למרות שאריות של גשם מידי פעם, העונה החמה כבר פה וזו סיבה נהדרת עבורנו לראות מה חדש בעולם משקפי השמש. בימים אלה רשת אירוקה, או בשמה החדש ERROCA BY SUPER-PHARM, מציגה את קולקציית הקיץ החדשות של עשרות מותגי על – וזאת הזדמנות מושלמת לגלות לכם כמה מהטרנדים הבולטים, חלקם בוודאי יהיו מוכרים לכם כבר מעונות קודמות:

מסגרות חתוליות – כן, זה לא משנה שאנחנו כבר מזמן לא בשנות ה-90, גם העונה נראה את דגמי החתול האהובות. רוב המסגרות שומרות על אותו קו, אם כי נראה מעט שינוי בחלק מהדגמים שמגיעים עם קצוות מעט מעוגלים.

משקפי שמש חתוליות של המותג UNIC (צילום: יח''צ)
משקפי שמש חתוליות של המותג UNIC (צילום: יח''צ)

מסגרות אצטט עבות – שוב, לא מדובר על טרנד חדש אלא על הרחבה של טרנד פופולרי. מסגרות האצטט מגיעות בשלל צבעים, החל מהשחור הקלאסי ועד ירוק, כחול ומנומר.

מסגרות בצבעי פסטל – כחלק ממגה כוללת בעולם האופנה, גם משקפי השמש שלנו זוכים להיראות כמו חנות גלידה. מסגרות הפסטל מאפשרות לנו להכניס קצת אופטימיות ועדכניות ללוק. 

PRADA. מחיר: 2,099 שקל (צילום: יח''צ)
PRADA. מחיר: 2,099 שקל (צילום: יח''צ)

משקפי טייסים – אם אתם חובבי הז'אנר, כדאי שתדעו שהעונה משקפי הטייסים יגיעו בשלל צבעים ואיבזורים.

רטרו זה שם המשחק - במקביל לפריחה המחודשת של משקפי הטיסים, נראה העונה גם משקפי שמש עם עדשות "טינט" בגוונים כתום, אדום וצהוב.

LGP. מחיר: 2,199 שקל  (צילום: יח''צ)
LGP. מחיר: 2,199 שקל (צילום: יח''צ)

במקביל לקולקציית משקפי השמש, סופר-פארם מרחיבה את פעילות הרשת גם בתחום האופטיקה ובחנויות יורחב ההיצע של משקפי הראייה, כמו גם יוקמו חדרי בדיקה לאופטומטריסטים. סניף הקונספט הראשון של הרשת במיתוג החדש יפתח בקניון עזריאלי. 

בין מותגי העל שיוצגו בחנויות ERROCA BY SUPER-PHARM: ROBERTO CAVALI, DIOR, GUCCI , LGR, DITA , BALMAIN, VALENTINO, TOM FORD , JIMMY CHOO , PHILIP PLEIN,  MOSCHINO , PRADA , VERSACE.

רשת ERROCA BY SUPER-PHARM (צילום: עמית גירון)
רשת ERROCA BY SUPER-PHARM (צילום: עמית גירון)