לכבוד החג Wolt בשיתוף קבוצת פז יאפשרו לתרום סלי מזון לקשישים ולמשפחות נזקקות באמצעות ארגון לתת. על כל מארז תרומה שייתרם תתרום Wolt מארז נוסף.
כמו בשנים הקודמות, גם השנה Wolt מובילה את המיזם החברתי בשיתוף ארגון לתת וקבוצת פז (Yellow וסופר יודה) לתרומת מארזי מזון למשפחות שנפגעו מהמלחמה ומהמצב הכלכלי.
מנתוני דו״ח העוני האלטרנטיבי של ארגון לתת עולה כי מעל 2.75 מיליון ישראלים יחגגו את חג הפסח כשהם חיים בעוני. עוד עולה כי כשליש מהישראלים (32.9%) מדווחים שאין ברשותם את האמצעים להיערך לחג כראוי.
החל מהיום (חמישי) ועד תום חג הפסח, משתמשי האפליקציה יוכלו לתרום מארזים הכוללים מוצרי מזון בסיסיים, שיועברו לקשישים ולמשפחות נזקקות, עבור ארוחות החג. במהלך המלחמה נאספו מיליוני סלי מזון במסגרת יוזמה זו.
השנה, לנוכח ההשלכות הכלכליות והחברתיות של תקופת המלחמה, הביקוש לסיוע זינק ולכן החליטו ב-Wolt לתרום שקל כנגד שקל - על כל מארז שייתרם דרך האפליקציה - החברה תתרום מארז נוסף, וכך יאפשרו למשפחות נוספות לחגוג את חג הפסח באופן ראוי ומכבד.
באמצעות אפליקציית המשלוחים ניתן לתרום שלושה מארזים שונים, בשלושה טווחי מחירים - 30 ש״ח, 50 ש״ח ו-100 ש״ח. כאשר כל מארז יכיל מגוון מצרכי מזון בסיסיים שייתרמו דרך רשתות סופר יודה, Yellow ופרשמרקט, שבבעלות קבוצת פז. בנוסף, השנה ניתן גם לתרום סל של מוצרי נקיון וקוסמטיקה בסך 100 ש״ח. המוצרים שיתרמו יאספו מקבוצת פז, יועברו לארגון לתת ויחולקו לפני ובמהלך החגים, לאלפי משפחות וקשישים נזקקים ברחבי הארץ.
הקמפיין יתוקשר באפליקציית המשלוחים ויזמין את משתמשיה לקחת חלק ולהפוך את תרומת החג לפשוטה ונגישה. כל תורם יקבל באפליקציה מכתב תודה אישי על תרומתו.
ניתן לתרום בתשלום רגיל באפליקציה, בעזרת כרטיס אשראי או ארנק דיגיטלי כדוגמת Apple Pay ו-Google Pay, וכן בניצול קרדיטים של Wolt ובאמצעות סיבוס.