חג הפסח כבר ממש מעבר לפינה ואיתו הניקיונות. בין אם אתם חולי ניקיון כל השנה, ובין אם אתם מאלו שמחכים לחג המיועד כדי לקרצף את הבית – יש כמה מוצרים שאתם חייבים שיהיו לכם. ישראלית בשם זוהר אלי, המשתייכת לקבוצת הפייסבוק "חולות ניקיון", שיתפה את חברות הקבוצה בכמה מהמוצרים כי שווים שהיא מצאה בעלי-אקספרס - ואין לנו ספק שבסוף הכתבה גם אתם תוסיפו אותם לסל הקניות. 

אוסף שערות בפחות משקל
במיוחד לימי עונות המעבר בהם השיער מתחיל להיחלש ולנשור אצל רובנו, זה מוצר שהוא לא פחות מחובה בכל בית. למקלחת, לכיור ואפילו לחור ניקוז הביוב, מתקן איסוף השערות הזה ימנע סתימות עתידיות ויעזור לכם לאסוף בקלות את מה שנשר מראשכם. הוא עשוי גומי, קל לשליפה, ובמחיר בלתי נתפס של 0.03 ₪ בלבד. 
להזמנת המוצר באתר עלי-אקספרס>>>

הפתרון לעובש
פינות האמבטיה שלנו צוברות הרבה מים ולכלוך ובכך נוצר עובש על הדפנות. כדי להימנע מיצירה מושבת חיידקים במקום אליו אתם מגיעים כדי להתנקות, סרט PVC הוא המוצר שחיפשתם. הדביקו את הסרט העמיד למים על הדפנות בין הקיר לשיש (כן, אפשר גם במטבח) ובכך תמנעו משאריות הלכלוך והמים להצטבר על הדפנות. מחיר המוצר הוא בין 5-12 ₪ תלוי באורך. 
להזמנת המוצר באתר עלי-אקספרס>>>

הפתרון לעובש (צילום: צילום מסך עלי אקספרס)
הפתרון לעובש (צילום: צילום מסך עלי אקספרס)

כפפות רב פעמיות
כדי לשמור על עורכם ולהימנע ממגע בלכלוך, אך בעיקר בחומרי הניקוי בהם אתם משתמשים, כדי שתשתמשו בכפפות גומי. הכפפות עמידות במים, מאפשרות שימוש חוזר וברות ניקוי בעצמן. מחיר המוצר הוא כ-12 ₪.
להזמנת המוצר באתר עלי-אקספרס>>>

ספוג הקסם
חלודה ואבנית מצטברות בדרך כלל על הכלים בהם אנו מבשלים ובעקבותיהם נדבקים גם חיידקים ולכלוך נוסף. מלבד חומר להסרת אבנית וחלודה, הספוג הזה יעזור לכם להסיר אותן בקלות ביעילות כך שלא תצטרכו להתחיל לריב עם הכלים או להפעיל כוח. מחיר המוצר עומד על בין 3-14 ₪ תלוי בכמות. 
להזמנת המוצר באתר  עלי-אקספרס>>>

הסרת אבנית וחלודה בקלות ויעילות (צילום: צילום מסך עלי אקספרס)
הסרת אבנית וחלודה בקלות ויעילות (צילום: צילום מסך עלי אקספרס)

מברשת לניקוי חלונות ורשתות
המברשת הקטנטנה הזו היא הפתרון המושלם לנקות חלונות מבלי להשאיר סימני ניגוב, ועל הדרך גם לאסוף את היתושים או הלכלוך שהצטברו על הרשתות. מחיר המוצר עומד על בין 4-12 ₪.
להזמנת המוצר מאתר עלי-אקספרס>>>

מניעת חרקים
הספוג הזה מתלבש באופן מושלם על דלתות הבית שלכם, מבלי לעשות רעשים מיותרים, ובכך מונע חדירה של תיקנים או מזיקים אחרים אל תוך החדר. בנוסף הספוג חוסם גם כניסה של רוח או אבק המצטברים מתחת למפתן הדלת. מחיר המוצר עומד על בין 6-9 ₪ תלוי באורך.
להזמנת המוצר מאתר עלי-אקספרס>>>

מולטי מטאטא
המטאטא המיוחד הזה הוא השילוב המושלם בין מטאטא, מקרצף ומגב, כך שהוא יכול לבצע את שלוש הפעולות במכשיר אחד. בנוסף, הוא בנוי כל שיוכל להיכנס בין מסילות התריס ולאסוף את הלכלוך שכמעט ואין אפשר להגיע אליו. המחיר עומד על כ-45 ₪.

מולטי מטאטא (צילום: צילום מסך עלי אקספרס)
מולטי מטאטא (צילום: צילום מסך עלי אקספרס)

הספוג המושלם לאסלה
הספוג הייחודי מחובר לידית ארוכה, כך שתוכלו לקרצף את האסלות מבפנים בלי להשתמש בידיים. הספוג הוא אנטי בקטריאלי ומצוין לשטיפה גם של כלים במטבח או מקומות אחרים בבית (רק אל תשתמשו באותו אחד לכל המקומות כן?) מחיר המוצר הוא 0.03 ₪.
להזמנת המוצר מאתר עלי-אקספרס>>>

מברשת חשמלית לניקוי כללי
כל מקום בבית המתקשה להתנקות ככל הנראה יצטרך את המוצר הזה. ידית ובסופה סקוץ' שערות חשמלי המאפשר להילחם בהצטברות הלכלוך, החיידקים, האבנית, העובש והחלודה כמעט מכל מקום בבית. מחיר המוצר הוא 25 ₪.
להזמנת המוצר מאתר עלי-אקספרס>>>