תפסנו את מעצב השיער שי בוטא שנמצא בכיכר המדינה ומתמחה בשיער קרוב ל-15 שנה, וביחד ריכזנו עבורכם שישה טיפים לשמירה על שיער בלונדיני. 

View this post on Instagram

A post shared by Shoval Azur (@shovalazur)

1. מרכך/מסיכה לשיער בלונדיני הוא חיוני!
רצוי תחילה לייבש את השיער החפוף במגבת, כדי שהמרכך לא יחליק או פשוט יישב על פני השטח של קווצות רטובות. על ידי ספיגת לחות עודפת, קל יותר לשיער לספוג את כל הטוב המזין הזה.

2. השתדלו להשתמש כמה שפחות במחליק שיער או פן
אפשר לייבש מרחוק אבל לא להצמיד

View this post on Instagram

A post shared by SHAY BUTA (@shay.buta)

3. השתדלו לא להיחשף לשמש מרובה

4. השתמשו במוצרים איכותיים שמתאימים לשיער בלונד צבוע

5. הקפידו לא לעשות גוונים בתדירות גבוהה

6. בזמן הגוונים וודאו כי בעל המקצוע משתמש בחומר מיוחד שעוצר את הפעולה ומונע פגיעה בשיער

הכי חשוב למי שרוצה להיות בלונדינית. לא לעשות זאת בפעם אחת. אלא בהדרגתיות כל פעם להוסיף קצת גוונים. שהשיער לא יכנס למצב טראומה או פגיעה בלתי הפיכה.

המוצרים מומלצים לשימוש לשיער בלונדיני:

שמפו אולפלקס מספר P4- השמפו מבית אולפלקס מיועד לשיער בלונדיני, והוא מנטרל את הגוון הצהוב, מובהר, או בלונד של השיער. השמפו מרוכז במיוחד, הוא מנקה את השיער לעומק ושומר בד בבד על לחות השיער מהשורשים על הקצוות. בנוסף, סוגר השמפו קצוות מפוצלים ומונע את שבירת השיער. מחיר מומלץ: 180-150 שקלים.

שמפו אולפלקס מספר P4 (צילום: יחצ)
שמפו אולפלקס מספר P4 (צילום: יחצ)

סדרת Blond Absolu של קרסטס- היא התשובה האולטמטיבית לשיער בלונדיני מכל הסוגים. השילוב הייחודי והעוצמתי של חומצה היאלורונית ופרח האדלוויס מזין את סיב השיער לעומק, מנטרל גוון נחושתי ומקנה לשיערך בלונד בעל מראה זוהר ומלא חיים. מחיר מומלץ: 179-129 שקלים. 

קרסטס בלונד אבסולו (צילום: יחצ)
קרסטס בלונד אבסולו (צילום: יחצ)

סדרת BLOND PROFEESIONAL של ד"ר פישר- מסייעת בהעמקת הגוון הבהיר של השיער ובעלת נוסחה ייחודית המועשרת בקמומיל ובפיגמנטים ייחודיים לסיוע בתחזוקת שיער בהיר-בלונדיני. הסדרה מתאימה למי שרוצה להעמיק את הגוון של הבלונד ולשמור עליו. מחיר מומלץ: 39.90-29.90 שקלים.

ד''ר פישר בלונד (צילום: יעל האן)
ד''ר פישר בלונד (צילום: יעל האן)

שמפו לטיפול וטיפוח שיער צבוע עם תמצית פרחי היביסקוקס SISLEY- המקבע את הפיגמנטים בסיבי השיער וסוגר את מבנה השערה לשמירה על הגוון הצבוע שלא ידהה. השמפו מנקה בעדינות וביעילות את השיער והקרקפת. מגן על הצבע בשיער ומותיר אותו מבריק. גם לאחר שטיפות חוזרות ונשנות השיער מרגיש קליל, רק ומלא ברק. הנוזל בגוון פנינה הופך לקצף עשיר במגע עם מים ומנקה ביסודיות. מחיר מומלץ: 289 שקלים.

שמפו להגנת שיער צבוע סיסלי (צילום: יחצ)
שמפו להגנת שיער צבוע סיסלי (צילום: יחצ)