בושם לגבר Lalique L'INSOUMIS MA FORCE, לליק.
מותג היוקרה הצרפתי שומר אמונים למסורת ומוכיח את זה בבושם החדש שהוא משיק. הבושם מעוצב בהשראת יצירה מקורית של האמן רנה לליק. בבקבוק תפגוש ברגמוט, ברוש, קטורת, וטיבר , איריס,  אלגום ופצו'לי. כמתבקש הקו האלגנטי מקבל פה הרבה כבוד. התוצאה: ניחוח אלגנטי, מעושן עוצמתי עם מתיקות פרחונית מרומזת. בושם שמתאים יותר לערב או ללילה.
מחיר: 399 שקלים

Lalique L'INSOUMIS MA FORCE (צילום: יח''צ)
Lalique L'INSOUMIS MA FORCE (צילום: יח''צ)

בושם לאישה L'Amour EAU DE PARFUM, קרליין
למותג הטיפוח הישראלי קרליין מצטרף ניחוח חדש, שנרקח במעבדות הבישום בצרפת. הבושם "לאמור" מתאים לנשים שמחפשות ניחוח דומיננטי שמשלב אמבר, יסמין וזעפרן. התוצאה היא ניחוח פרחוני ומתובל. 
מחיר: 169 שקלים

L'AMOUR מבית קרליין  (צילום: טל אזולאי)
L'AMOUR מבית קרליין (צילום: טל אזולאי)

בושם לגבר L'EAU D'ISSEY POUR HOMME VÉTIVER, איסי מיאקי
לחבורה המיוחסת מצרפים באיסי מיאקי עוד חבר עם אופי. כשמדברים על רשימת הבשמים שמנפיק בית האופנה היפני, תגלה שמדובר באותו קו לימוני, אוורירי ורענן. כאן על פי השם, נראה שהכוכב הוא הוויטיבר שמספק ארומה מעושנת לכל הקלילות ההדרית שמאפיינת את המיאק'יס. אין ספק שהשחקן החדש מספק עוצמה ומעניק זריקת מרץ למרכיבים העציים וההדריים. התוצאה היא ניחוח שמזכיר לנו שבאמת הגיע זמן לקיץ. כמיטב המוסרת- אין מושלם בחיים והבושם מתנדף בשניות.
מחיר: 339 שקלים

L'EAU D'ISSEY POUR HOMME VÉTIVER, איסי מיאקי (צילום: יח''צ)
L'EAU D'ISSEY POUR HOMME VÉTIVER, איסי מיאקי (צילום: יח''צ)

בושם לאישה ALIVE BOSS
לבית האופנה בוס מצטרף ניחוח נשי חדש וקיצי. את הבושם יצרו אמניות הבשמים הונורין בלנק ומרי סאלאמן, כשהמסר שלהן הוא ניחוח חזק לאישה חזקה. הניחוח שנוצר הוא ענברי-עצי-פרחוני, תודות לשימוש בתווים של יסמין, עור ווטיבר. התוצאה היא ניחוח מתוק אך רענן, כזה שמלווה אתכם לאורך כל היום. 
מחיר: 389 שקלים. 

בוס אלייב (צילום: יח''צ)
בוס אלייב (צילום: יח''צ)

בושם לגבר BOSS BOTTLED PACIFIC, הוגו בוס.
יש מן תחושה כזאת שבקיץ יהיה תמיד על מי לסמוך. בית האופנה הוגו בוס הוא אחד שנמצא גבוה ברשימה. ככה זה כשבכל פעם מחדש לקראת הקיץ אנחנו מקבלים בדיוק את מה שצריך. בבקבוק הכחול אוקיינוס משתכשכים תמצית לימון, קוקוס, אלגום ופצ'ולי. התוצאה: או דה טואלט נעים, קליל, עצי בעל מתיקות סופר מרומזת ששוברת את העציות ומספקת עניין ונוכחות לכל העסק. 
מחיר: 299 שקלים

BOSS BOTTLED PACIFIC (צילום: יח''צ)
BOSS BOTTLED PACIFIC (צילום: יח''צ)

בושם לאישה VIBES, מבית SO.KO
אמנם אנחנו נפרדים בימים אלה מהאביב, אך אי אפשר להתעלם מהניחוחות שעשו אותו. אחד מהם הוא VIBES, הניחוח המעודן של המותג הקוריאני SO.KO. כיאה לבושם שמבשר את האביב והקיץ, ובדומה לשאר מוצרי המותג, הבושם מגיע באריזה ורודה. הניחוח נפתח בניחוח פלפל ורוד, מתפתח לתווי מאסק ומסתיים באיריס ופריחה לבנה. זה הבושם מושלם ליום יום, הוא לא דומיננטי מאוד וככזה הוא לא מעיק. למרות שהוא עדין לעומת בשמים אחרים שניסינו לאחרונה, במבחן הזמן הוא דווקא מחזיק טוב על העור.
מחיר: 99 שקלים, בסופר-פארם 

VIBES מבית SO.KO  (צילום: קית גלסמן)
VIBES מבית SO.KO (צילום: קית גלסמן)

בושם לגבר Light Blue Pour Homme Summer Vibe, דולצ'ה וגבנה
בית האופנה האיטלקי מצרף ניחוח חדש לסדרה שהיא הכי קיץ שיש. את הבקבוק עטפו בעיטורים כחולים שמזכירים חופשת לוהטת בסיציליה. לתוכו נדחסו מרכיבים כמו לימון, ברוש ואמבר. השילוב המסקרן הזה יוצר או דה טואלט בניחוח שממשיך באותו קו קליל, ימי עצי והדרי שנותן תחושה של חופש, ניקיון ורעננות.
מחיר: 339 שקלים

Light Blue Pour Homme Summer Vibe, דולצ'ה וגבנה (צילום: יח''צ)
Light Blue Pour Homme Summer Vibe, דולצ'ה וגבנה (צילום: יח''צ)

בושם יוניסקס Roja Manhattan, רוז'ה. 
מותג בשמי הנישה היוקרתי משיק בושם יוניסקס. כדי לייצר את הניחוח האוריינטלי שמשלב ארומה מעושנת עם רמיזת מתיקות, דחסו אחר כבוד לבקבוק ורדים, יסמין, סיגליות, קוקוס, ברגמוט, לבנדר, בזיליקום, פצ'ולי, אלון, ג'ינג'ר, וניל, מאסק ופלפל. רשימת המרכיבים הבלתי נגמרת הזאת היא קצת מתעתעת. הניחוח עי עם מתיקות מרומזת אלגנטי וקורץ לקיץ ולשמש, אך עוצמתי כמתבקש מאו דה פרפיום. 
מחיר: 1,370 שקלים, להשיג בבוטיק הבישום BYOND SKIN בקניון רמת אביב ובאתר לילית קוסמטיקה.

Roja Manhattan (צילום: יח''צ)
Roja Manhattan (צילום: יח''צ)

בושם לגבר CERRUTI 1881 SILVER NIGHT, צ'ירוטי.
הבושם הראשון של המותג חוגג יום הולדת 30 וזאת סיבה מספיק טובה לפרגן לך בניחוח חדש. כאן תקבל בושם בגרסת או דה פרפיום עוצמתית שכולל רוזמרין, יסמין, פלפל, אלון, וטיבר ויוזו. רשימת המרכיבים המכובדת הזאת מבטיח ארומה אוריינטלית ומתובלת שמתמזגת בהרמוניה עם ניחוחות עצי יער. הניחוח שמתקבל הוא בעל נוכחות אבל לא מכביד ויעשה את העבודה בימי הקיץ. 
מחיר: 219 שקלים

CERRUTI 1881 SILVER NIGHT (צילום: יח''צ)
CERRUTI 1881 SILVER NIGHT (צילום: יח''צ)

בושם לאישה לה או דה איסי פיבון, איסי מיאקי
בית האופנה איסי מיאקי מוסיף עוד בושם לאוסף הרחב שלו, כשהתוצאה הפעם היא ניחוח פרחוני טבעי. הבושם כולו מורכב ממחומרים טבעיים כמו ורד, אגס ופטל לבן. ניחוח שמזכיר לנו שמש חמה וימים על החוף. הבושם מאוד פרשי אך גם פרחוני.
מחיר: 399 שקלים

איסי מיאקי לה או דה איסי פיבון  (צילום: יח''צ)
איסי מיאקי לה או דה איסי פיבון (צילום: יח''צ)

בושם לגבר Hero, טיטניום
כן, כן זה עוד קורה – טיטניום, המותג שאתה מכיר מהניינטיז משיקים בימים אלה בושם חדש עם שם מבטיח. רשימת המרכיבים מזכירה שלא מדובר בניחוח קייצי קליל אופייני. הניחוח החדש כולל ברגמוט, פלפל ורוד, לוונדר וטיבר, פצ'ולי, אמבר וארז. במבחן ההתזה תגלה שכל הגודיס האלה שנדחסו לבקבוק השקוף יוצרים יחד שובל גברי מעושן ועמוק שנעלם די מהר.
מחיר: 149 שקלים

Hero, טיטניום (צילום: יח''צ)
Hero, טיטניום (צילום: יח''צ)

בושם לאישה פור הר פוראבר, נרסיסו רודריגז
לא שמנו לב וכבר עברו 20 שנה מאז שבבית האופנה של נרסיסו יצרו את הניחוח לליין פור הר. הניחוח החדש "פור הר פוראבר" מגיע כמחווה עוצמתית לליין פור הר האייקוני, עם פרשנות חדשה לחתימת הריח האהובה. הניחוח החדש מזכיר בוקה של פרחים לבנים המשתלבים עם תווי פצ'ולי עוצמתיים. 
מחיר: 499 שקלים

נרסיסו פור הר פוראבר  (צילום: יח''צ)
נרסיסו פור הר פוראבר (צילום: יח''צ)