אוכל יכול להגביר חשק מיני, לעומת זאת הוא גם עלול לדחות ולעורר גועל – והרי אף אחד לא רוצה לעשות סקס בדיוק כשבא לו להקיא. שילוב תגובות פיזיולוגיות ורגשיות גורם למאכלים מסוימים להיות אפרודיזיאק, מעוררי תשוקה, בעוד שמאכלים אחרים יעוררו תגובה הפוכה בדיוק.

אמנם אין הוכחות מדעית, שאוכל כזה או אחר קשור לסקס, אבל יש מוסכמות חברתיות, תרבותיות והיסטוריות, שעוזרות לנו להבין איזה אוכל יפתה אתכם להיכנס לחדר המיטות עם רצון למין מלא בתאווה ותשוקה עזה. המצעד של חמשת המאכלים הכי סקסיים בשכונה:

1. שוקולד שוקולד שוקולד

מקום ראשון ומכובד תופס השוקולד שמככב כסמל רומנטי של אהבה וזוגיות. שוקולד בכל מצב צבירה, מוצק או נוזלי, בצורות שונות (כמו לבבות רומנטיים), מריר, ממולא ליקר, לבן, בתוספת תפוז – ובקיצור שוקולד בכל צורה מחזק ומעורר רגשות אהבה. מחקר איטלקי אף הראה כי שוקולד יכול להגביר את העונג אצל נשים הסובלות מסיפוק מיני ירוד, כי הוא מתפקד יותר כמו סם מאשר מזון. הידעתם? סוד הקסם של קזנובה היה פיתוי בעזרת שוקולד! בשלבי החיזור שוקולד יכול לשמש כמתנה רומנטית ומעוררת תאווה. אם אתם בשלבים מתקדמים יותר של מערכת היחסים ובא לך לשחק אותה דון ז'ואן קח שוקולד נוזלי, או סירופ שוקולד ומרח על הגוף של בת זוגך או להפך – לא צריך להכביר מילים על ההידלקות והעונג בליקוק שוקולד מהגוף העירום.

שוקולד (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')
שוקולד (אילוסטרציה) (צילום: אינגאימג')

2. תותים שובבים

שפתיים מפתות על תות אדום אומרות הכל. המראה של התות, טבילה שלו בקצפת או בשוקולד נוזלי עושים את העבודה. מלבד המראה שמזכיר לב אדום ואהבה, אין למעשה קשר מדעי בין תות לסקס, ובכל זאת הצרפתים כנראה חשבו שהוא מתאים והפכו אותו לקינוח תאוות מין, וכך הפך התות לסמל סקסי במיוחד. שילוב של התות האדום במשחקי מיטה עם קצפת ושוקולד יכול להוסיף פן שובבי וכיפי לסקס.

3. יין ישמח לבב אנוש

אלכוהול. מבין סוגי האלכוהול יין אדום ושמפניה במיוחד נקשרים עם סקס ותשוקה. צריכת אלכוהול מעוררת את החושים, מעלה את תחושת השמחה והביטחון העצמי ותורמת לזרימת השיחה ולחוויה זוגית חושנית. שימו לב כי כוס אחת תגרום להרחבת העורקים ולזרימת דם, שתוביל להגברת הליבידו, אבל אל תגזימו כי צריכת יותר מידי אלכוהול דווקא תפגע בחשק המיני. לאחר ארוחת ערב קלה מיזגו 2 כוסות שמפניה או יין אדום עם תות שובב מרוח בשוקולד וזרמו לחדר המיטות – אין את זה ביותר רומנטי.

יין ישמח לבב אנוש (צילום: אינג אימג')
יין ישמח לבב אנוש (צילום: אינג אימג')

4. אקזוטי לטיני

אבוקדו נקרא בשם עץ התשוקה ע"י האצטקים וגם בשם "עץ האשכים התלויים" – לא כל כך מגרה, אבל בהחלט קשור לסקס. האבוקדו עשיר בחומצה פולית, ויטמין B6 ופוטסיום ומקור טוב לשומן בלתי רווי. מרכיבי האבוקדו מעלים את רמת האנרגיה, מגבירים לגברים ייצור הורמוני מין ועוזרים לוויסות בלוטת התריס אצל נשים. בפעם הבאה שאתם מכינים ארוחה רומנטית קחו בחשבון גם גוואקמולה ותשאירו קערה קטנה גם לסקס שאחרי.

5. כשאני איתך אני כמו דג

סלמון הוא דג מעולה העשיר באומגה 3 וויטמין D. בעזרת מרכיביו הסלמון גורם לתחושת רוגע ומעלה את מצב הרוח באופן טבעי, ממש כמו שפועלים תרופות נוגדות דכאון. אז אולי זה לא כזה סקסי להכניס את הסלמון אתכם אבל ארוחת ערב קלילה של סלמון ויין טוב יפתחו את הדרך לערב ארוטי במיוחד.

מאכלים נוספים מעוררי תשוקה

תאנים, פטריות כמהין, מאכלי ים (צדפות ועוד), פסיפלורה, אספרגוס, אננס, גלידה, גת, ג'ינג'ר, סלרי, אפרסקים ועוד.

יש מגוון מאכלים מעוררי תשוקה (צילום: ingimage ASAP)
יש מגוון מאכלים מעוררי תשוקה (צילום: ingimage ASAP)

ומה לא כדאי לאכול לפני סקס?

תחילה חשוב לא לאכול ארוחה כבדה לפני סקס. ארוחה כבדה כשמה כן היא, תגרום להרגשת כבדות ועייפות ולא תתרום לתחושת הרוגע והאנרגיה הדרושים לסקס פעיל מלא תשוקה. מאכלים בעלי ריח רע, העלולים ליצור ריח גוף או פה מסריחים או בעלי פוטנציאל ליצירת נפיחות בבטן וגזים, עלולים לדחות את בן או בת הזוג ואינם מומלצים לפני סקס ואפילו ביממה שלפניו – קטניות למיניהן, בצל, כרובית, ברוקולי, במידה ומאכלים חלביים גורמים לכם לאי נוחות ועוד. מאכלים ומשקאות, שיורידו את הליבידו ויידכאו ייצור הורמוני מין גבריים אצל גברים ונשיים אצל נשים כמו ליקריץ, בשר מעובד, בירה ועוד.

שעשועי סקס ואוכל במיטה

1. בישול בעירום: רוצים להוביל את הערב למיטה, המתינו לזוג עם סינר בלבד עם ריחות משכרים של בישול טעים במטבח.

2. צעצועי מין: לא חסרים ירקות ופירות פאליים – מלפפונים, גזרים, חצילים סיניים – השתמשו בדמיון ושלבו בחדר המיטות.

3. גרייפפרוטינג: טכניקה למציצה בעזרת אשכולית. חתכי חור בעובי איבר המין במרכז האשכולית, הלבישי אותה על איבר המין של הגבר והזיזי למטה ולמעלה תוך כדי המין האוראלי לשילוב בין הרגשת חדירה ומציצה במקביל.

4. מאכלים סקסיים נוזליים: גלידה, קוביות קרח, סירופ שוקולד, קצפת – כל מאכל נוזלי שאפשר למרוח, לטפטף, לשפוך, לצייר ללקק ולאכול יכול לשמש כאביזר סקס מדליק וטעים.

5. בעיניים עצומות: שדרוג הסקס ע"י כיסוי העיניים ומשחק עם אוכל קר וחם על הגוף יכול להיות מענג במיוחד.

שלכם,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.