לא קל להיות ברבי, אפילו תשאלו את סתיו מהאח הגדול, שגם היא לא בהכרח מבצעת את התפקיד כראוי. ברבי זה לא רק ללבוש ורוד, או לפחות כך מלמד אותנו הסרט החדש שהוצג אמש (שלישי) לראשונה בקולנוע בהשקה וורדרדה במיוחד.

המדריך לברבי: ככה תעשי תסרוקת של ברבי באפס מאמץ

לפרימיירה החגיגית והנוצצת לסרט הכי מדובר של השנה, "ברבי", שהתקיימה בפלאנט קניון עזריאלי אילון בשיתוף OPI, הגיעו שלל סלבריטאים, רובם - כצפוי, בוורוד. אך מסריקה מהירה של הקהל, היה ניתן לשים לב מי הבין את הקונספט, ומי פחות.

ואיך לא? נתחיל עם הברביות, או אולי כדאי לומר ברביקיו, כי חלק נכבד מהן היו לוהטות וחלק הגיעו כאילו זה ערב שכונתי.

דיאן שוורץ

נראה כי דיאן שוורץ עברה סדנה מקדימה בברביז כשבוע לפני הסרט, והגיעה הכי מוכנה שאפשר לאירוע הכי ורוד שיש. עם שמלה קצרצרה מחמיאה, תיק פלסטיקי ועקבים שקפקפים, שוורץ עשתה צ'ק על קוד הלבוש והעבירה לשאר הברביות שיעור בסטיילינג מצועצע.

דיאן שוורץ (צילום: אור גפן)
דיאן שוורץ (צילום: אור גפן)

יסמין עומרי

הבלוגרית יסמין עומרי לקחה את ה-BarbieCore והפכה אותו לשלה. עם מעט ורוד והרבה פלטפורמה, הגיעה עומרי בלוק קז'ואלי מהפנט, שעד כמה שיראה "בנאלי" - הוא לא משעמם.

יסמין עומרי (צילום: אור גפן)
יסמין עומרי (צילום: אור גפן)

טליה ברטפלד

לטליה ברטפלד יש מקום חמים בלב שלי, אולי זה בגלל שהיא גורמת לי לצחוק גם על הדברים הכי כואבים או אולי בגלל שהיא מוכיחה כל פעם מחדש כמה חזקה היא וכובשת יעדים חדשים. אמש ברטפלד שמה את מדי ה-Sporty Barbie והגיעה לאירוע ספורטיבית במיוחד בסט נייק ורוד בהיר, סניקרס וחיוך רחב.

טליה ברטפלד (צילום: אור גפן)
טליה ברטפלד (צילום: אור גפן)

יובל כספית

בלוגרית נוספת שהראתה נוכחות הייתה יובל כספית, שלאחרונה קורנת במיוחד, אך הפעם החלוק סאטן קרן קצת יותר ממנה. כספית לקחה את המשפט "את הכי יפה כשנוח לך" לשלב הבא והגיעה להקרנה עם חלוק סאטן ורוד שזועק "תחזירו אותי לספה בסלון" וכפכפים. עם זאת, גם בלבוש הנוח (מידי) יובל נראתה מדהים ואת זה אי אפשר לקחת ממנה, זה איזה משהו בנוכחות - יובלי, למדי אותנו.

יובל מיארה (צילום: אור גפן)
יובל מיארה (צילום: אור גפן)

עדי הימלבלוי

איך אפשר לבצע משימה בלי דוגמא למופת? עדי הימלבלוי, הברבי העצמאית והעוצמתית האולטימטיבית, הראתה לשאר הסלבס איך עושים את זה נכון.  בלוק קליל של וסט ומכנס מחויט תואם, הימלבלוי והבלונד ההורס נכנסו לתפקיד הברבי ועשו זאת הכי נכון שאפשר.

עדי הימלבלוי (צילום: אור גפן)
עדי הימלבלוי (צילום: אור גפן)

עד עכשיו מילא, ספגנו את הטעויות הקטנות, אבל כאן הברביקיו מסלים. האירוע הופך למפגש השכונתי, אליו באים האורחים ללא קוד לבוש מסוים, מה שנראה כסלט של אורחים מבולבלים.

בן זיני

הזמר, שבארון הלבוש בביתו נמצאות ככל הנראה לא פחות מחמש טי שירטס ורודות, מעט אכזב אותנו אמש. בן זיני, בחייאת, כמי שעד לאחרונה נשא טסלה ורודה ברחבי ישראל - הייתי מצפה לטוטאל-לוק ורוד הורס שימשוך את כל העיניים.

בן זיני (צילום: אור גפן)
בן זיני (צילום: אור גפן)

קאזם חליליה

יש אוברסייזד ויש לגנוב בגדים מהארון של אבא בלי שהוא ישים לב - נחשו מה עשה קאזם חליליה. רצית קן, קיבלת can't. למרות שהסטייל של קאזם הצטיין בעבר, לצערי הפעם זה ביג לא.

קאזם חליליה (צילום: אור גפן)
קאזם חליליה (צילום: אור גפן)

על תקן קן בחוף הים, התחרו און רפאלי ויואב מאיר.

און, עם חולצה משוחררת בדיוק למזג האוויר העדכני ושרשרת תואמת, הביא את וייב חוף הים להשקה. לצערי, הדבר היחיד שהרס לו היו מכנסי הקרגו השחורים שהפכו את הלוק לבלגאן בעין.

און רפאלי (צילום: אור גפן)
און רפאלי (צילום: אור גפן)

מנגד, יואב מאיר, גם הוא בחולצה ורודה משוחררת, רק שהפעם הלוק הקאז'ואלי תואם לוייב, עם סנדלי קש ושורטס.

יואב מאיר (צילום: אור גפן)
יואב מאיר (צילום: אור גפן)

בין הסלבס שנראו באירוע היו גם רומי פרנקל, קטיה אברבוך וליאור אור, ליטל שוורץ, אלין כהן, רון שחר, רומי עפרון, בר מיניאלי, עינב בובליל, עידן אלתרמן, לי מנחם, לירז אסייג, עדן סבן, גילי אלגבי, שירה ואמה גוטמן, ירדן הראל ועוד.