לרגל חגיגות ה-100 של דיסני, בית האופנה טומי הילפיגר יוצא בשיתוף פעולה עם היקום של "מיקי וחברים" כדי ליצור קולקציית קפסולה שכותרתה "MANGA MICKEY GOES TO COLLEGE".

הקולקציה מחברת שלוש עולמות: מצד אחד את הקלאסיקות של בית האופנה ומצד שני את אמנות המנגה (קומיקס יפני) והעולם העשיר של מיקי וחבריו.  

TOMMY x DISNEY  (צילום: יח''צ)
TOMMY x DISNEY (צילום: יח''צ)

הפריטים בקולקציה שמים דגש על מיקי מאוס, אחת הדוגמאות הכי פופולריות בעולם של דיסני, ולצדו ניתן לראות את הבסטיז שלו פלוטו, גופי, דונלד דאק ודייזי דאק. כולם זוכים לסגנון צעיר וקומיקסי עם תודות לאיורי מנגה.

במושגים של קולקציית קפסולה, מדובר בקולקציה גדולה שכוללת כמעט 100 פריטים, עם שלל פיסים לגברים, נשים וילדים. בין הפריטים: חולצות טי ומכופתרות, חולצות טי, מכנסיים, שמלות, חצאיות, ז'קטים, סריגים, סניקרס וכמובן מגוון אקססוריז.

TOMMY x DISNEY  (צילום: יח''צ)
TOMMY x DISNEY (צילום: יח''צ)

ההדפסים על הפריטים, מעבר להיותם עדכניים, נותנים כבוד למלאכה המקורית של אמני דיסני שהנפישו את הדמויות הראשונות עם סקיצות מצוירות ביד וכתמי דיו. כעת, תודות לשילוב עם האמנות היפנית, ניתן להיזכר לרגע במלאכת יד שכמעט לא קיימת. כמובן שלא בכל הפריטים בקולקציה ניתן לראות את הקריצה לעבר, אלא ברובם הפריטים נעים על קו קלאסי עם פריטים שבהחלט יכולים להיות על זמנייםץ

טווח מחירים: 279-1,990 שקל.
הקולקציה תימכר בחנויות טומי הילפיגר ובאתר FACTORY54.CO.IL