הקיץ שכבר עוד רגע כאן, מביא עמו השקות חדשות של טרנדים אופנתיים שסביר להניח שנראה בכל מקום. ועכשיו תורו של מותג האופנה והאקססוריז פרפואה שמשיק את קולקצית הקיץ שלו הכוללת את הטרנדים הבולטים של העונה ואפילו מתנות בהתאמה אישית.

למי שלא יודע
רשת PARFOIS המציעה אופנה לנשים, הוקמה בשנת 1994 בפורטוגל על ידי מנואלה מדריוס והחלום שלה היה לייצר אביזרי אופנה ייחודיים וטרנדיים במחירים נגישים לכל אחת. המותג מציע תיקים, ארנקים, שעונים, נעליים, בגדים, תכשיטים, אביזרי שיער וכובעים, צעיפים ופריטי אופנה מתחלפים. בכל עונה מיוצרים כ-4200 פריטים חדשים, כאשר בכל שבוע-שבועיים מושקת קולקציה חדשה בחנויות המותג ברחבי העולם.

PARFOIS פרפואה - כובע ב: 99.90 שקלים (צילום: יחצ חול)
PARFOIS פרפואה - כובע ב: 99.90 שקלים (צילום: יחצ חול)


הקולקציה החדשה
עפנו באוויר על השימוש בצבעים הכי מדויקים לעונה הקרובה, על סוגי הבדים, ובעיקר על האקססוריז שאין לנו ספק שיהיו מאוד טרנדיים בקרוב מאוד. אנחנו באופן אישי בטוחות שנרחיב את מלתחת תיקי החוף לקיץ הקרוב ונרכוש מספר מכובד מתיק הקולקציה של פרפואה.
תיק של פרפואה (צילום: יחצ חול)
תיק של פרפואה (צילום: יחצ חול)

הפיס שהכי אהבנו 
אין לנו צל של ספק שהתיק הזה הוא אחד מפרטי הקולקציה שיהיו הטרנדיים ביותר של המותג ושל הקיץ הקרב ובא. אולי בגלל הפרחים הממדיים, גזרת התיק הלא רגילה, הקש או פשוט השילוב של כל הדיטיילס יחד, אבל התיק הזה בהחלט הוציא אותנו מגדרנו. ואם תהיתם התיק המדויק הזה יעלה לכם: מדובר ב-164.90 שקלים. מציאה. 

התיק הזה- אצלנו בארון- דחוף! (צילום: יחצ חול)
התיק הזה- אצלנו בארון- דחוף! (צילום: יחצ חול)

בקרב הפריטים שתוכלו למצוא בדרופ הנוכחי, המותג ממשיך עם הדיטיילס המזוהים איתו ביניהם- קרושה, חרוזים או אקריליק על מנת ליצור פריטים מהנים שיהיו "MUST HAVE" במלתחה שלך. 

תיק MUST HAVE לקיץ (צילום: יחצ חול)
תיק MUST HAVE לקיץ (צילום: יחצ חול)

בקולקציה תוכלו למצוא גם פריטים יוצאי דופן וייחודיים, תיקי גב, תיקי קרוס- בודי ותיקי שקית, לצד התיקים המזוהים עם המותג מקש או יוטה. תוכלו למצוא תכשיטים ממגוון רחב של תכשיטי אקריליק, שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות שיהיו אביזר מתאים לכל מראה. 

אנחנו עפות על הצבעים! עגילים של פרפואה (צילום: יחצ חול)
אנחנו עפות על הצבעים! עגילים של פרפואה (צילום: יחצ חול)

קולקציית הלבוש שהמותג משיק כוללת שמלות פסים וטופים, כמו כן מגוון פריטים בצבעי פסטל שהולכים להיות מאוד רלוונטיים העונה. בקולקציה בגדים שמתאימים ללבישה עם אביזרים נועזים לצהרים שמשי, או לשילוב עם סנדלים שטוחות לטיול קליל. 

איזה כיף שקיץ (צילום: יחצ חול)
איזה כיף שקיץ (צילום: יחצ חול)

טווחי מחירים:

תיקים ומזוודות: 329-59.90 שקלים. ארנקים: 219.90-34.90 שקלים. נעליים ומגפיים: 374.90-59.90 שקלים.

צעיפים: 119.90-44.90 שקלים. תכשיטים: 219.90-19.90 שקלים. קולקציית אופנה: 544.90-49.90 שקלים. 

שעונים 199.90-119.90 שקלים. אביזרי שיער: 84.90-4.90 שקלים. 

את הקולקציה תוכלו לרכוש ברשת PARFOIS: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי אילון, קניון עזריאלי ראשונים, קניון עזריאלי מודיעין, קניון עופר חיפה, קניון עופר רחובות, בקניון מלחה ירושלים, וקניון עיר ימים נתניה, ובאתר האינטרנט של המותג.