איך אתם אוהבים לישון, עם פיג'מת פלנל, סאטן? רק עם תחתונים וגופיה או אולי עם טרנינג כיפי ומפנק? מחקר שנערך על ידי המכון הלאומי לבריאות בארצות הברית מצא כי שינה בעירום מסייעת לקירור הגוף ובכך מזרזת את חילוף החומרים, מה שיכול לעזור לשרוף קלוריות מהר יותר.

דוב או אדם בתחפושת? מבקרים שהגיעו לגן החיות נותרו מבולבלים | צפו
אוכלים מהר את הארוחות שלכם? זה מה שיקרה לגוף שלכם

רוצים טריקים נוספים לירידה במשקל?

המאמן האישי ניק מיטשל, מייסד "Ultimate Performance", אמר כי "מזונות עם אינדקס גליקמי נמוך יותר יכולים לעזור לכם לרדת במשקל כי הם גורמים לכם להרגיש מלא במשך זמן רב יותר. הם יכולים גם לעצור את העלייה והירידה החדה של רמות הסוכר בדם שגורמות לרעב, מה שעלול להוביל לזלילה לא מבוקרת ועלייה במשקל".

הוא מציע לתת לפחמימות שלכם להתקרר לפני שאתם אוכלים אותן. מדוע? כי לפחמימות קרות יש אינדקס גליקמי נמוך יותר.

אורזים ארוחת צוהריים לעבודה? בשלו את הפחמימות שלכם בערב ואכלו אותן קרות למחרת.

אכלתם קוביית שוקולד ולא יכולים להפסיק? לא תירגעו עד שתסיימו את כל החפיסה? צחצחו שיניים או לעסו מסטיק בטעם מנטה כדי להפסיק את התשוקה למתוק.

שוקולד (צילום: אינגאימג')
שוקולד (צילום: אינגאימג')

לדברי מיטשל "מנטה נהדרת בדיכוי תשוקות והמוח שלכם עשוי גם לקשר את טעם המנטה עם צחצוח השיניים בסוף היום, ובכך לדכא את הרצון לאכול".

מיטשל מדגיש כי אכילה מועטה מדי או דילוג על ארוחות היא לא הדרך לרדת במשקל. "הרבה אנשים בוחרים במזון פחות בריא כאשר הם חשים רעב פתאומי. הם פשוט אוכלים את מה שנקרה לדרכם. בחירות מזון גרועות מובילות לעלייה במשקל. אל תסכנו את עצמכם ותוודאו שאתם אוכלים משהו מזין כל שלוש עד ארבע שעות".

טריק נוסף קשור לריחות. מחקר שנערך בבית החולים סנט ג'ורג' בלונדון מצא כי ריח של וניל יכול להפחית את התשוקה למאכלים מתוקים. אז במקום לרחרח גלידת וניל, השפריצו ספריי בריח וניל או הדליקו נר ריחני בבית, זה אמור לעשות את העבודה.

דיברנו על ריחות ועכשיו נעבור לצבעים. התזונאי דניאל הרמן מחברת "Bio-Synergy" טוען כי הצבע הכחול יכול לדכא תיאבון. הוא ממליץ להשתמש בצלחות כחולות בעת אכילת הארוחות, ועדיף שגודלן יהיה קטן. בגודל קטן. "זה יכול לגרום למנות שלכם להיראות גדולות יותר, ולעזור לכם לצרוך פחות קלוריות".