החנות עוצבה על ידי האדריכלים של לולולמון עם צוות העיצוב של קבוצת אירני בהתאם לחזון ולקונספט המתקדם ביותר של לולולמון בעולם. שילוב של חומרים טבעיים, תקרת עץ טבעי, רצפת אבן טרוורטין לצד מסכי לד וחומרים טכניים ברמה הכי גבוהה. השילובים של החומרים הטבעיים והאורגניים יוצרים תחושה חמה וטבעית.
אזור תאי ההלבשה עוצב כחלל פתוח ומזמין והוא מוביל לסטודיו אימונים שיופעל על ידי FIT HOUSE TLV ובו יתקיימו אימונים יומיים שיועברו על ידי המאמנים המובילים בישראל, כנהוג בחנויות לולולמון המובילות בעולם.
פריטי המותג מיוצרים מבדים חדשניים בעלי ביצועים גבוהים ובעלי טכניקות מבנה ייחודיות. מרבית הבדים של המותג רשומים כפטנטים ומתבססים על פיתוחים טכנולוגיים של חומרים, שיטות אריגה וטכנולוגיה מתקדמת. הגישה של המותג שמה את האדם במרכז - “The Science of Feel” - והיא מבוססת על ההנחה שכאשר אתה מרגיש הכי טוב, הביצועים שלך יהיו הכי טובים (When you feel your best, you perform your best).
מגוון הפריטים בחנות יחולק לאזורים שונים על פי סוגי פעילות, בהתאם לדרך שבה נבנית הקולקציה, ויכלול חידושים עונתיים לצד דגמי הדגל של המותג.
בעולם הגברים הקולקציה מיועדת לגבר המודרני המשלב ספורט ו-wellbeing בתוך חיי היומיום שלו. הפריטים מיוצרים תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובבדים המספקים את יתרונות ביגוד הספורט המקצועי ביותר, כגון נידוף זיעה מקסימלי ובד נושם, בעיצובים ובגזרות המתאימים גם לחיי היומיום. עבור גברים, המותג ידוע במיוחד במכנסי הקז׳ואל שלו המלווים את הגבר בשגרת יומו, בין אם הוא באימון, במשרד, בטיסה, או יוצא לבלות - מכנסי ה- ABC של המותג מהווים דוגמא מושלמת לאידיאולוגיה של המותג שבה אתה במיטבך כשהכי נוח לך. לצד המכנסיים האייקונים מוצעים פריטי מפתח במלתחה היומיומית כמו טי-שירטס, מכנסיים קצרים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, מעילים, ז'קטים ועוד.
בנוסף כוללת הקולקציה קו הלבשה תחתונה רחב המציע תחתונים, גרביים ופריטים נוספים. כולם מיוצרים מהחומרים המתקדמים של המותג ומציגים מגוון רחב של גזרות שיתאימו לנשים ולגברים.
הקולקציה מציגה גם קו אביזרים נחשק הכולל את התיקים האייקונים שכבשו את הטיקטוק, את מזרני היוגה שידועים כהכי מומלצים בשוק, מבחר ציוד יוגה, בקבוקים, גומיות לשיער ועוד.
לצד הקולקציות לנשים ולגברים, מושקות קולקציות קפסולה ייחודיות המוקדשות לעולמות הטניס, הגולף, השחייה והטיולים בחיק הטבע. המותג עובד בשיטה של משלוחים שבועיים, כך שבכל שבוע תיכנס קולקציה חדשה לחנויות.
עוד הוא הוסיף, "יחד עם לולולמון יצרנו מהפכת מחירים שטרם נראתה בישראל. שינינו את המשוואה, והמחירים בישראל יהיו גבוהים מארה"ב בכ-5% בלבד בממוצע, כולל מע״מ, ונמוכים מהמחירים בדובאי".