"יש לקוחות שרוצים לשלוט בהוצאה על טעינות, לתת לילדים כרטיסי תדלוק טעונים, למשל. זה עוד אחד מכמה מהלכים שנועדו להקל על הנהגים, להיות בכל מקום שירצו לטעון, בביתם, בעבודה ובדרכים. עד סוף השנה כל העמדות שלנו יאפשרו תשלום ישירות בכרטיס אשראי. מי שיוריד את האפליקציה יוכל לקבל מבצעים שונים, אבל כך גם מי שאינו לקוח קבוע שלנו יוכל לטעון במהירות ואף פעם לא יגלה עמדה שלא זמינה לו, כי אין לו את האפליקציה. הוא יוכל לשלם כמו על בנזין".
יש מנגד עלייה גדולה במכירות רכבי פלאג־אין, היברידיות שיש להן סוללה גדולה ויכולות לנסוע לעיתים יותר מ־100 ק"מ על חשמל באמצעות טעינה משקע. אתם פוגשים אותן ברשת שלכם?
"מי שרוכש פלאג־אין סביר שמשתמש הרבה בטעינה בבית או במשרד, אבל אנחנו רואים אותם גם ברשת שלנו. לחלק מהמכוניות האלה יש גם אפשרות לטעינה מהירה ונהגיהן מנצלים אותה. כל דגם חדש שמגיע לארץ מגיע אלינו להתאמות לרשת".
"עמדות 1,000 קילוואט תלויות בכך שיימכרו מכוניות שיוכלו לקבל טעינה בעוצמה כזאת. היא תהיה מאוד מהירה, אבל כרגע עוד לא נמכרות מכוניות כאלה. אני מאמין שזה יקרה ברגע שהענף יתחיל לעבור לסוללות מצב מוצק, והיום הזה קרוב", הוא מוסיף.