כל המגה סלב העולמיות החלו לצאת עם הטייץ מחדר הכושר גם לבתי הקפה ואפילו למסיבות בערב. גם הטופים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון, השתלבו במלתחה בתוספת ז'קט ג'ינס או חולצת פשתן מעל. לצד כל זה, התפתחה בעולם תנועת היוגה שהפכה להיות אחד מהטרנדים המובילים בעולמות הספורט אותו היא משלבת עם עולמות הוולנס היוצרים יחד עולם שלם רגוע ובריא.
החברות המובילות בשוק בגדי הספורט זיהו את הפוטנציאל האדיר והחלו להוציא קולקציות ייעודיות הלקוחות מעולמות היוגה, שמסמלת בעצם את ההתכנסות החיצונית והפנימית לשלמות אחת. מה שהטביע את המונח "אופנת היוגה".
גם הרשתות החברתיות "תרמו" את חלקן להתפתחות תנועת היוגה והלגיטמיות של פריטי הלבוש כשסלברטאיות רבות החלו להעלות את עצמן לבושות בטייצים וטפים של המותגים שהפכו להיות לא רק פונקציונאלים אלא לגמרי סמל סטטוס.
המותג שנולד וצמח בלוס אנג'לס ארצות הברית, פתח חנות ראשונה בעולם המערבי מחוץ לגבולות ארה"ב רק בישראל. מהלך שנבע מחיבתן הגדולה מאוד של הישראליות למותג.
האריליפט הוא מוצר הדגל של אלו יוגה. בכל הטייצים של המותג ובחלקים העליונים מוטבעות ראשי התיבות air land ocean יוצרות את השם alo המתנוסס על פריטי הקולקציה והופך אותם לנחשקים שבקטגוריה.
כשמדברים במושגים של אורח חיים נכון, גוף ונפש, אי אפשר שלא לדבר על המותג "לולולמון". המותג, הוותיק במונחים של אופנת ספורט ופנאי, החל את דרכו בעולם היוגה והוא ממוביל אופנת הספורט-לייפסטייל. הלוק הנקי אך הצבעוני של הקולקציות שהוא מציע נראה טוב בכל שעות היום, גם אם את בדרך לסטודיו וגם אם את קופצת לקפה עם חברות. מעבר למראה, כל פריט שנכנס לקולקציות של המותג מגיע מבדים נעימים ורכים.
וזה לא סתם, מרבית הבדים שלו רשומים כפטנט ומשלבים פיתוחים טכנולוגיים של חומרים ושיטות אריגה חדשניות. מי שלבשה את הטייציים של לולולמון לא יכולה לוותר עליהם, כי הם מחמיאים, אוספים ומעצבים, אך גם לא חונקים ומאפשרים לך לנוע בחופשיות.
השנה באדידס אף הגדילו והשיקו קולקציית יוגה שלמה שעשויה מחומרים ממוחזרים ומעוצבת בהשראת האלמנטים - אדמה, אש, מים ורוח. בהתאם להשראה, הקולקציה כוללת טייצים וטופים בצבעים רגועים וקווים נקיים.
הרומן של נייקי עם עולם היוגה הולך רחוק מאוד. מותג אופנת הספורט המצליח והאהוב בכל העולם אימץ את עולם היוגה כבר לפני יותר מחמש שנים באופן רשמי, ואף השיק קולקציית יוגה ראשונה ומלאה לגברים ונשים אי שם בשנת 2019. אז, שמותג ספורט יוציא קולקציה ייעודית רק ליוגה היה מפתיע, אך הקולקציה הראשונית מאז התפתחה והיא כוללת טייצים (ארוכים וקצרים), טופים, חזיות ספורט, וגופיות.
האמת, הקולקציה הראשונה של המותג, נועדה לתת פייט למותג "לולולמון" שדי שלט בתחום באותה שנה – לפחות בארה"ב. היתרון של נייקי, על פני המתחרות, הוא כמובן המחיר הנמוך יותר. חוץ מזה, לנייקי יש בדים מעולים, דקים אך יציבים. הטופים שלהם נעימים על הגוף ומנדפים.