לירון ויצמן שאותנו באופן אישי לא פעם הצליחה להרשים העונה הזאת של האח הגדול בלוקים אצילים שלפעמים אנחנו יכולות רק לחלום עליהם, דווקא מקבלת לאחרונה תגובות מאוכזבות ושליליות על ההופעות שלובשת לאח הגדול. 

לירון ויצמן (צילום: דנה כפיר)
לירון ויצמן (צילום: דנה כפיר)

אתמול בערב שידור הפרק של האח הגדול, היא לבשה שמלת מיני בצבע תכלת והתגובות הרעות מהרשת מיהרו להגיע. גללנו באפליקציית התרדס החדשה (שאגב אנחנו מכורים כבר) והשתעשענו לראות תגובות כמו: "מי הולך הביתה היום? מקווה שמי שמלביש את לירון ויצמן", "מזכיר שמלות חרוזים בטיילת אילת", "הסטייליסט לא עושה איתה חסד וחבל י היא מהממת", נראה כמו וילון חרוזים זול" ונחסוך לכם את ההמשך.

הביקורות על הלוק של לירון ויצמן לא פוסקות (צילום: צילום מסך)
הביקורות על הלוק של לירון ויצמן לא פוסקות (צילום: צילום מסך)

גם הסלבס לא חסכו בתגובות. אורטל בניסטי כוכבת פריפריה אימפריה הצחיקה אותנו כשכתבה "שלומית בונה סוכה מוארת וכחולה".

Post by @tmf.il
View on Threads

אנחנו לא חשבנו שהשמלה הייתה כזאת גרועה, ואפילו חמודה, והלכנו לבדוק למיעוט שאולי כן אהב אותה איפה יוכל לרכוש כזאת וכמה זה יעלה לו. שמלת קים היא שמלת מיני מסוגננת עם גזרה ייחודית במותן הכוללת רצועות משתלבות מורכבות, של המותג ALEXIS. את השמלה תוכלו להשיג באתר ובחנות "מיכל שופ" בכיכר המדינה במחיר של 2,780 שקלים בלבד.

התכשיטים של לירון הם מ-ה.שטרן, על הסטיילינג אחראית שירן מניה הסטייליסטית הצמודה שלה. על השיער אדיר יעקוב ועל האיפור דנה כפיר.