אם אי פעם תהיתם מאיפה מגיעים הכתמים הצהובים לכריות או למזרן שאתם ישנים עליהם, אנחנו יודעים את התשובה. מדובר באוריאה, תוצר לוואי של כימיקל המצוי בזיעה, שמתפרק עם הזמן והופך לאמוניה, מה שגורם לכתמים להופיע.

"יום השיבוש הלאומי": זמני ומוקדי המחאה הצפויים | כל מה שצריך לדעת
הנגיד הודיע שהריבית לא תעלה – אך התריע מפני המשך חקיקת הרפורמה

למרבה המזל, יש דרכים להילחם בכתמים האלה - וחובבת ניקיון אחת טוענת שהיא מצאה את השיטה הקלה ביותר להיפטר מהכתמים בכריות. מעריצה של גורו הניקיון גברת הינץ' שיתפה כיצד היא מסירה את הסימנים הצהובים מהכריות שלה בעמוד הפייסבוק הפופולרי "Mrs Hinch Made Me Do It".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לאחר שניסתה מגיני כריות רבים ושונים כדי למנוע מהכתמים ללכלך את הכריות, כתבה: "זיעת הראש של בעלי כל כך מסיבית בלילה שאני כל הזמן קונה כריות חדשות. ניסיתי כל מגן כריות אפשרי וזה עדיין לא מנע את הכתמת הכריות, אז החלטתי לבדוק אם אני יכולה לנקות אותן תוך שמירה על הצורה שלהם ואני נדהמת מהתוצאות, הן פשוט נראות כמו חדשות".

כששיתפה את התוצאות בפייסבוק, היא הראתה תמונות של "לפני ואחרי" של הכריות, שנראו בתמונת ה"אחרי" צחורות וכמו חדשות. "השריתי אותן במשך שעתיים באמבטיה שלי במים קרים ובכוס מלאה באקונומיקה עדינה לאריגים. זה משנה את כללי המשחק", חשפה.

"לאחר מכן הוצאתי אותן, הכנסתי למכונת הכביסה ושמתי על תוכנית השטיפה. הוספתי מכסה של מרכך כביסה כדי להיפטר מריח אקונומיקה", כתבה.

לאחר מכן סיפרה שהיא הכניסה את הכריות למייבש הכביסה למשך 10 דקות והוסיפה: "בכנות, אני לא מאמינה כמה לכלוך יצא מהן וכמה יפות ולבנות הן עכשיו. הן לא איבדו את צורתן!".