הטריק שישנה לכם את הקיץ: יולי ואוגוסט הלוהטים הביאו איתם כרגיל בשורה פחות משמחת - נחילי זבובים שפלשו למרחבים האישיים שלנו. לרוב הם מתמקדים סביב פחי האשפה וחגים סביבם ללא לאות. כדי לעצור את המזיקים המעופפים, משתמשת טיקטוק הציעה טריק פשוט ויעיל שאינו כולל שימוש בתרסיס נגד חרקים או במלכודת זבובים - שניים שלא תמיד עושים את העבודה שלהם כמו שצריך.

לאישה הגאונה הזאת עלה רעיון לשפוך מעט מלח שולחן לתוך הפח כשהוא ריק ונקי - ולדבריה זה מספיק כדי להרחיק משם את הזבובים לתמיד. בסרטון היא מדגימה כיצד היא מנקה את הפחים ואז שופכת מלח לתוכם ומסבירה: "הנה טריק מצוין שימנע מזבובים להתאסף סביב הפחים שלכם. מפזרים כמות נדיבה של מלח שולחן בתחתית הפח הנקי. המלח סופג כל נוזל שדלף, וזבובים ורימות מתים כשהם ניזונים ממנו". הטריק צפוי לעבוד גם עבור פחי האשפה במטבח שלכם וגם עבור פחי האשפה הגדולים החיצוניים.

@sisterpledgecleans

##lifehack ##lifetips ##hack ##lifehackstiktok ##cleaningtiktok ##cleaning ##foryoupage ##tip ##tipsandtricks

♬ Ultimate life hacks - Kelly - The Life Bath

הצופים התרגשו מאוד מהטיפ המפתיע, כשלסרטון נרשמו יותר מ-4 מיליון צפיות ומעל 400 אלף לייקים. "תודה רבה!", כתבה צופה בתגובה, "הפח השחור שלנו מלא בזבובים. אי אפשר להמשיך עם זה". אחרת כתבה: אפילו שאני זורקת לשם רק עיתונים ומפנה את הזבל באופן תכוף, הוא מתמלא ברימות אקראיות. אני לגמרי הולכת להיעזר בטיפ שלך". אחרים הציעו להשתמש בסודה לשתייה - שעושה את אותה הפעולה וגם מונעת ריחות רעים.