דקטלון, המציעה מגוון רחב של מוצרים לפעילויות ספורט וטבע שונות, הכריזה על שיתוף פעולה עם אדידס. הרשת, שהיא אחת מקמעונאיות מוצרי הספורט הגדולות בעולם ואשר מחזיקה גם עשרה סניפים בישראל, תציע ללקוחותיה בארץ פריטים נבחרים של המותג המתמחה באופנת ספורט.

דקטלון תכניס את פריטי adidas למחלקות הספורט של הרשת עם מאות מוצרים חדשים לבוגרים ולילדים ישולבו במחלקת הכדורגל, ריצה, פיטנס ועוד. בין השאר יתווספו דגמים מובילים של נעלי כדורגל, ביגוד, כדורים ואביזרים. במחלקת ריצה יהיה ניתן למצוא דגמים רבים של נעלי ריצה אייקוניות והנמכרות ביותר לצד נעלי אופנה מבית adidas. במחלקות הפיטנס יהיה ניתן למצוא חליפות, נעליים, גרביים, מכנסיים חולצות, כובעים ומימיות. המוצרים ימכרו גם באתר הרשת, כאשר יהיו מגוון מוצרים שיהיו זמינים לרכישה באתר בלבד.

חולצת אדידס בדקטלון, 119.90 שקלים (צילום: באדיבות אדידס)
חולצת אדידס בדקטלון, 119.90 שקלים (צילום: באדיבות אדידס)

שיתוף הפעולה עם אדידס הוא צעד נוסף של דקטלון, אשר התחילה השנה להכניס מותגים נוספים אל המדפים שלה במטרה למקסם את חוויית הקנייה ברשת. בין המותגים השונים ניתן למצוא תכשירי הגנה מהשמש של ד"ר פישר, מוצרים נבחרים של מותג הספורט הבינלאומי  WILSON, כמו כדורי סל של ליגת ה-NBA בעיצובים מיוחדים של הקבוצות המובילות בליגה, בגדי ים ומשקפות של SPEEDO ושעוני GARMIN הנמכרים גם הם בסניפי הרשת.

מנכ"ל DECATHLON ישראל, יאן פביו: "המטרה העיקרית שלנו היא ליצור חוויה איכותית ומקיפה עבור כלל לקוחותינו. השותפות שלנו עם אדידס היא חלק חשוב באסטרטגיה זו ואנו צופים לה הצלחה רבה, בדומה להצלחתה בחנויות רבות של הרשת ברחבי העולם. DECATHLON ו-adidas חולקות ערכים דומים של אהבת הספורט ושמירה על איכות הסביבה; אנו תמיד נשאף להניע אנשים דרך נפלאות הספורט ולכן אנו פועלים כדי להציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים עבור קהילת הספורטאים שלנו".