כל חובבת אופנה אמיתית יודעת שיש פריטים שהם מאסט, בעיקר בקיץ הישראלי. אחד מהם הוא נעליים נוחות שיאפשרו לך לדלג בקלות בין עבודה לדרינק על החוף. אם פעם היינו מכורות לנעלי אצבע מפלסטיק שהקשר ביניהן לבין שיק הוא מקרי ביותר, בשנים האחרונות אנחנו רואות שיותר ויותר נשים בוחרות בכפכפי נוחות. 

אם בעבר הסתכלת על כפכפים כדוגמת בירקנשטוק וחשבת שהן נעלי סבתא, את בוודאי יודעת שבנתיים האחרונות הן הפכו לבסטי של פאשניסטות מסביב לעולם בזכות הצבעים העדכניים וההדפסים הקייציים.

BAYTON  (צילום: יח''צ)
BAYTON (צילום: יח''צ)

והנה, עבור חובבות הז'אנר קמו עוד ועוד מותגים בסגנון. אחד מהם הוא BAYTON, מותג ההנעלה הבינלאומי שהתחיל בעיירת נופש בריביירה הצרפתית. BAYTON מייצרים כפכפים וסנדלים מאווררים ונוחים לנשים, גברים וילדים. לסנדלים שלהם יש רפידה אנטומית המותאמת לקימורים של כף הרגל, כך שלא תרגישי אותם גם אחרי שעות על הרגליים. 

לקראת העונה החמה, הם מציעים מספר דגמים לנשים עם רצועות רוחב לאורך כף הרגל. הסנדלים והכפכפים מגיעים במגוון צבעים (שחור ולבן, ורוד, חום, ירוק זית, אדום, צבעים מטאליים, נצנצים) והדפסים (מנומר ונקודות). לחלק מהדגמים יש עיטור חבל בצבעים טבעיים, ועקבים בגבהים שונים. 
לגברים תמצאו בעיקר דגמים בעלי רפידות שעם ורצועות רחבות. כמו גם סנדלים עם רצועות בין האצבעות.

BAYTON  (צילום: יח''צ)
BAYTON (צילום: יח''צ)

טווח מחירים:  229-379 שקלים.

להשיג בסניפי G CONCEPTובאתר גלובל אונליין