האם אתם מהאנשים שמסרבים להשתמש במדיח כלים כי אתם סבורים ש"זה הורס את הכלים", "הכלים לא יוצאים מבריקים כמו בשטיפה ידנית" ועוד שלל טענות שמונעות ממכם לחיות חיים יותר קלים ונוחים? לינסי קרומבי, המכונה "מלכת הניקיון", חשפה בטיקטוק מספר טיפים וטריקים שישמרו על איכות הכלים שלכם במדיח ויגרמו להם לנצנץ. בדקנו וזה אכן עובד!.

"מה שקרה, מה שראיתי, מה שחוויתי": עטרה אוריה חושפת את הסיפור מאחורי "ילד מטריה"
 "מזון-העל" שלא שמעתם עליו ויעזור לכם לרדת במשקל 

כוסות: לדברי קרומבי, אם אתם רוצים שכוסות הזכוכית של השתייה הקרה והחמה שלכם לא ייסדקו, אל תצמידו אותן אחת לשניה. שמרו על רווחים או הציבו ביניהן ספלים. בכך, תמנעו חיכוך, סדקים ושבירה של הכוסות.

סכו"ם מבריק ונוצץ: קחו חתיכה של נייר אלומיניום, גלגלו לכדור והניחו בתוך מתקן הסכו"ם בזמן ההפעלה. כדור האלומיניום יחולל פלאים לסכו"ם, ויבריק את המזלגות, הסכינים, הכפות והכפיות כך שתוכלו להשתקף בהם.

טריק נוסף לכלים מבריקים שגם יריחו טוב, לא של קרומבי אמנם אבל כזה שהוכח כלא פחות מגאוני, הוא לקחת חצי לימון ולהניח אותו בתוך מדיח הכלים יחד עם הכלים המלוכלכים וטבלית הניקוי, ולהפעיל. הכלים יקבלו ריח לימוני נעים ומרענן והכלים יהיו נקיים מתמיד.

טריק נוסף בו משתמשת קרומבי, הוא הנחה של מגבת-מטבח על דלת המדיח עם סיום פעולת ההדחה, כך שחציה בפנים וחציה בחוץ. המגבת סופחת אליה את האדים והלחות ומסייעת לייבוש מושלם של הכלים, ללא כל סימנים.

סרטון הטיקטוק של קרומבי, שפורסם תחת שם המשתמש @lynsey_queenofclean, הרשים את הגולשים וצבר במהירות 933,600 צפיות. אנחנו אומרים - בצדק. לכו לנסות.

@lynsey_queenofclean Good Morning, happy Saturday 💖 Dishwasher hacks that will shine✨ up your silverware 🍴and save your glasses! 🥂 Have you tried any of these? ⬇️ #dishwasher #dishwasherhacks #homehacks #cleaningtips #cleaning #dirtydishes #queenofclean #cleanwithme ♬ Easy Money - ODESZA & Yellow House