בשבועות האחרונים אנחנו רואים פריחה בעולם האופנה וכניסה של מותגים חדשים לביצה המקומית. האחרון להצטרף הוא מותג האופנה הספרדיBROWNIE , שפתח חנות מותג ראשונה בקניון TLV.

BROWNIE  (צילום: יח''צ)
BROWNIE (צילום: יח''צ)

בראוני הוא מותג ותיק במושגים של העולם האופנה – הוא הוקם בשנת 2006 בברצלונה הצבעונית. הקונספט שעמד ועדיין מלווה את המותג הוא, ליצור קו אופנתי שמשלב בין בייסיק לקלאסי, מבלי לפספס טרנדים מובילים. ההשראה לעיצובים מגיעה מאיזור הים התיכון, האקלים והנוף. 

בגדול, הפריטים מדברים בשפה צעירה שתתאים לנערות ונשים כאחד, כשבקולקציה ניתן למצוא בגדים, נעליים ואקססוריז. בין הפריטים הבולטים בקולקציה, חצאיות סריג באורך מידי, חולצות מכופתרות, שמלות וואן שולדר, מכנסי קרגו בגזרה גבוהה, חולצה מכופתרת בגזרת קרופ, חצאיות מיני בהדפסים קייציים, טי שירטים מגניבות ועוד. 

BROWNIE  (צילום: יח''צ)
BROWNIE (צילום: יח''צ)

כחלק מההשקה של המותג בישראל, BROWNIE נתן חסות על הלוקים השונים בשיר החדש של אנה זק – "אולסטאר וגופיות".

טווח מחירים: 50-500 שקל