1. Aqua Media Cologne forte  
Aqua Media Cologne forte MFK EdP (צילום: יחצ חול)
Aqua Media Cologne forte MFK EdP (צילום: יחצ חול)

קולקציית הניחוחות Aqua Cologne forte של אמן הבשמים, פרנסיס קורקדג'יאן, מתרחבת. MAISON FRANCIS KURKDJIAN PARIS המותג הצרפתי היוקרתי, פרי יצירתו של הבשם הידוע, פרנסיס קורקג'דיאן, ידוע כאחד המותגים הייחודיים והנחשקים ביותר בימינו, הכולל בין היתר את הבושם האייקוני Baccarat Rouge 540. קולקציית הבשמים של המותג תוכננה על פי מסורת הבשמים הצרפתית של חושניות ועדינות לצד חזון עכשווי של יצירה ואמנות לבישת הבושם. הניחוח החדש Aqua Media Cologne forte הוא יצירה חדשה המגדירה את הקשת בענן עם הילה ירוקה, תופעה קסומה שנולדה בזמן שהמים פוגשים את השמש. משפחה: ארומטי הדרי תו עליון.
מחיר מומלץ: 700 שקלים. להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN

השורה התחתונה: כמי שחובבת בשמי נישה, ובפרט את המותג הנ"ל, אני יכולה להבטיח לכם שיש תמורה למחיר. הריח המשגע שמחזיק שעות ארוכות הוא בין הטובים שהתנסיתי בהם. נ.ב- ממליצה לכם להריח גם בשמים אחרים של המותג.

2. תוסף תזונה FILL IT לנשים
תוספי תזונה פיל איט  (צילום: שי הנסב)
תוספי תזונה פיל איט (צילום: שי הנסב)

הכירו את תוסף תזונה פורץ דרך שעוזר לטפל בנשירה: FILL IT מבית דה אי ברנד. רכיבי התוסף כוללים: קולגן, חומצה פולית, ביוטין, אבץ וויטמין B. מה שהופך את התוסף FILL IT לעוצמתי הוא 100% רכבים טבעיים במינונים גבוהים, לצד פיתוח חדשני המשלב בתוכו רכיבי פטנט ייחודי, אשר מאיץ ספיגה של כלל הרכבים בגוף ובכך תורם להשפעה ניכרת ותוצאות הנראות לעין, תוך מספר חודשים.
מחיר מומלץ: 859-369 שקלים. ניתן להשיג באתר המכר של החברה:  https://fill-it-hair.com/shop/

השורה התחתונה: כשמדובר בשיער שלנו אנחנו משקיעות המון. בין אם מדובר על זמן או על משאבים כלכליים. אנחנו מתנסות במוצר שבוע וזה עדיין לא מספיק בשביל להכריז עליו כמנצח, אבל ללא ספק אנחנו אופטימיות לחלוטין לגבי המוצר והאפקט שיניב. שווה התנסות במיוחד אם אתן סובלות מנשירה. 

3. סדרת GINZING™ ORIGINS 
origins  (צילום: יחצ חול)
origins (צילום: יחצ חול)

מותג הטיפוח ORIGINS הושק השבוע בישראל ויריית הפתיחה היא סדרת הטיפוח ™GINZING כשמוצר הדגל בסדרה הוא קרם הלחות האייקוני GINZING ENERGIZING GEL CREAM המבוסס על פורמולה עוצמתית. קרם הלחות במרקם ג'ל ממריץ ומעיר עור עייף, מעניק ברק באופן מידי, מחזק את מחסום העור ומספק 72 שעות של לחות, למראה עור רענן וזוהר. בנוסף למרכיבים הטבעיים של ג'ינסנג פאנאקס לבן וקפאין מפולי קפה, המאפיינים את סדרת המוצרים, עוצמת הלחות מקבלת תמיכה של ניאצינמיד ושל עשרה מרכיבים משפרי לחות שמקורם בצומח, שעוזרים להילחם בעור מיובש וחסר ברק, וויטמין C עשיר בנוגדי חמצון שמקורו בצמחים, המסייע בתחלופה טבעית של תאי העור למראה עור חלק יותר ונקבוביות מופחתות לטווח ארוך.
מחיר מומלץ: 125-85 שקלים. 

השורה התחתונה: אחרי התנסות יחידה במוצרים של המותג, רק נספר שאנחנו משתוקקות לנסות את כל שאר המוצרים שיושקו בעתיד. וואו. וואו. וואו. 

4. LAIT CREME FLUIDE

אמבריוליס קרם גוף (צילום: יחצ)
אמבריוליס קרם גוף (צילום: יחצ)

הכירו את הלהיט החדש מבית אמבריוליס: גרסה קלילה לקרם האהוב אשר מתאימה לעור הגוף והפנים, מכילה רכיבים פעילים ממקור טבעי המזינים את העור ומעניקים לו לחות. הקרם מתאפיין במרקם חלק תחליבי וקטיפתי הנספג במהירות ומעניק לחות לאורך זמן, מגיע בבקבוק גדול בעל משאבה המאפשרת נוחות שימוש מרבית. הנוסחה הרב תכליתית משמשת כקרם לחות והזנה לגוף, קרם הרגעה לאחר חשיפה לשמש, פריימר לאיפור, הרגעת העור לאחר גילוח, ניקוי הפנים והסרת איפור. מותירה את עורך חלק, רך, גמיש ומוזן לאורך זמן בזכות רכיבים ממקור צמחי טבעי, חמאת שיאה, שעוות דבורים, אלוורה וחלבון סויה. הקרם מתאים לכל סוגי העור ואידיאלי לשימוש באקלים הישראלי החם.
מחיר מומלץ: 109 שקלים. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובאתר הסחר ONLY'S.

השורה התחתונה: אם אתן מכירות את קרם הפנים שלהם ומאוהבות כמונו אז זה לגמרי המוצר המושלם בשבילכן. 

5. MILK & PEEL של אירבוריאן 
MILK & PEEL של אירבוריאן  (צילום: יחצ חול)
MILK & PEEL של אירבוריאן (צילום: יחצ חול)

מותג הטיפוח הקוראיני erborian משיק את צמד המוצרים המכילים שומשום מסדרת המוצרים Milk & Peel: באלם לניקוי הפנים ומסכה לניקוי עמוק. השומשום ידוע בסגולותיו האנטי דלקתיות. בין המוצרים בסדרה מסכת פילינג שומשום ובאלם לניקוי הפנים מועשר בחלב שומשום. המוצרים מזינים את העור ומעניקים מראה רך, חלק ומאור יותר לצד ניקוי עמוק.
מחיר מומלץ: 189-69 שקלים.

השורה התחתונה: לא נרחיב במילים, ניסינו את שני המוצרים של המותג- וזה באמת באמת וואו.

באלם לניקוי הפנים של אירבוריאן (צילום: יחצ)
באלם לניקוי הפנים של אירבוריאן (צילום: יחצ)