השתמשו בטיימר

במקום לצלם סלפי או שמישהו יוותר על להשתתף בתמונה, השתמשו בצילום עם טיימר ותצא לכם תמונה מושלמת. פתחו את המצלמה, הקישו על החץ בראש המסך, ואז לחצו על האייקון של הטיימר. שם תוכלו לבחור כמה שניות יעברו מרגע לחיצה על כפתור הצילום ועד הצילום שה-iPhone יבצע באופן אוטומטי. תוכלו לבחור בין 3 שניות, 10 שניות או מצב ידני רגיל. כל מה שנשאר לכם זה למצוא מקום טוב להעמיד את הטלפון ולצלם. עוד טיפ מהמומחים: יש לכם Apple Watch? אתם יכולים לצלם בעזרתו. היכנסו לאפליקציה ״צילום מרחוק״  בשעון, וצלמו בעזרת השעון.

כמו מקצוענים

שימוש בהעמדה נכונה של המצולמים וקומפוזיציה טובה יכולה לעשות לתמונה שלכם פלאים. התחשבו בכמות האנשים בתמונה, איך הם עומדים (או יושבים או שוכבים), מאיפה תצלמו, נסו מרחקים שונים, זוויות שונות, התמקדות שונה ורמות חשיפה שונות (במצלמה, הקישו על החץ בחלק העליון של המסך ולאחר מכן התאימו את רמת החשיפה). נסו גם להשתמש בצילום תמונת פנורמה אם התמונה שלכם דורשת את זה, זה יכול להפתיע אתכם לטובה.

מצאו רקע מתאים

התאימו את צבע הסביבה לצבע התחפושת. רקע מקושקש או אולי דווקא כן? מעדיפים רקע רגוע יותר? חוף הים הוא מקום מעולה, מקום עם דשא ושמיים פתוחים, קיר בעל צבע אחיד ועוד.

נועה כהן בת 5 מתל אביב (צילום: פרטי)
נועה כהן בת 5 מתל אביב (צילום: פרטי)

תמונה בתזוזה

רוצים לצלם תמונה של קפיצה או מישהו בתנועה? השתמשו באפשרות צילום פרץ תמונות
1. החליקו את כפתור הצילום ימינה והחזירו אותו כדי לצלם תמונות ברצף מהיר. המונה יראה לכם כמה תמונות צילמתם.
2. הרימו את האצבע כדי לעצור.
3. על מנת לבחור את התמונות שתרצו לשמור, הקישו על התמונה הממוזערת ב-״רצף״, ואז הקישו על ״בחר״. נקודות אפורות מתחת לתמונות הממוזערות מציינות את התמונות המוצעות לשמירה.
4. הקישו על העיגול בפינה השמאלית התחתונה של כל תמונה שברצונכם לשמור כתמונה נפרדת, ואז הקישו על ״סיום״.

השתמשו בפילטרים 

רגע לפני שאתם מצלמים, שימוש בפילטר טוב יכול לתת את הנגיעה הסופית לתמונה המושלמת. הגדירו את הפילטר לפני הצילום כדי שהתמונה שלכם תצא הכי טוב שאפשר. פתחו את המצלמה, ואז הקישו על החץ בראש המסך. הקישו על האייקון ואז החליקו ימינה לסקירת הסגנונות השונים: צללים כהים יותר, צבעים עשירים יותר וניגודיות חזקה יותר שיוצרים מראה דרמטי, צבעים בהירים וחיים שמעניקים לתמונה מראה זוהר אבל טבעי, תת-גוונים זהובים שיוצרים מראה חמים יותר, תת-גוונים כחולים שיוצרים מראה קריר יותר ועוד אפשרויות.

הטיפים באדיבות מתן דדוש, מנהל מותג iDigital בישראל