עונת האירועים כבר פה ואיתה גם הצורך שלנו לרענן את מגירת התכשיטים שלנו. חתונות, בר מצוות, או סתם מסיבת חברה – עונת הקיץ היא תקופה עמוסה באירועים שגורמים לנו להשקיע יותר בלוק. ובעוד חלקינו כבר ממלאות את סלי הקניות שלנו בשמלות ערב, חלקינו מבינות שלעתים הפריטים הקטנים הם שיעשו את ההבדל מעוד סתם הופעה ללוק מנצח. 

נאיה בינשטוק לפנדורה  (צילום: DMWA)
נאיה בינשטוק לפנדורה (צילום: DMWA)

בימים אלה מותגי התכשיטים כבר מציגים ניצנים ראשונים של קולקציות שילוו אותנו לכל עונת האירועים והקיץ. תכשיטי Pandora לדוגמא מציעים קולקציית אירועים הכוללת תכשיטים בציפוי זהב, תכשיטי רוז גולד וכמובן הכסף שמזוהה עם המותג. בין פריטי הקולקציה יש עגילי פנינה תלויים (שהם אחד מהטרנדים הבולטים העונה), עגילים צמודים, טבעות דקות ומשובצות, צמידים בשיבוץ פאווה שבלעדי למותג. שיבוץ פאווה הוא שיבוץ של כמה שורות אבנים באופן לינארי, אשר יחדיו מעניקים אפקט תלת ממד.
טווח מחירים לקולקציה: 139-599 שקלים, בחנויות המותג ובאתר

צמיד פנדורה, 475 שקלים (צילום: יח''צ)
צמיד פנדורה, 475 שקלים (צילום: יח''צ)
 

גם את לא הכלה בעצמך, תכשיטים המשלבים פנינים בעיננו תמיד ישדרו חגיגיות וטוהר. במקביל לפתיחת עונת האירועים, ה. שטרן השיקו את קולקציית הקפסולה Infinito Singular, בה תמצאו עגילים, טבעות ושרשרת, כולם משלבים ספירלות מוזהבות ושיבוץ פנינים ויהלומים. 
מחירים: החל מ-6,620 שקלים

עגילים של ה.שטרן, 9,590 שקלים (צילום: יח''צ)
עגילים של ה.שטרן, 9,590 שקלים (צילום: יח''צ)

במותג התכשיטים מילר מתכוננים לקיץ עם כניסתו של המותג הבינלאומי FOPE. המותג יציע בארץ את קולקציית Flex`it הכוללת תכשיטי זהב עם חוליות גמישות. בין תכשיטי הקולקציה תמצאו טבעות, שרשרות, צמידים ועגילים.
מחירים: החל מ-10,700 שקלים.

MILLER - צמידים מבית המותג FOPE (צילום: יח''צ)
MILLER - צמידים מבית המותג FOPE (צילום: יח''צ)