1. STUDIO FIX EVERY-WEAR ALL-OVER FACE PEN

קונסילר ומייקאפ במוצר אחד דמוי עט (צילום: יחצ)
קונסילר ומייקאפ במוצר אחד דמוי עט (צילום: יחצ)

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מרחיב את משפחת STUDIO FIX האייקונית עם מוצר חדשני ורב שימושי: קונסילר ומייקאפ במוצר אחד דמוי עט, המעניק לך את השליטה המלאה ליצירת כיסוי רצוי ללא רבב, עם עמידות של עד 36 שעות. 

העט החדש מיועד לשימוש על כל הפנים ומתאים לכל סוג עור, הודות לפורמולת פודרה ידידותית בעלת מרקם חלק המתמזגת בצורה מושלמת עם העור, סופחת שומן ומטשטשת נקבוביות וקווים עדינים בעור, מבלי לשקוע לקמטוטים, ומבלי להיערם על העור. הפורמולה, המועשרת בקפאין ממריץ, חומצה היאלורונית המעניקה לחות, וויטמין E להגנה, עמידה במים וזיעה. המוצר מוצע ב- 33 גוונים אוניברסליים בגימור מאט טבעי.
השורה התחתונה: אנחנו תמיד בעד לחסוך. מוצר אחד שנותן מענה לשתי בעיות בצורה טובה ולא האחת על חשבון האחרת. ניסינו ואהבנו. ממליצות.

מחיר מומלץ: 180 שקלים. 

2. Sheiseido BIO-PERFORMANCE SERUMS

Sheiseido BIO-PERFORMANCE SERUMS (צילום: יחצ)
Sheiseido BIO-PERFORMANCE SERUMS (צילום: יחצ)

שיסיידו עיצבו שני סרומים משלימים ובלתי נפרדים כדי לספק אפקט מידי של נפח. הסרומים של Bio-Performance Filler Skin פועלים בסינרגיה מלאה כדי לרתום את כל יתרונות הלחות והנפח של החומצה ההיאלורונית בלב העור.

THE NIGHT INFILL SERUM - סרום הלילה מכיל חומצה היאלורונית דחוסה חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי גבוה + קומפאקטור (מדחס) המאפשר לה לחדור בהדרגה לעור לאורך כל הלילה.
THE DAY FULL EXPANSION SERUM - סרום היום סרום היום מכיל את ה,Expender-  המרחיב מחדש את החומצה ההיאלורונית הדחוסה שחדרה לעור ומאפשר לה לחזור במהירות לגודלה המקורי ולתכונות הנפח המקוריות שלה.
השורה התחתונה: אמנם מדובר במוצר לא זול, אבל אחרי שבועיים של שימוש יומיומי- בוקר וערב במוצר, העור קיבל גלואו וברק ששווה כל שקל.

מחיר מומלץ: 1,200 שקלים. 

3. מסקרה טלסקופיק ליפט 

מסקרה טלסקופיק ליפט  (צילום: יחצ)
מסקרה טלסקופיק ליפט (צילום: יחצ)

מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS משיק מסקרה טלסקופיק ליפט: למסקרה המיתולוגית, האייקונית והנמכרת ביותר בישראל 'טלסקופיק' - מצטרפת אחות חדשה! מועשרת בסרמידים המשמשים לקיבוע ריסים מחוזקים ומברשת סיליקון גמישה המעניקה הרמה מירבית! תוספת של 5 מ"מ של אורך לריסים. 
השורה התחתונה
:
וואו וואו וואו. זה ה-מסקרה שלנו!

מחיר מומלץ: 70-65 שקלים. 

4. LIQUID PEELFOLIANT

LIQUID PEELFOLIANT (צילום: יחצ)
LIQUID PEELFOLIANT (צילום: יחצ)

"דרמלוג'יקה", מציגה בשורה בתחום הפילינג: LIQUID PEELFOLIANT (ליקוויד פילפוליאנט) - פילינג עוצמתי בטכנולוגיה חדשנית לשימוש בבית, עם תוצאות מקצועיות כמו בחדר הטיפולים. גם תוצאות משמעותיות וגם שמירה על שכבת ההגנה הטבעית של העור.

ליקוויד פילפוליאנט מבוסס על קוקטייל עשיר ועוצמתי של 30% חומצות מהדור החדש, דור 2.0, ואנזימים משילים ומחדשים להחלקה ושיפור גוון העור. לצד המרכיבים הפעילים, מכיל גם מרכיבים משקמים לחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור. השילוב הייחודי בפילינג מאפשר השגת תוצאות משמעותיות, אך מבלי לגרום להתייבשות או גירוי יתר בעור. פורמולה מתקדמת זו אינה גורמת לרגישות לשמש (לא פוטו-סנסיטיבית) ומתאימה לשימוש בקיץ ללא כל חשש (כמובן בשילוב עם מקדם הגנה).
השורה התחתונה: פילינג ב-3 דקות שהוא חלום! 

מחיר מומלץ: 324 שקלים. 

5. SKIN LIGHTS BRONZER 

רבלון SKIN LIGHTS BRONZER  (צילום: יחצ)
רבלון SKIN LIGHTS BRONZER (צילום: יחצ)

הכירי את הברונזר החדש מבית רבלון: SKIN LIGHTS BRONZER בעל מרקם רך כמשי עם פיגמנטים קריסטליים לזוהר. נותן מראה טבעי, זוהר ונקי ללא נצנצים. הברונזר מעניק מראה עור מושלם ויוצר לפנים תחושת עומק וגלואו שאי אפשר להתעלם ממנה ומעניק מראה טבעי לא משנה באיזה תאורה את מוארת. המוצר קיים בשני גוונים.
השורה התחתונה: יחסית למחיר הזול, מוצר מהמם.

מחיר מומלץ: 69.90 שקלים.