מה שטוב לקיילי ג'נר, היילי ביבר וגל גדות- טוב גם לנו. או בקיצור, איך כבשו בגדי היוגה את עולם האופנה?
בגדי היוגה כבר מזמן הפכו להיות הטרנד הכי חם באזור - וטייץ הוא כבר לא פריט פונקציונלי של חובבות כושר, אלא לדבר הכי חם היום בעולם האופנה. הטרנד שהחל בתקופת הקורונה - כשאנשים ישבו שעות בבית ואימצו לוק פחות מחייב והרבה יותר נוח, אך גם אסוף ועובר נהדר גם בפגישה בזום - ממשיך לכבוש את העולם.

כל המגה סלב העולמיות החלו לצאת עם הטייץ מחדר הכושר גם לבתי הקפה ואפילו למסיבות בערב. גם הטופים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון, השתלבו במלתחה בתוספת ז'קט ג'ינס או חולצת פשתן מעל. לצד כל זה, התפתחה בעולם תנועת היוגה שהפכה להיות אחד מהטרנדים המובילים בעולמות הספורט אותו היא משלבת עם עולמות הוולנס היוצרים יחד עולם שלם רגוע ובריא. 

החברות המובילות בשוק בגדי הספורט זיהו את הפוטנציאל האדיר והחלו להוציא קולקציות ייעודיות הלקוחות מעולמות היוגה, שמסמלת בעצם את ההתכנסות החיצונית והפנימית לשלמות אחת. מה שהטביע את המונח "אופנת היוגה".

גם הרשתות החברתיות "תרמו" את חלקן להתפתחות תנועת היוגה והלגיטמיות של פריטי הלבוש כשסלברטאיות רבות החלו להעלות את עצמן לבושות בטייצים וטפים של המותגים שהפכו להיות לא רק פונקציונאלים אלא לגמרי סמל סטטוס. 

האאוטפיט שיוציא לחברות את העיניים: alo yoga
אלו יוגה (צילום: יחצ)
אלו יוגה (צילום: יחצ)

המותג שצמח מתוך האינסטגרם הפך להיות הסמל סטטוס המוביל בתחום בגדי היוגה. טיילור סוויפט, סלינה גומז, היילי ביבר, קנדל ג'נר, קורל סימנוביץ, אנה ארונוב, בר רפאלי ועוד רבות וטובות, הפכו את alo yoga למותג המוביל בתחום שאם אין לך לפחות טייץ airlift אחד וטופ, את לא קיימת...

המותג שנולד וצמח בלוס אנג'לס ארצות הברית, פתח חנות ראשונה בעולם המערבי מחוץ לגבולות ארה"ב רק בישראל. מהלך שנבע מחיבתן הגדולה מאוד של הישראליות למותג. 

היבואנים בארץ הכריזו על השוואת מחירים אל מול האתר בחול על מנת לאפשר לכולן את חווית הקנייה הייחודית של המותג בחנויות המדהימות שלו. כמו כן, גם בארץ ביחד עם ארה"ב והאתר, מדי שבועיים עולה דרופ חדש עם קולקציה בצבע שונה שנחטף לדבריהם בתוך ימים אחדים. החנויות שנפתחו מאז ינואר האחרון הן בקניון TLV, קניון עופר רמת אביב וחנות בתוך חנות בסטורי כיכר דיזינגוף.

האריליפט הוא מוצר הדגל של אלו יוגה. בכל הטייצים של המותג ובחלקים העליונים מוטבעות ראשי התיבות air land ocean יוצרות את השם alo  המתנוסס על פריטי הקולקציה והופך אותם לנחשקים שבקטגוריה. 

טיפ שלנו: תסתכלו גם על הקולקציות האופנתיות עם הפרטים הכי וואו שיש: חצאיות טיס, מכנסיים במראה מחוייט, סווטישרט קרופ ופוטרים. בקיצור, אלו יוגה נמצא כאן כדי להשאר עוד מלאאא זמן!

שיק ניו יורקי ונוחות אינסופית: lululemon  

לולולמון (צילום: יח''צ)
לולולמון (צילום: יח''צ)

כשמדברים במושגים של אורח חיים נכון, גוף ונפש, אי אפשר שלא לדבר על המותג "לולולמון". המותג, הוותיק במונחים של אופנת ספורט ופנאי, החל את דרכו בעולם היוגה והוא ממוביל אופנת הספורט-לייפסטייל. הלוק הנקי אך הצבעוני של הקולקציות שהוא מציע נראה טוב בכל שעות היום, גם אם את בדרך לסטודיו וגם אם את קופצת לקפה עם חברות. מעבר למראה, כל פריט שנכנס לקולקציות של המותג מגיע מבדים נעימים ורכים. 

וזה לא סתם, מרבית הבדים שלו רשומים כפטנט ומשלבים פיתוחים טכנולוגיים של חומרים ושיטות אריגה חדשניות. מי שלבשה את הטייציים של לולולמון לא יכולה לוותר עליהם, כי הם מחמיאים, אוספים ומעצבים, אך גם לא חונקים ומאפשרים לך לנוע בחופשיות. 

טיפ שלנו: אם את רק מגלה את המותג, תתחילי בקולקציית ALIGN שעוצבה בהשראת עולם היוגה ועשוייה מבד Nulu שפשוט לא תרצי להוריד מהגוף.

את מכורה לכושר בכללי ורוצה שכולם ידעו את זה: ADIDAS

היה להם קולקציית יוגה עוד לפני שזה הפך לטרנדי והם בוודאי יהיו פה הרבה אחרי שמותגים אחרים יתפיידו, ולכן אי אפשר להתעלם מהתרומה של אדידס לאופנת היוגה ששותפת אותנו. למותג, שמזוהה עם אופנת ספורט שיקית במיוחד ושיתופי האופנה השווים שלו עם סלבס כמו סטלה מקרטני וביונסה, יש כבר שנים קולקציית יוגה שלמה עם הטייצ'ים הנכונים וטופים פונקציונלים.

השנה באדידס אף הגדילו והשיקו קולקציית יוגה שלמה שעשויה מחומרים ממוחזרים ומעוצבת בהשראת האלמנטים - אדמה, אש, מים ורוח. בהתאם להשראה, הקולקציה כוללת טייצים וטופים בצבעים רגועים וקווים נקיים.

טיפ שלנו: אם את אוהבת לשלב כמה סוגי ספורט, קולקציית היוגה של אדידס תהיה מושלמת עבורך. עם הטייצ'ים השחורים שלהם אי אפשר לטעות, במיוחד אם את רוצה כזה שיחזיק לך חזק את אזור הישבן. 

יודעים שאת מקצוענית: Nike

View this post on Instagram

A post shared by Nike Yoga (@nikeyoga)

הרומן של נייקי עם עולם היוגה הולך רחוק מאוד. מותג אופנת הספורט המצליח והאהוב בכל העולם אימץ את עולם היוגה כבר לפני יותר מחמש שנים באופן רשמי, ואף השיק קולקציית יוגה ראשונה ומלאה לגברים ונשים אי שם בשנת 2019. אז, שמותג ספורט יוציא קולקציה ייעודית רק ליוגה היה מפתיע, אך הקולקציה הראשונית מאז התפתחה והיא כוללת טייצים (ארוכים וקצרים), טופים, חזיות ספורט, וגופיות. 

האמת, הקולקציה הראשונה של המותג, נועדה לתת פייט למותג "לולולמון" שדי שלט בתחום באותה שנה – לפחות בארה"ב. היתרון של נייקי, על פני המתחרות, הוא כמובן המחיר הנמוך יותר. חוץ מזה, לנייקי יש בדים מעולים, דקים אך יציבים. הטופים שלהם נעימים על הגוף ומנדפים.

טיפ שלנו: בעולם - וכן גם בישראל - יש לא מעט מכורות של נייקי, ולא סתם. וגם אם הם לא התחילו כמותג ייעודי של יוגה, הם בהחלט הדביקו את הפער - ולכן אל תווטרו על הטייצים הקצרים שלהם, הם סופר נוחים ומגיעים בצבעים משגעים.