נדמה שאין חובבת אופנה שלא שמעה על המותג EDIKTED, שלא לומר רכשה פריט אחד או עשר שלו. המותג, שהוקם לפני שנתיים עלי ידי דדי שוורצברג, זכה כמעט בין רגע להצלחה מסחררות בזכות פרגון מאושיות אופנה כמו היילי ביבר, מייגן פוקס, אדיסון ריי, ג'וליה פוקס, קריסטיאן סטיוארט, צארלי ודיקסי דאמיליו, אמלי רטאייקאוסקי , וויני ארלו, אוליביה רודריגו ואחרות.

כעת, אחרי שחובבות אופנה ישראליות – רבות מהן מדור ה-Z – נאלצו להסתמך על הזמנות מחו"ל, המותג נוחת באתר "וואן פרוג'קט" ומביא אתו משב כל כך נחוץ של אופנה צעירה במחירים אטרקטיביים. 

Edikted למותג ONE PROJECT  (צילום: יח''צ)
Edikted למותג ONE PROJECT (צילום: יח''צ)

EDIKTED נחשב כיום כאחד מהמותגים הנחשקים והצומחים בארה"ב, עם היקף מכירות של כמאה מליון דולר בשנה. מה שמסביר איך למותג יש חצי מיליון עוקבים בעמוד האינסטגרם שלו ומעל ל- 700 מיליון צפיות לשם המותג בטיקטוק.

המותג שנמכר עד היום בפלטפורמות כמו ASOS, NORDSTROM, DOLLS KILL, MACY'S, נותן מענה כמעט מידי לטרנדים שצצים ברשתות החברתיות כמו הטיקטוק. באתר ONE PROJECT  הוא יוצע במחירים נמוכים ב-15% עד 30% ממחירי האתר האמריקאי, כך שזאת בשורה של ממש לנערות ונשים צעירות. 

"EDIKTED שמה לה לערך להיות קודם כל ספקית הטרנדים לדור ה-Z ולענות על הצורך של דור זה בכל העולם, חשוב לנו לשמור על רלוונטיות אופנתית ולהביא ללקוחה שלנו את הפריטים הנכונים יותר באיכות ובמחיר הטוב ביותר, אומר לנו מנכ''ל " אדיקדט" דדי שוורצברג ומוסיף, "כמו כן חשוב לנו לשמור על שביעות רצון הלקוחות ואיכות המוצרים תוך שמירה על מודל הקיימות ולכן EDIKTED פועלת על פי מודל ירוק שמבוסס על הזמנות מלאי ראשוניות קטנות והזמנות חוזרות גדולות יותר בהתאם לניתוח אנליטי וניהול מלאי דינאמי (TRY AND REPEAT)". 

Edikted למותג ONE PROJECT  (צילום: יח''צ)
Edikted למותג ONE PROJECT (צילום: יח''צ)

על הבחירה להיכנס לשוק הישראלי הוא אומר: "EDIKTED הינה חברה אמריקאית, 85% מהמכירות מתבצעות בארה"ב וישראל מהווה אחוז קטן מאוד מהמכירות, לכן בהתאם, מירב מאמצי השיווק מתבצעים בארה"ב. עד כה EDIKTED לא הסתכלה על השוק הישראלי כשוק מטרה אך לאחרונה, נוצר ביקוש רב בישראל לאופנה טרנדית המותאמת לדור ה-Z. לאור המחסור בחברות המתמחות בדור ה- Z ולאור תהליכים שקרו בשוק הישראלי וואקום שנוצר החליטה EDIKTED לחבור לפלטפורמה מקומית גדולה- וואן פרוג'קט. יחדיו אפיינו את התמהיל הרלוונטי לשוק הישראלי והחלטנו שיש שכל להביא את המותג לישראל". 

בימים בהם עולם האופנה עומד תחת זכוכית מגדלת בשל ביקורת על אופנה מהירה וזולה, אשר תורמת לא מעט לפגיעה בכדור הארץ, אומר המנכ"ל דדי שוורצברג, "שעל אף שהמוצרים של המותג מבוססים על טרנדים מעולמות הטיקטוק והאינסטגרם, אדיקטט שמה דגש על איכות המוצרים ויצירת תמהיל אופנתי המורכב גם מפריטים על זמניים ולכן אנו רואים לקוחות רבות מתייגות את המוצרים לאורך שנים. שמירה על תמהיל מוצרים נכון מאפשר לשמור על אורך חיים ארוך טווח". 

טווח המחירים באתר: 29-269 שקלים.