המותג הבינלאומי DKNY משיק לראשונה בישראל ולכבוד חודש הגאווה קולקציית אקטיב מיוחדת לג'ים, לסטודיו וגם כדי ליצור לוק רותח של "הרגע סיימתי אימון". לא תופתעו לגלות שגם כאן מככבים צבעי הקשת. ככה זה שאתה מותג המזוהה מאוד עם הקהילה הגאה, כחלק מהחזון של להיות מותג נשי חזק הדוגל בשוויון וצמצום הפערים והאפליות בחברה. בתפריט הקפסולה: טי שירטס, גופיות, טייצים בגזרה מחטבת ושמלות כותנה צמודות. כולם מקבלים נגיעה מקפיצה של דגל הגאווה.
טווח מחירים: 159.90-299.90 שקלים, להשיג בחנויות המותג.

קולקציית אקטיב לגאווה, DKNY (צילום: יח''צ)
קולקציית אקטיב לגאווה, DKNY (צילום: יח''צ)

הודיס ידועים בחיבה היתרה שלהם לבייסיק. והרי כולם יודעים שאין דבר יותר בסיסי מלאפשר לנו לאהוב את מי שאנחנו רוצים. כדי שנעשה את זה גם עם קצת צבע, משיקים במותג מיני קולקציה חדשה לכבוד חודש הגאווה. כאן תגלו טי שירטס בגווני שחור ולבן בגזרה קלאסית ונוחה לו ולה. את זריקת הצבע מספק הכיתוב "YOUR TRUE COLORS", כשכל אות נעטפת בגוון אחר מתוך צבעי הקשת המזוהים עם דגל הגאווה. להשלמת הלוק, מוצע מארז של שני זוגות גרביים - גרביים בגוון לבן עליהן פסים בצבעי דגל הגאווה וגרביים בגוון שחור עליהן רקומה קשת. 
טווח מחירים: 29.90-69.90 שקלים, להשיג בסניפים ובאתר החברה.

גרביים, הודיס (צילום: חיים כהן)
גרביים, הודיס (צילום: חיים כהן)

מותג ההלבשה התחתונה fix מצטרף לחגיגה ולכבוד החודש הכי גאה שיש משיק קולקציה קפסולה צבעונית. קולקציית PRIDE2023 היא קולקציית יוניסקס החוגגת את חודש הגאווה תחת המסר PROUD ו LOVE IS LOVE. בקולקציה הגאה תגלו פריטי יוניסקס בהם טי שרט ובוקסר רחב ובוקסר צמוד. גם כאן תגלו שלא ויתרו על זריקת צבע שתקפיץ את כל העסק.
טווח מחיר: 69.90-79.90 שקלים, להשיג בחנויות ובאתר הרשת

קולקציית גאווה, fix (צילום: אור דנון)
קולקציית גאווה, fix (צילום: אור דנון)

גם מותג אופנת הספורט FOOT LOCKER לא נשאר מאחור ומשיק קולקציית סניקרס מאוירות הכוללת 30 זוגות בלבד. מדובר בקולקציה שהיא פרי שיתוף פעולה עם המאיירת צוקית שובל. כאן תגלו שמדובר באיורים שנבחרו על ידי גולשי אתר החבר. צוקית איירה ארבעה זוגות סניקרס  בהשראת גווני הקשת המזוהים עם הדגל ובעמוד האינסטגרם בחרו את היצירה הנבחרת
מחיר: 899.90 שקלים, להשיג בעזריאלי ת"א ובאתר

סניקרס במהדורה מוגבלת לגאווה, FOOT LOKCER (צילום: יח''צ)
סניקרס במהדורה מוגבלת לגאווה, FOOT LOKCER (צילום: יח''צ)

כבר 40 שנה שמותג הוודקה אבסולוט תומך בקהילת הלהט"ב כחלק מערכי המותג מאמינים וחושבים שאנשים צריכים להיות חופשיים לאהוב את מי שהם בוחרים, וכל אחד צריך להיות חופשי להביע את עצמו. לכבוד חודש הגאווה משיק המותג שמהדורה מיוחדת של וודקה אבסולוט – ABSOLUT RAINBOW בהשראת ששת צבעי דגל הגאווה. הגוונים האייקונים עוטפים את הבקבוק כבמשיכת מכחול ובנראות מטאלית מבריקה. המסר: סולידריות, אהבה, שוויון וכבוד לזכותם של נשים וגברים לאהוב את מי שהם בוחרים לאהוב. 
מחיר: 70 שקלים

וודקה אבסולוט במהדורה מיוחדת לחודש הגאווה (צילום: יח''צ)
וודקה אבסולוט במהדורה מיוחדת לחודש הגאווה (צילום: יח''צ)

מותג הדאודורנטים אקס הוכיח שגברים יכולים להריח כמו בראוניז שוקולד ועדיין להיות גבריים על מלא. אחרי כזאת אמירה לא מפתיע שגם השנה בחרו במותג מציל הנפשות בקיץ, להשיק דאודורנט לחודש הגאווה. באריזת ספריי הגוף תפגוש את הצבעים המוכרים של אדום, כתום, צהוב, כחול, סגול וירוק. ספריי הגוף נוצר בשיתוף פעולה עם ארגון הנוער הגאה 'איגי', כש- 10% מהכנסות המהדורה יתרמו לארגון לטובת פרויקטים שונים.
טווח מחיר- 11.90-14.90 שקלים, להשיג בלעדית בסניפי ואתר סופר פארם

דאודורנט AXE בשיתוף איגי -ארגון הנוער הגאה (צילום: סטודיו 0304)
דאודורנט AXE בשיתוף איגי -ארגון הנוער הגאה (צילום: סטודיו 0304)

מותג הטיפוח הניו-יורק קילס חוגג את שבוע הגאווה שיתקיים החל מה- 8.6 עד ה 15.6. לרגל הקרנבל הכי שמח משיק המותג במהדורה מוגבלת את קרם הלחות האייקוני מסדרת הדגל ULTRA FACIAL. מדובר בקרם לחות יוניסקס או נון ג'נדר – מה שתבחרו, להיות. 
מחיר: 135 שקלים, להשיג בחנויות ובאתר

קרם לחות ULTRA FACIAL, קיל'ס (צילום: יח''צ)
קרם לחות ULTRA FACIAL, קיל'ס (צילום: יח''צ)