעות: החליקי על שד אחד את קצות האצבע המורה והאמה מהכיוון החיצוני לכיוון מרכז החזה. חזרי על פעולה זו מלמעלה לכיוון הפטמה, ממרכז החזה לכיוון הפטמה ומלמטה לכיוון הפטמה. כעת חזרי על טכניקה זו בשד השני.

2. תנועה סיבובית: הזיזי את האצבע המורה והאמה מנקודה על יד הפטמה, בתנועה ספירלית לכיוון החוצה מסביב לשד. עצרי את התנועה לרגע ותניעי את האצבעות חזרה בתנועה ספירלית פנימה עד הפטמה. חזרי עבור שני השדיים.

3. בוסט צ'י לפטמות: מקמי את מרכז כפות ידייך במגע עדין על הפטמות, כאשר קצות אצבעותייך באוויר כלפי מעלה. שמרי על מתח נמוך בכפות הידיים, כפות ידיים משוחררות ורגועות. שהי ברגע והרגישי את חיבור הצ'י. הניעי קלות את כפות הידיים בתנועה מעגלית קטנה, מספר פעמים בכיוון אחד ולאחר מכן מספר פעמים בכיוון ההפוך. זו טכניקת עיסוי עם הרבה מיינדפולנס והסתכלות פנימה.

4. החלקת חזה אנכית: הניחי יד אחת מתחת לשד לתמיכה, עם היד השנייה החליקי מלמעלה למטה. חזרי על פעולה זו 5 פעמים בכל שד. לאחר מכן, הניחי יד אחת 5 ס"מ מעל הפטמה, והחליקי את היד השנייה מלמטה למעלה, בשני השדיים.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.