נראה שבמותג האופנה ריפליי (REPLAY) החליטו העונה לקחת את הקז'ואליות שלב אחד קדימה. בקולקציית הקיץ מדברים ישירות ומציגים פריטים שיסייעו לך לשלב נוחות וטרנדיות . ברשימה המכובדת תמצא פריטים על זמניים במראה על זמני בהם חולצות פולו באוקיינוס של צבעים בהם בין השאר: שחור, לבן, אפור, כחול, ורוד, צהוב וירוק. בתפריט החולצות תגלה גם חולצות פשתן וחולצות מכופתרות. המכנסי הברמודה והארוכים מאופיינים בצבעוניות מרומזת וטבעית של לבן וניוד, צהוב, ורוד וירוק. המותג מציע איך לא, גם מכנסי ג'ינס במגוון דגמים בטכניקות שטיפה חדשות. 
טווח מחירים: 159.90-799.90 שקלים, בחנויות הרשת ובאתר

ריפליי (צילום: לירון ויסמן)
ריפליי (צילום: לירון ויסמן)

מותג האיטלקי דיזל יערוך לך היכרות עם פריטים סופר פונקציונליים שמשלבים טרנדיות לצד נוחות מתבקשת. נראה שתפגוש כאן שלל שכולו מבד הדנים המפורסם, שבמותג הג'ינס העניקו לו העונה פרשנות מחודשת ועדכנית. לצד חולצות מכופרות, טי שרט ופולו על זמניות במנעד צבעים רחב והדפסים שמוסיפים עניין, יחכו לך על המדפים מכנסי ג'ינס וברמודה בטכניקות שטיפה ייחודיות וגם כאלו המזוהות עם המותג. תמצא כאן צבעוניות אביבית לצד וייב סולידי עם אפור, לבן ושחור. 
טווח מחירים: 290-5,500 שקלים, בחנויות הרשת

דיזל (צילום: יח''צ)
דיזל (צילום: יח''צ)

גם בית האופנה קלווין קליין מציע קולקציה חדשה ובועטת שכולה מוקדשת לבד הכחול הכי מפורסם. בתפריט תגלו סקאלת כחולים עוצמתיים לצד תכולים בהירים. תוכלו להתלבט בין סקיני, גזרה ישרה ושלל דגמים מתרחבים שעושים העונה קאמבק. המותג נותן הרבה כבוד לאופנת הרחוב ולצד תחתוני המותג האייקוניים ומכנסי ג'ינס תגלו שלל טי שרטס שמחות, וצבעוניות שמזכירות לנו שהקיץ כאן כדי להשאר. 
טווח מחירים: 35-1,190 שקלים, בחנויות הדגל וב-FACTORY54

קלווין קליין (צילום: יח''צ)
קלווין קליין (צילום: יח''צ)

המותג לי קופר גם מחמם מנועים לקראת הקיץ ומציע לך קולקציות ליום יום, פריטים שעושים הרבה כבוד לטבע וגם ליין שצועק אורבניות וקז'ואליות. בחנויות יערכו לך מפגש עם מכנסי ג'ינסים במגוון גזרות חדשות עם שטיפות ייחודיות וטכניקות צביעה. לא תוכל לחמוק כאן מחולצות אובר סייז  וגם חולצות פולו שיעשו את העבודה בימים החמים. בתפריט הטי שרטס תגלה שהפעם התפרעו בלי קופר ומציעים אוקינוס של פרינטים צבעוניים ודומיננטיים. הצבעוניות כאן היא קיצית ונועזת לצד גוונים נטרליים ושקטים שלא עושים עניין. תגלה כאן גם מכנסי ברמודה ודגמח"ים שנחשבים ללהיט התורן שעושה קאמבק קייצי.
טווח מחירים: 79.90-449.90 שקלים

לי קופר (צילום: עופר חג'יוב)
לי קופר (צילום: עופר חג'יוב)