קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר בבעלות מליסרון, הידוע בחוויית הבילוי הייחודית והיוקרתית שלו, סיים את עבודות שדרוג נראות הקניון, בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקלים, ופותח ארבע חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים: זארה, מנגו, לולולמון ואלו יוגה. 

חנות הדגל של המותג זארה בקניון רמת אביב הייתה סגורה במשך שישה חודשים מאחר ושופצה וכן עוצב מחדש. שטחה של החנות הוכפל והוא עומד כעת על כ-3,000 מ"ר (כולל שטחי מחסנים) בשתי קומות; כאשר בקומה התחתונה ניתן למצוא את מחלקת הנשים והילדים, ובקומה העליונה ממוקמת מחלקת גברים גדולה. 

זארה רמת אביב (צילום: יקיר יעיש)
זארה רמת אביב (צילום: יקיר יעיש)

נספר לכם כי לחנות המחודשת הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם פריטים ייחודיים אשר מגיעים רק לכ-50 חנויות הנחשבות כחנויות פרימיום של הרשת בעולם. החנות תכיל עשרות תאי הלבשה המאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת זיהוי של המוצרים אשר נלקחים לתאים וכן את האפשרות להזמין אל תוך התא המדידה, מידה שונה!

כמו כן, לראשונה בארץ, מזמיני זארה באונליין, יוכלו לקבל את הפריטים אשר הזמינו באמצעות שימוש בעמדה ייעודית הממוקמת בחנות, על ידי הקשת קוד וקבלת הפריטים על ידי מערכת אוטומטית וללא מגע יד אדם. 

זארה (צילום: יחצ)
זארה (צילום: יחצ)

מנגו: חנות מנגו בקניון רמת אביב אשר שינתה מיקום, עברה שיפוץ וחידוש, החנות משתרעת על שטח של כ-250 מ"ר בקומה הראשונה והיא מכילה פרטי פרימיום של הרשת העולמית המיובאים בבלעדיות לסניף בקניון עופר רמת אביב.

מנגו חנות הדגל בעופר רמת אביב (צילום: יחצ)
מנגו חנות הדגל בעופר רמת אביב (צילום: יחצ)

אלו יוגה: החנות השנייה בישראל של המותג אלו יוגה נפתחה לאחרונה בקניון עופר רמת אביב. החנות משתרעת על פני שטח של כ-215 מ"ר, עומדת בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ומעניקה לקהל הישראלי את החוויה הרוחנית המלאה המאפיינת את המותג alo yoga.

אלו יוגה בקניון עופר רמת אביב  (צילום: אבן השדה)
אלו יוגה בקניון עופר רמת אביב (צילום: אבן השדה)

לולולמון: לולולמון השיקו השבוע את החנות הראשונה שלהם בארץ בקניון עופר רמת אביב. החנות מתפרסת על שטח של כ-550 מטר בקומה השנייה בקניון, הכוללת גם גלריה עם סטודיו לאימונים כנהוג בחנויות לולו למון המובילות בעולם, המאפשר לבאי הקניון להינות מחוויה מלאה המשלבת בין בילוי לספורט. 

לולולמון בעופר רמת אביב (צילום: מושי גיטליס)
לולולמון בעופר רמת אביב (צילום: מושי גיטליס)