הצורפים: השולחן המהודר

בשולחן פסח אין דבר כזה עיצוב מוגזם. זה הזמן להוציא את מערכות האוכל והסכו"ם היוקרתיים. מתי אם לא עכשיו? הקערה הגדולה שהיא "יותר מדי חגיגית"? מצויינת לערב החג. הצלחות שהן "יותר מדי מלאות זהב"? כן כן. לערב החג. טיפ: כשהכלים כאלה מהודרים, אין באמת צורך בעוד קישוטי שולחן. הדברים הכי פשוטים ישתלבו כאן נהדר: מפיות לבנות צורות, פיזור אגוזי מלך על המפה, עלים ופרחי כותנה יבשים. פשוט וטבעי לצד יוקרתי. שילוב מנצח.

H&O: השולחן הלבן

הרשת מציעה מגוון עשיר של מפות חגיגיות לפסח: לבנות, עם דוגמאות ג'אקרד מעוטרות במוטיבים קלאסיים, וגם בגוונים של זהב ואפור. המפות עמידות מאוד, אינן מתקמטות, אינן מוכתמות בנקל ומתכבסות בקלות. החל מ-49.90 ש"ח. טיפ: לאוהבי מראה השולחנות הטבעיים, ללא כיסוי במפה, סטים של פלייסמטים במראה בוהמי, מבד כותנה בגווני אופוויט ואדמה, כמו גם פלייסמטים מוזהבים וכסופים בעלי טקסטורות אתניות המקשטים ומוסיפים סטייל לשולחן. מחיר: 39.9 שח לרביעייה או לזוג פלייסמטים מכותנה.

H&O שולחן בלבן עם פלייסמנטים, צלחות, אגרטל ונרות. החל מ-29.90 שח לפריט (צילום: ישראל כהן)
H&O שולחן בלבן עם פלייסמנטים, צלחות, אגרטל ונרות. החל מ-29.90 שח לפריט (צילום: ישראל כהן)

גולף: השולחן הצבעוני

עיצובו של שולחן החג נטוע בבסיסו בסוג הטיפוס שאתם: המאופקים, הנוטים לעיצוב טבעי ורגוע מטבעו או הטיפוסים המעיזים, שאוהבים הרפתקאות עיצוביות? אם ביצירתיות עסקינן, אז למה לא לגוון? אפשר לבחור במפות מפוספסות או בעלות דפוסים עדינים ולשלב אותן עם מפיות בד שונות ובכך ליצור עניין עיצובי בשולחן החג שלנו. קריצה עיצובית נוספת יכולה להגיע בצורה של אגרטל צבעוני או בדפוס מפתיע או לחילופין, סכו"ם לא שיגרתי. טיפ: הקדימו לערוך את שולחן החג יום יומיים לפני האירוע עצמו. בניגוד לבישולים, שולחן ערוך ומוכן מבעוד מועד לא יאבד מטריותו, להפך, זה יאפשר לכם לחשוב על הקונספט הרצוי בנחת ולהוציאו לפועל בצורה הטובה והנוחה ביותר עבורכם.

גולף & קו אביב קיץ. שולחן צבעוני וחגיגי (צילום: ערן סלם)
גולף & קו אביב קיץ. שולחן צבעוני וחגיגי (צילום: ערן סלם)

מקס סטוק: שחור לבן זה קלאסי. עם נגיעות

אי אפשר לטעות עם עיצוב בשחור לבן. הוא קל ופשוט. אבל עשוי להיות גם משעמם אם לא עושים אותו נכון. ברשת מקס סטוק מציעים מערכות כלי אוכל מעוצבות לאירוח והגשה, מלאות בסטייל ובמחירים נגישים: צלחות, קעריות למגוון שימושים, סדרות סכו"ם, כוסות, מאגים, קערות סדר, גביעים, צלחות למצות ועוד - שיהפכו לכם את השולחן לחגיגי ומרשים. החל מ-6.90 ש"ח לפריט. טיפ: בחרתם בעיצוב שחור לבן? יופי. הוסיפו נגיעות של צבעים רכים ולא משתלטים מדי: שמנת, חום, ורוד בהיר, ירוק ונגיעה של זהב, ותראו איך הקפצתם בקלות את כל הלוק.

מקס סטוק. שולחן בשחור לבן. אבל לא רק (צילום: כפיר זיו)
מקס סטוק. שולחן בשחור לבן. אבל לא רק (צילום: כפיר זיו)

HAPPY LEMON: בצבעי הדגל

לכבוד הפסח HAPPY LEMON פותחים בפנינו מגוון אפשרויות לעיצוב שולחן חג ייחודים, ביניהם עיצוב בסגנון ים תיכוני – כפרי ויוקרתי. עם צלחות בצבעי כחול – לבן, סכום מוזהב, כלי הגשה ופמוטים לבנים, קראפים בשילוב קש שמוסיף אלמנט טבעי, ואת ניחוח הים התיכון שנכנס לביתנו ומוסיף לאווירה. טיפ:  בשינויים קלים, עיצוב זה יכול להיות נהדר גם לשולחן יום עצמאות חגיגי.

HAPPY LEMON שולחן חג כחול לבן (צילום: דדי אליאס)
HAPPY LEMON שולחן חג כחול לבן (צילום: דדי אליאס)

נעמן: מי אמר שחייבים מפה?

תראו איזה יופי. שולחן בלי מפה, כלים נאים ואיכותיים, עם עיצוב נקי, פלייסמנטים מקש טבעי, אגרטלים שקופים וכמה פרחים. מה צריך יותר מזה? קולקציית אביב-קיץ 2023 של נעמן שופעת כלי הגשה ססגוניים של המותג האוסטרלי המוביל והאהוב בישראל Maxwell&Williams, הנמכר ביותר מ-40 מדינות מסביב לעולם. בין הסדרות החדשות: סדרת Giverny עם ציורי עלים ופירות עדינים בגווני ירוק וכחול, סדרת Sienna, העשויה מקרמיקה איכותית במראה טרקוטה מרשים וסדרת Dahila הססגונית להגשת מנות אחרונות ולמסיבת תה מושלמת. טיפ: לימון מוסיף המון. תראו כמה צבע הוא מעניק לשולחן. 

נעמן סדרת כלי הגשה ממלמין. 18-48 ש''ח  (צילום: תמי בר שי)
נעמן סדרת כלי הגשה ממלמין. 18-48 ש''ח (צילום: תמי בר שי)

FOX: עיצוב נקי וטבעי

גם כאן בחרנו בגוונים השקטים והעיצוב הנקי והכל כך עדין ויפה. שילוב של לבן ושקוף עם נגיעות זהב הוא פשוט שילוב מנצח. כמה עלים ירוקים ופרחים לבנים וסה טו. השולחן מוכן לחג. טיפ: קיפול מפיות הוא לא דבר כזה מסובך. חפשו ביו-טיוב סרטונים ללימוד קיפול מפיות ותגלו שזה אפילו קל. גם הילדים ישמחו לעוזר לכם במלאכה הזאת.

FOX HOME שולחן חג הפסח (צילום: דניאל לילה)
FOX HOME שולחן חג הפסח (צילום: דניאל לילה)

קסטרו הום: הכי חשוב שיהיה נוח

בעיצוב שולחן, כמו בעיצוב בגדים, הכי יפה - זה מה שנוח. אם אתם כמוני, מעדיפים לאכול בקערות ולא בצלחות שטוחות - הביאו את זה לשולחן. מעדיפים לשתות בכוסות קטנות ואת כוסות היין להשאיר רק לקושיות - הביאו את זה לשולחן. בחרו בצלחות שנעים לכם להסתכל עליהן, בכלים ובטקסטורות שנעים לכם לאחוז בהם. טיפ: כדאי לבחור בכלים שגם עמידים במדיח כלים. לא באמת צריך להסביר למה, נכון?

CASTRO HOME סדרת כלי אוכל אלון  (צילום: אוהד ארידן)
CASTRO HOME סדרת כלי אוכל אלון (צילום: אוהד ארידן)