עם הסרת מרבית הגבלות הקורונה, עונת החתונות של פוסט ל"ג בעומר נפתחה בסערה ואיתה מסיבות הרווקות/ים. אירועים אלו התפתחו מאוד בשנים האחרונות והפכו ממפגש צנוע של ערב חברות על הבר לאירוע של ממש שיכול להימשך כמה ימים ולכלול חופשה, שכירת מקום לאירוע, צוות הפקה ושפע של אטרקציות.

למי שניצב בפני ארגון המסיבה, משימה זו יכולה להיראות בלתי מנוצחת. איך תדאגו שהכל יהיה מושלם, מצחיק, כיפי ומתאים לכולם? אורן קצירי, מנהל פעילות אתר זאפ מתחתנים ריכז עבורכם את כל הטרנדים, המגמות והפעילויות למסיבת הרווקים/ות המושלמת: 

הזמנה למסיבת רווקות
אתם יכולים להשתמש בשיטה המהירה והנדושה ולשלוח את ההזמנה באמצעות קבוצה בוואטסאפ - אבל זה לא ממש כיף, חגיגי ופרקטי. מסיבת רווקים/ות ראויה צריכה הזמנה רשמית, לא מודפסת כמובן, אלא דיגיטלית. כיום ישנם אפליקציות ואתרים שיאפשרו לכם לעצב הזמנה בהתאמה אישית ובחלק מהמקרים לקבל אישורי צפייה בהזמנה ואישורי הגעה. את ההזמנה תוכלו לשלוח במייל, בווטסאפ או בהודעה רגילה. אם אתם גם אוספים מכולם כסף למסיבה, כדאי להוסיף להזמנה את הלינק והסכום לתשלום.

מסיבת רווקים של פעם בחיים (צילום: באדיבות זאפ מתחתנים)
מסיבת רווקים של פעם בחיים (צילום: באדיבות זאפ מתחתנים)

בחירת מקום האירוע
כשאתם באים לבחור מקום למסיבת רווקים/ות חשוב לקחת כמה דברים בחשבון- כמה אנשים יגיעו, מרחק, תקציב וכמובן הכי חשוב גם את רצונה/ו של בעל/ת השמחה. אחת האופציות הפופולאריות למסיבות מסוג זה היא השכרת וילה לכמה ימים שכוללת בד"כ בריכת שחייה, וחצר גדולה שמאפשרת לאכלס קבוצה גדולה. אופציה נוספת היא צימרים שבניגוד לווילות להשכרה, כאן תוכלו ליהנות מפסטורליות וחדרי אירוח נפרדים. אופציה אחרונה שרלוונטית בעיקר לעונת האביב והקיץ היא שייט ביאכטה פרטית. כל מה שנותר לעשות זה להצטייד באוכל טוב, יין משובח, מוזיקה נהדרת ובגד ים. צאו להשתזף על הסיפון, התרווחו בערסל מול נוף מדהים או רדו לשחייה מרעננת. מה שבטוח מסיבת הרווקים/ות תהיה בלתי נשכחת. 

עיצוב מסיבת הרווקים/ות
כל מסיבה צריכה אווירה שתכניס את החוגגות/ים לעניינים, ועיצוב הוא המקום להתחיל. המגמה בתחום העיצוב ממשיכה להיות צבעוניות וקישוטים חד פעמיים, אך הרבה יותר מוקפדים. רוצים כיוון שתוכלו לאמץ לבד? שלט כניסה צבעוני שמבהיר מה ולמי חוגגים, מתנפחים לבריכה בעיצובים מעניינים, קשת בלונים ענקית, ולרווקות שביננו אפשר להוסיף וילון פרנזים שיקשט קיר ויעניק רקע מנצנץ לכל התמונות. לחגיגות שממשיכות לתוך הלילה, מומלץ לתלות גרילנדות עם המון אורות מנצנצים. אם אתם ממש משקיענים תוכלו לבחור עיצוב על פי נושא או לעצב כלי אוכל ומזכרות בהתאמה אישית - עם שם החוגג/ת או תאריך המסיבה. 

פעילויות ומשחקים לאירוע
קבעתם מקום, יש לכם קישוטים יפהפיים ואפילו הכנתן פלייליסט מגניב. מה שחסר לכם זו פעילות שתגבש את כולם ותיצור חוויות בלתי נשכחות. יש כמה משחקים ופעילויות שפופולאריות ותמיד כיף, ביניהם: 

  • ניתן להרכיב שאלון על החתן/כלה: מניחים במרכז מעגל קערה עם פתקים המכילים שאלות הקשורות לחתן/כלה. על כל אחד מהמשתתפים לקחת פתק ולענות על השאלה שהוגרלה. שאלות לדוגמה: איך והיכן הכרת את החתן/כלה, ספרו סיפור משעשע שקרה לכם, מה התכונה הכי טובה של הכלה, וכדומה, כמובן שניתן "לפלפל" את השאלות.
  • בינגו חתן/ כלה: מכינים שאלות מראש על החתן/כלה, ומחלקים לכל אחד מהמשתתפים משרוקית (או פריט שעושה רעש- מרקס, פעמון וכד'). הקריאו בכל פעם שאלה אחת. הראשון אשר שורק במשרוקית ויודע את התשובה הנכונה זוכה בנקודה. בתום השאלות עורכים סיכום של הנקודות, המשתתף שידע הכי הרבה תשובות יזכה בפרס. לכל השאר מומלץ לקחת שוט. שאלות לדוגמא: מי היה הגבר/ אישה הראשון/ה שלהם?; באיזה תיכון הם למדו?; כיצד החתן הציע נישואים?; איזה איבר בגוף של כלתו הוא הכי סקסי לדעתו?  ועוד.
  • משחק אמת או שקר: כל אחד מן המשתתפים מקבל שתי מדבקות לבנות וכותב על אחת המדבקות משפט אמיתי ועל השנייה משפט שקרי. את המדבקות הם צריכים להדביק על החזה. בהתאם לסידור הישיבה, כל משתתף מתבקש להקריא בתורו את שני המשפטים. שאר המשתתפים צריכים לנחש מהו המשפט האמיתי ומהו השקרי. ניתן "לפלפל" את המשחק בווידויים הקשורים בחיים המיניים: התנסויות מעניינות, פטישים משעשעים ופדיחות במיטה.

חשוב לזכור שלא משנה איפה תחגגו, או איזה משחקים והפעלות תבחרו לעשות, תשתדלו שכולם ייהנו מהם וירגישו בנוח, כך שהערב והחוויה כולה ייזכרו לטובה. והכי חשוב - אל תשכחו כמובן לתעד הכל (כן, גם את הרגעים המביכים) כדי שתהיה לכם מזכרת נפלאה לעוד הרבה מאד שנים.