תצוגת אופנה סופר מרגשת התקיימה השבוע בתל אביב, בה צעדו נשים ואנשים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית מארגון אקים. את הצועדים המתרגשים והמרגשים ליווי סלבס כמו חני נחמיאס, אסתי זקהיים, אירה דולפין, שרין אברהם, לירן רוזן, יולי מאנה, אוולין חיימוביץ' ויואב מאיר.

התצוגה, שהפיקה גאלה רחמילביץ', התקיימה כחלק מפרויקט "שווים ושוות באופנה" שמתקיים במסגרת מיזם הפנאי של משרד הרווחה והביטחון החברתי ובהפעלת ארגון אקים. המיזם מספק פעילויות פנאי ותרבות לאנשים עם מוגבלות שכלית שמתגוררים בדיור חוץ ביתי בכל הארץ.

יואב מאיר - תצוגת אופנה אקים ומשרד הרווחה  (צילום: מני פל)
יואב מאיר - תצוגת אופנה אקים ומשרד הרווחה (צילום: מני פל)

בתצוגה דיגמנו הנשים בשמלות כלה של בית האופנה הישראלי NATALI SISAURI. כחלק מהפרויקט, שארך מספר חודשים, הגיעו הנשים ליום העצמה וסטייל בסטודיו של נטלי ופולינה סיסאורי באשדוד ובחרו את השמלה המנצחת עבורן. 

על המסלול הוצגה קולקציית שמלות הכלה של בית האופנה NATALI SISAURI, הכוללת שמלות כלה ארוכות וקצרות (וגם צנועות, למי שזה חשוב). בקולקציה ניתן לראות מגוון גזרות ומידות, החל משמלות ישרות וקלאסיות ועד שמלות טרנדיות ועדכניות. בין הפריטים הבולטים ניתן לראות מחוכים, חצאיות טול, צווארונים מיוחדים, רקמות, תחרות, טופים ועוד. 

חני נחמיאס התרגשה להיות שוב בשמלת כלה והפעם כדוגמנית אבל הצהירה שהי לא מתכוונת שוב להתחתן. גם צוות האיפור לא הפסיק לעבוד כי הסלבס לא הפסיקו להתרגש ולדמוע מאחורי הקלעים.

יולי מאנה - תצוגת אופנה אקים ומשרד הרווחה  (צילום: מני פל)
יולי מאנה - תצוגת אופנה אקים ומשרד הרווחה (צילום: מני פל)

באירוע נכחו מנכ"לית אקים ישראל סיגל פרץ יהלומי, מנהלת תחום פיקוח ארצי עבודה סוציאלית במשרד הרווחה מיראל חורני, ומפקח ארצי חינוך תרבות ופנאי משרד הרווחה רוני הופמן.